Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

WFNX

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door WFNX »

Iig is er verder nog niets veranderd rond middernacht. Zelfde jingles, slogan, depressieve reclamepingel. Trage eerste plaat na het nieuws. Winst is wel dat er nu niet een matige dj doorheen aan het praten is.
WFNX

Bericht door WFNX »

Janno schreef: 01 okt 2023 23:59 De laatste keer Tineke geluisterd. Ik vind het jammer en ga het missen. Maar goed, alles gaat een keer voorbij.
Ik vond haar altijd fijn oprecht in haar show. Goed dat het eilandje op het hoofdkanaal stopt, maar waarom dit niet gewoon door kan gaan op vintage ontgaat me.
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Denk ook niet dat er veel gaat veranderen voorlopig. Zoiets doe je het liefst in 1x goed. Denk dat ze zelf ook nog niet weten hoe het allemaal gaat. Waarschijnlijk na de verhuizing naar Amsterdam dat er wat gaat veranderen.
WFNX

Bericht door WFNX »

Vanjeafisharder schreef: 02 okt 2023 00:26 Denk ook niet dat er veel gaat veranderen voorlopig. Zoiets doe je het liefst in 1x goed. Denk dat ze zelf ook nog niet weten hoe het allemaal gaat. Waarschijnlijk na de verhuizing naar Amsterdam dat er wat gaat veranderen.
En die is pas eind december? Of eerder dat we weten?
Vanjeafisharder

WFNX schreef: 02 okt 2023 00:24
Janno schreef: 01 okt 2023 23:59 De laatste keer Tineke geluisterd. Ik vind het jammer en ga het missen. Maar goed, alles gaat een keer voorbij.
Ik vond haar altijd fijn oprecht in haar show. Goed dat het eilandje op het hoofdkanaal stopt, maar waarom dit niet gewoon door kan gaan op vintage ontgaat me.
Daar past het m.i. ook het best. Het was sowieso de bedoeling van dit station dat dit het echte Veronica coryfee station zou gaan worden.
Vanjeafisharder

WFNX schreef: 02 okt 2023 00:27
Vanjeafisharder schreef: 02 okt 2023 00:26 Denk ook niet dat er veel gaat veranderen voorlopig. Zoiets doe je het liefst in 1x goed. Denk dat ze zelf ook nog niet weten hoe het allemaal gaat. Waarschijnlijk na de verhuizing naar Amsterdam dat er wat gaat veranderen.
En die is pas eind december? Of eerder dat we weten?
Ik heb nog niets gelezen over die verhuizing, behalve dat het Amsterdam gaat worden. Maar niet per wanneer.
Kijker

Bericht door Kijker »

Veronica-icoon Tineke de Nooij neemt afscheid van Radio Veronica: https://www.youtube.com/watch?v=RT3m7SyWMO0
Satfreak13

Bericht door Satfreak13 »

Een echt Veronica icoon dat - bijna op staande voet - ontslag krijgt bij nota bene Veronica.
Een anti-climax die niemand een paar weken geleden had kunnen bedenken.
Het is bijna beschamend pijnlijk.
Mediahuis mag nu wel extra laten zien dat er iets voor in de plaats komt dat het merknaam "Veronica" verdient, anders zijn het een stelletje botte amateurs.
Daan!

Bericht door Daan! »

Satfreak13 schreef: 02 okt 2023 08:46 Een echt Veronica icoon dat - bijna op staande voet - ontslag krijgt bij nota bene Veronica.
Ja, zo werkt het nu eenmaal en Mediahuis staat gewoon in haar recht.
Satfreak13 schreef: 02 okt 2023 08:46 Een anti-climax die niemand een paar weken geleden had kunnen bedenken.
Ik heb hier genoeg mensen gezien die hebben gezegd dat het beleid wat Rob Stenders had, niet commercieel kon worden doorgezet door Mediahuis en dat er dus wel veranderingen moesten komen ondanks dat van niet gezegd werd.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Satfreak13 schreef: 02 okt 2023 08:46 Een echt Veronica icoon dat - bijna op staande voet - ontslag krijgt bij nota bene Veronica.
Mediahuis mag nu wel extra laten zien dat er iets voor in de plaats komt dat het merknaam "Veronica" verdient, anders zijn het een stelletje botte amateurs.
Ik vind het erg dubbel, want als je gisteravond geluisterd hebt .. tja, je kunt toch niet beweren dat het onlogisch is dat Mediahuis van dit programma af wilde. Het was werkelijk niet om aan te horen. Maar Tineke blijft uiteraard wel een Veronica legende. Ben erg benieuwd wat er voor terug komt.

Iemand Herman gehoord? Ben benieuwd of de vijfde (!) ochtendshow van dit jaar een beetje een leuk debuut had volgens jullie.
Satfreak13

Daan! schreef: 02 okt 2023 09:00 Ja, zo werkt het nu eenmaal en Mediahuis staat gewoon in haar recht.

Ik heb hier genoeg mensen gezien die hebben gezegd dat het beleid wat Rob Stenders had, niet commercieel kon worden doorgezet door Mediahuis en dat er dus wel veranderingen moesten komen ondanks dat van niet gezegd werd.
Je opmerkingen sluiten helemaal niet aan bij mijn opmerkingen. :roll:
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Johanneke schreef: 02 okt 2023 09:07
Ik vind het erg dubbel, want als je gisteravond geluisterd hebt .. tja, je kunt toch niet beweren dat het onlogisch is dat Mediahuis van dit programma af wilde. Het was werkelijk niet om aan te horen. Maar Tineke blijft uiteraard wel een Veronica legende. Ben erg benieuwd wat er voor terug komt.

Iemand Herman gehoord? Ben benieuwd of de vijfde (!) ochtendshow van dit jaar een beetje een leuk debuut had volgens jullie.
Er komt niks voor terug ga daar maar van uit
Satfreak13

Johanneke schreef: 02 okt 2023 09:07 Ik vind het erg dubbel, want als je gisteravond geluisterd hebt .. tja, je kunt toch niet beweren dat het onlogisch is dat Mediahuis van dit programma af wilde. Het was werkelijk niet om aan te horen.
Daar wordt dus in brede (luister)kring anders over gedacht. Jouw persoonlijke mening is dus niet representatief.
Bovendien lijkt ze uiteindelijk zelf de stekker eruit te hebben getrokken. Niet Mediahuis.
Daan!

Bericht door Daan! »

Satfreak13 schreef: 02 okt 2023 09:25
Daan! schreef: 02 okt 2023 09:00 Ja, zo werkt het nu eenmaal en Mediahuis staat gewoon in haar recht.

Je opmerkingen sluiten helemaal niet aan bij mijn opmerkingen. :roll:
:lol: :lol: :lol: :lol:
Daan!

Bericht door Daan! »

Satfreak13 schreef: 02 okt 2023 09:27
Johanneke schreef: 02 okt 2023 09:07 Ik vind het erg dubbel, want als je gisteravond geluisterd hebt .. tja, je kunt toch niet beweren dat het onlogisch is dat Mediahuis van dit programma af wilde. Het was werkelijk niet om aan te horen.
Daar wordt dus in brede (luister)kring anders over gedacht. Jouw persoonlijke mening is dus niet representatief.
Bovendien lijkt ze uiteindelijk zelf de stekker eruit te hebben getrokken. Niet Mediahuis.
Waar baseer je dit nou allemaal op?
Plaats reactie