Nieuwkomer Radio4all

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Roel_

Re: Nieuwkomer Radio4all

Bericht door Roel_ »

Vanjeafisharder schreef: 19 sep 2023 13:19 Ik zeg alleen dat het wel weer eens wat anders is om talkradio te gaan maken juist omdat nu nog niet vaak gebeurd. Daar geef ik niet aan dat het 24/7 zo moet zijn maar ik denk wel handig dat je voor het over grote deel van de dagen dat zou kunnen doen en op ander uren wat anders, zoals Jessica al aangaf.
Talkradio is mislukt omdat het alleen op AM zat en er nog geen internet radio was. Op FM en DAB+ en online heb je veel meer mogelijkheden.
Ok, helder. Ben benieuwd hoe Giel verder de zender gaat invullen. Het zal een gevarieerde mix moeten zijn inderdaad. Alleen het verticaal programmeren is al losgelaten door Prem elke dag een "venster" te gunnen.

Talkradio 1395 is overigens mislukt omdat er bijna geen reclame was, omdat de luisteraars ouder waren, wat dan niet interessant is voor de adverteerders.
Je zult met Radio4All een jongere doelgroep moeten zien te bereiken. Dat kan door bekende anchors aan te trekken. Persoonlijk zal een Prem mij niet naar deze zender halen. Maar wie weet, wie hij allemaal nog op het oog heeft.
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Benieuwd naar de invulling van Prem zijn programma, want een 'magazine-achtig' programma is wel erg globaal en niet echt concreet.
rodie

Bericht door rodie »

Sorry maar prem is toch geen vernieuwend iets? Pffff, wat een afgang...
banne

Bericht door banne »

Ik voorzie een hoop anti patjepeeër radio
rodie

Bericht door rodie »

Maar als ik goed begrijp hebben we een signaal in de lucht per 1 nov. als ik het nieuwsbericht mag geloven?

Is er inmiddels een deal met BP of alternatief?
Ik ben daar wel erg benieuwd naar ...
Vanjeafisharder

Nou eind oktober dus al signaal zoals ik het nu zo lees.
Satfreak13

Bericht door Satfreak13 »

rodie schreef: 19 sep 2023 14:21 Sorry maar prem is toch geen vernieuwend iets? Pffff, wat een afgang...
Ik voorspelde hier "Oude wijn in nieuwe zakken."

Allemaal marktkoopmanspraatjes over die "vernieuwende" zender.
Het eerste harde bewijs is er al met Prem. Een marktkoopman bij uitstek!
Janno

Bericht door Janno »

Het lijkt me nog wat vroeg om al te oordelen over oude wijn en zo. Het gaat denk ik meer om hoe het format, als er al sprake zal zijn van een format, straks in zijn geheel is. Als Prem een onderdeel wordt van een programmering die anders is dan alle andere zenders met wel duidelijke formats kan het best vernieuwend of op zijn minst interessant worden.
GerjanCluistra

Bericht door GerjanCluistra »

Opvallend dat de verschillende leden ook nu alweer weten wat in dit geval Prem gaat doen.
rodie

Bericht door rodie »

GerjanCluistra schreef: 19 sep 2023 16:53 Opvallend dat de verschillende leden ook nu alweer weten wat in dit geval Prem gaat doen.
Sorry maar ik vind zijn stijl radio gewoon niet leuk, en wat het niet de bedoeling dat de zender compleet vernieuwend zou zijn? Dus ook met nieuw talent? Sorry maar in mijn ogen heb je je hele presentatie van laatst alweer teniet gedaan.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

rodie schreef: 19 sep 2023 17:07
GerjanCluistra schreef: 19 sep 2023 16:53 Opvallend dat de verschillende leden ook nu alweer weten wat in dit geval Prem gaat doen.
Sorry maar ik vind zijn stijl radio gewoon niet leuk, en wat het niet de bedoeling dat de zender compleet vernieuwend zou zijn? Dus ook met nieuw talent? Sorry maar in mijn ogen heb je je hele presentatie van laatst alweer teniet gedaan.
Omdat de forumleden hier een heel format hebben bedacht, en dit programma niet past in het bedachte format van de forumleden. Ik deel de mening van Gerjan, het is naar mijn idee een conclusie die compleet uit de lucht is gegrepen.

De zender is nog niet eens in de lucht en het programma past al niet. Ik heb hier al veel meegemaakt, maar het wordt steeds gekker.
Vanjeafisharder

Jij weet meer dan? Je kunt hier nu wel weer wijzen en op de man gaan spelen van andere forumleden, maar ik dacht dat we dat juist nu niet meer zouden doen, gezien het Veronica topic wat er vol van stond de afgelopen tijd.
rodie

Bericht door rodie »

Henkjan2016 schreef: 19 sep 2023 17:15
Omdat de forumleden hier een heel format hebben bedacht, en dit programma niet past in het bedachte format van de forumleden. Ik deel de mening van Gerjan, het is naar mijn idee een conclusie die compleet uit de lucht is gegrepen.

De zender is nog niet eens in de lucht en het programma past al niet. Ik heb hier al veel meegemaakt, maar het wordt steeds gekker.
Ik ga niet uit van meningen van forumleden, maar ook Giel zelf heeft hier één en ander lopen roepen.
Daar doel ik op.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

rodie schreef: 19 sep 2023 17:37
Henkjan2016 schreef: 19 sep 2023 17:15

Ik ga niet uit van meningen van forumleden, maar ook Giel zelf heeft hier één en ander lopen roepen.
Daar doel ik op.
Duidelijk, dat klopt inderdaad dat hij hier e.e.a. heeft gepost. Maar naar mijn mening heeft hij niet benoemd hoe het eruit kwam te zien.
rutgrrr

Bericht door rutgrrr »

Ik heb geen idee wat Prem gaat doen, laat me graag verrassen.

Maar 7 dagen per week radio maken is niet realistisch. Dat houdt niemand vol. Als je een beetje een vent bent alsprogrammadirecteur (ja jij dus, Giel!), bescherm je je medwerker tegen zichzelf, waarborg je de continuiteit en houd je het bij 5 dagen per week. Anders is Prem na een maand weer weg.
Kritisch Avrolid
Plaats reactie