Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Pot

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Pot »

DavyGer schreef: 19 sep 2023 19:42 Of Frank van het Hof en Wouter v/d Goes.
Beide heren hebben onlangs hun contract bij BNNVARA verlengt. Het zegt niets, maar lijkt me onwaarschijnlijk.
Kijker

Bericht door Kijker »

Pot schreef: 19 sep 2023 20:40
Beide heren hebben onlangs hun contract bij BNNVARA verlengt. Het zegt niets, maar lijkt me onwaarschijnlijk.

Hoe zit het met het contract van Van Inkel?
jessica

Bericht door jessica »

Dat is knap van BNN/VARA want Wouter van der Goes zit bij KRO/NCRV
Kijker

Bericht door Kijker »

Als we Talpa's OMS mogen geloven heeft De Bonanza 5,8% marktaandeel binnen de doelgroep 20-49 en 9,2% marktaandeel binnen de doelgroep Mannen 20-49.
https://www.oms.fm/radio-veronica-2/
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Kijker schreef: 20 sep 2023 02:21 Als we Talpa's OMS mogen geloven heeft De Bonanza 5,8% marktaandeel binnen de doelgroep 20-49 en 9,2% marktaandeel binnen de doelgroep Mannen 20-49.
https://www.oms.fm/radio-veronica-2/
Los van het feit dat Rick nog wordt vermeld als ochtend jock lijkt dit weer te zijn bijgewerkt en is de doelgroep van Veronica herbevestigd: “Radio Veronica richt zich op de doelgroep mannen 25-54 jaar”. Hier was de afgelopen jaren nogal eens discussie over. Maar de (kern) doelgroep is nog altijd ‘mannen 25-54 jaar’.
👆 Dit was een nutteloze bijdrage …

Nu komt een zinvolle reactie 👇
Pot

Bericht door Pot »

jessica schreef: 20 sep 2023 00:18
Dat is knap van BNN/VARA want Wouter van der Goes zit bij KRO/NCRV
Zijn programma met Frank op vrijdagmiddag is namens BNNVARA.
Jonhy

Bericht door Jonhy »

Kijker schreef: 20 sep 2023 00:06

Hoe zit het met het contract van Van Inkel?
Weet iemand hoelang Jeroen contract heeft bij bnnvara ?
Jonhy

Bericht door Jonhy »

Jari de Jonge

Bericht door Jari de Jonge »

Ik ga mijn ideale beeld schetsen, met alles wat er nu gaande is: voel je vrij om mij aan te vullen of te corrigeren.
Ochtend: (als stenders t lukt) Jeroen van Inkel & Jesse Sprikkelmans (producer van Jeroen) met Lisanne Bronkhorst, en team.
Anders Sander Hoogendoorn.
Totaan 16uu, houd je de zelfde programmering aan.
Wellicht een wissel van Hoogedoorn met Menno Barreveld, die wou wellicht Veronica proberen.
Vanaf 16uu, Marisa (als ze terug is en komt van haar burnout) & Team (Jordi, Hannelore(als zij de switch niet maakt naar Joe)
Vanaf 18u (Zou ik persoonlijk Herman houden) maar wellicht knikker je daar Niek van der Brugge of Lindo Duvall neer, oude vertrouwde stemmen van Veronica.)
Gevolgd door (Willem doreleijers als alles niet lukt) maar als het wel lukt Sander Hoogendoorn, schuift dus ietsjes door dan voor de burnout van Marisa. )
Johan Derksen is gewoon een vreemde eend in de bijt.
Als jullie daar ideeën voor hebben, be my guest.
En tot 2uu (of 3uu net zoals op Radio2) Rick van Velthuysen. (Gezien t feit dat ze in gesprek zijn met m)

Weekend, gewoon t zelfde houden. Is opsig best prima, wellicht Francis verandern, en jeroen drogt, je zou willem doreleijers inplaaats van doordeweeks een weekendshow kunnen geven.

Groetjes! En laat me maar weten😄
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Ik zou echt afscheid nemen van Derksen, ik zou b.v. tussen 11.00 en 13.00 of later Rick van Velthuysen zetten zodat hij nog een stukje van de avond mee pakt. Denk dat het in de late uren ook niet kwaad kan dat hij ook wel eens niet deugdelijke/woke uitspraken doet. In de ochtend is dat helaas niet mogelijk blijkbaar, naar we mogen aannemen en als dit meegespeeld heeft met zijn vertrek uit de ochtend.
Laatst gewijzigd door Vanjeafisharder op 21 sep 2023 00:41, 1 keer totaal gewijzigd.
jessica

Bericht door jessica »

Proberen Bert van Lent nog een keer terug te halen op de radio. Gewoon de ochtendshow vanaf januari aanbieden. Hij deed vroeger altijd 4-6 kan hij prima 6-9 doen.
Knite Force

Bericht door Knite Force »

jessica schreef: 21 sep 2023 00:41 Proberen Bert van Lent nog een keer terug te halen op de radio. Gewoon de ochtendshow vanaf januari aanbieden. Hij deed vroeger altijd 4-6 kan hij prima 6-9 doen.
Dat zou dan best wel een serieuze stap zijn voor iemand die "geen zin meer had in de radio"
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Uiteindelijk wordt het lastig om je programmering rond te krijgen als Veronica zijnde. Er zal gezocht worden naar iemand voor de ochtendshow en iemand voor de middagshow. Bas van Teylingen in de ochtend is een optie, maar ook hem in de middag zetten. Martijn la Grouw zou zo maar ook naar Veronica kunnen gaan en anders moet je kijken of je Jaap Brienen bij Sublime weg kan halen.

Zelf denk ik dat Stenders zelf de middagshow maar moet gaan doen. Of vanaf 15:00 waarbij de Bonanza nog één uur blijft bestaan of gewoon vanaf 16:00 en het concept bonanza na al die jaren opdoeken. Of de bonanza overdragen aan iemand anders.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Knite Force schreef: 21 sep 2023 07:33
jessica schreef: 21 sep 2023 00:41 Proberen Bert van Lent nog een keer terug te halen op de radio. Gewoon de ochtendshow vanaf januari aanbieden. Hij deed vroeger altijd 4-6 kan hij prima 6-9 doen.
Dat zou dan best wel een serieuze stap zijn voor iemand die "geen zin meer had in de radio"
En al een paar pogingen heeft ondernomen om zin terug te krijgen.
Kraft

Bericht door Kraft »

Maar het wordt toch gewoon Ekdom. Die gaat natuurlijk niet naar Joe.
Je gaat niet eerst zo ontzettend veel geld uitgeven, om vervolgens met een naam (Joe was zgn. in gesprek met Ekdom) je eigen duurste station in te laten storten. Zelfdestructie. Ze zijn misschien wel gek, die Belgen. Maar niet helemaal, gok ik zo.
Plaats reactie