Borsato op de playlist?
Moderator: admin6
Re: Borsato op de playlist?
Marco Borsato staat 17 keer in de Koninklijke 500 op de dag dat het OM officieel onderzoek gaat doen naar zijn handel en wandel bij Se Vois.
Goeie timing!
Goeie timing!
Wat is er toch aan de hand bij Radio 2.
Ze draaien Borsato, omdat de lijst is samengesteld op basis van voorkeuren van de stemmers.
Ok, dus ze geven de luisteraars toch wat ze willen.
Echter ik las daarna het volgende
Ze draaien Borsato, omdat de lijst is samengesteld op basis van voorkeuren van de stemmers.
Ok, dus ze geven de luisteraars toch wat ze willen.
Echter ik las daarna het volgende
Als er zogenaamd een enorme verontwaardiging bij de luisteraars, waarom staat Borsato dan 17(!) keer in deze Koninklijke 500 lijst?een woordvoerder van de NPO schreef:Er was of is overigens geen sprake van een boycot. Maar gezien de enorme verontwaardiging bij het publiek over een aantal artiesten naar aanleiding van de schokkende verhalen, hebben we in overleg met de omroepen besloten om deze muziek voorlopig niet actief op te nemen in de playlist.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Omdat de verontwaardiging alleen maar op de zeer correct zijnde willen zijn bureaus bestaat?
En dat is noemen we angst, angst om weg gezet te worden als, juist niet correct zijnde.
En dat is noemen we angst, angst om weg gezet te worden als, juist niet correct zijnde.
Echt ridicuul dit, geen woorden voor.
Mensen vergeten snel, het is alweer drie maanden verder, bovendien scheiden mensen kunst van de persoon.
Ze kunnen het nu niet maken Borsato niet te draaien, dan hadden ze hem moeten uitsluiten van de lijst
Ze kunnen het nu niet maken Borsato niet te draaien, dan hadden ze hem moeten uitsluiten van de lijst
Nou. Marco wordt dus vervolgd door het OM voor aanranding 15 jarige.
Nu mag zn muziek wel van de playlist
Nu mag zn muziek wel van de playlist
Ik wist niet dat vervolging ook betekende dat je een permanent werkverbod had en nooit meer een baan mag uitvoeren. Gaan we al die andere mensen die voor minder zijn vervolgd dan ook ontslaan?
Verder vind ik het terecht dat Marco vervolgd word, maar vind ik het vooral verbijsterend dat het niet voor misdaden tegen de muziek is.
Verder vind ik het terecht dat Marco vervolgd word, maar vind ik het vooral verbijsterend dat het niet voor misdaden tegen de muziek is.
-
Hoezo? Blijft bij mij gewoon op de playlist staan. Wat iemand thuis doet zoekt die zelf maar uit.
Schopt graag tegen heilige huisjes...
Dat staat nergens, als hij weer wil optreden en mensen kopen kaartjes prima. Maar het gaat hier om zeden/aanklachten en zolang niet duidelijk is of Marco schuldig is of niet triggert dit veel mensen in hun ervaring met misbruik.
-
Lijkt me duidelijk dat Marco B. nu weer van de playlists verdwijnt waar hij naar wat aarzeling weer op gekomen was. Weer even pas op de plaats lijkt me wijsheid.
Dit gaat over landelijke radiozenders, niet over jouw persoonlijke Spotifylijstje anders had het wel GerjanCluistraForum gehetenGerjanCluistra schreef: ↑27 sep 2023 11:50
Hoezo? Blijft bij mij gewoon op de playlist staan. Wat iemand thuis doet zoekt die zelf maar uit.

Je bent in Nederland pas schuldig als het bewezen is. Dus ik vind dat radiostations hem wel mogen draaien.
Er hangt echter wel een nare smaak aan nu.
Er hangt echter wel een nare smaak aan nu.
Hij kreeg dezelfde aanklacht bij de Voice daar is hij inmiddels voor vrijgesproken. In deze zaak heeft hij ook een melding gedaan tegen de vrouw voor valse aangifte. Moet eerst nog maar eens bewezen worden. In Nederland ben je tegenwoordig al schuldig als iemand iets over je beweert. Vooral voor de media.
Nee hij werd NIET vrijgesproken bij The Voice hij werd NIET vervolgd vanwege te weinig bewijs, maar ook daar hebben minderjarige meisjes gezegd betast te zijn door hemjessica schreef: ↑27 sep 2023 12:24 Hij kreeg dezelfde aanklacht bij de Voice daar is hij inmiddels voor vrijgesproken. In deze zaak heeft hij ook een melding gedaan tegen de vrouw voor valse aangifte. Moet eerst nog maar eens bewezen worden. In Nederland ben je tegenwoordig al schuldig als iemand iets over je beweert. Vooral voor de media.