Haha je was mij net voor
Veranderingen Yoursaferadio
Moderator: admin6
-
Re: Nieuwkomer Radio4all
Beetje te vroeg voor publiciteit, had je dit een week voor de start gedaan was het spectaculairder geweest.
-
Het is overigens de dieven het blijkbaar niet ontgaan dat het gaat om 'Radio4all' materiaal wat er op deze laptop stond, denk dat ze dit iets te letterlijk namen...
-
-edit-
Misschien niet heel kies om dit te suggereren als Stenders om gezondheidsredenen een stap terug doet.
Misschien niet heel kies om dit te suggereren als Stenders om gezondheidsredenen een stap terug doet.
Laatst gewijzigd door tonvanhoof op 26 sep 2023 14:18, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Denk dat hij wel een 'bandje' mag insturen...
-
Helaas heb je inbrekers niet in de hand ;-)Vanjeafisharder schreef: ↑26 sep 2023 12:21 Beetje te vroeg voor publiciteit, had je dit een week voor de start gedaan was het spectaculairder geweest.
Ik ben wel verbaasd dat Giel nog uberhaupt een rijbewijs heeft, gezien zijn enigzins stupide rijgedrag in het verleden
Krities AVRO-lid. En wel hierom: https://www.youtube.com/watch?v=97wWDMxVQSg
Natuurlijk was dat ook een gedachte ik meteen had - maar het is er zo wel een die je blijft achtervolgen. Nu inderdaad wat meer reuring, maar in de toekomst krijg je er waarschijnlijk spijt van omdat er bij het minste of geringste (technische) probleem zal worden gewezen naar "geen backup" of "ruitje ingetikt bij de studio" met een smiley erachter.Henkjan2016 schreef: ↑26 sep 2023 12:20 Ik zie het meer als een vorm van aandacht voor de zender. Enkel het 'mijn ruitje is ingetikt' zou voldoende moeten zijn voor een post. De inhoud van de laptop doet er in principe niet toe, tenzij je reuring wilt generen.
Misschien leuk vanuit rebels oogpunt, maar volgens mij wil je toch wel iets professioneler over komen als je miljoenen voor een frequentie hebt uitgegeven.
Haha ik moest lachen hieromCalypso schreef: ↑26 sep 2023 14:47… maar volgens mij wil je toch wel iets professioneler over komen als je miljoenen voor een frequentie hebt uitgegeven.Henkjan2016 schreef: ↑26 sep 2023 12:20 Ik zie het meer als een vorm van aandacht voor de zender. Enkel het 'mijn ruitje is ingetikt' zou voldoende moeten zijn voor een post. De inhoud van de laptop doet er in principe niet toe, tenzij je reuring wilt generen.
-
Klopt, ik zie de meerwaarde hiervan op dit moment inderdaad ook niet.Calypso schreef: ↑26 sep 2023 14:47Natuurlijk was dat ook een gedachte ik meteen had - maar het is er zo wel een die je blijft achtervolgen. Nu inderdaad wat meer reuring, maar in de toekomst krijg je er waarschijnlijk spijt van omdat er bij het minste of geringste (technische) probleem zal worden gewezen naar "geen backup" of "ruitje ingetikt bij de studio" met een smiley erachter.Henkjan2016 schreef: ↑26 sep 2023 12:20 Ik zie het meer als een vorm van aandacht voor de zender. Enkel het 'mijn ruitje is ingetikt' zou voldoende moeten zijn voor een post. De inhoud van de laptop doet er in principe niet toe, tenzij je reuring wilt generen.
Misschien leuk vanuit rebels oogpunt, maar volgens mij wil je toch wel iets professioneler over komen als je miljoenen voor een frequentie hebt uitgegeven.
- Knite Force
Of zou het een (on-)doorzichtige manier zijn van proberen meer tijd te "kopen" van de effectieve start van het station?
Dit is voor het eerst dat ik hoor dat R4A muziek gaat uitzenden
Giel had het net aan de telefoon bij 3FM ook over muziek die je nergens anders hoort.
Dus is toch mijn suggestie over genomen voor mongoolse keelzang? In dat geval factuur ik graag voor deze consultancy.
"Radio4all de grootste hits uit de steppe!"
Laatst gewijzigd door DavyGer op 26 sep 2023 18:05, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Dat zijn altijd mooie woorden want in principe zal die muziek die dit nieuwe station dan gaat draaien blijkbaar overal beschikbaar zijn, al is het alleen via internet radio. Misschien op de FM niet te horen in Nederland, dat is misschien een betere duiding dan.