Bij mijn zoon in de zaak zij hij dat hij zelf de bedenker en grote financier van hitzzz is, en het volledig vanuit zijn huis in Duitsland draait, En hij Simone gebruikt als adres en stroman, om dat hij zelf geen adres in Nederland heeft, en kon daar door problemen krijgen met het aanvragen voor de nodige vergunningen...RobuustRadio schreef: ↑25 okt 2022 23:37 Simone is eigenaar en bedenker van hitz.
Wim is gewoon maar simpel een dj daar, moet adverteerders ronselen voor zijn eigen salaris. Lachwekkend
Ik weet dit uit 1e hand omdat hij hier bij ons bedrijf ook zielige verhalen ophing waarom hits beter was
Hier staat gewoon continu of tukker aan.
![]()
Wim Drent weg bij Radio Continu
Moderator: admin6
-
Re: Wim Drent weg bij Radio Continu
-
Wie luistert er wel eens naar Wim Drent en wat vinden jullie van hem?
IK moest vrijdag weer eens verplicht luisteren naar deze dj, maar vindt hem totaal niet geschikt voor zijn vak, praat onduidelijk behoorlijk zelf ingenomen, ik vindt dat dit soort zich zelf noemende dj's tegen zich zelf beschermd moeten worden en niet op de radio moeten komen, functie elders moet hij dan krijgen wat vinden jullie?
IK moest vrijdag weer eens verplicht luisteren naar deze dj, maar vindt hem totaal niet geschikt voor zijn vak, praat onduidelijk behoorlijk zelf ingenomen, ik vindt dat dit soort zich zelf noemende dj's tegen zich zelf beschermd moeten worden en niet op de radio moeten komen, functie elders moet hij dan krijgen wat vinden jullie?
-
Lekker laten draaien bij Hitzzz!zend-amateur schreef: ↑19 mar 2023 09:54 Wie luistert er wel eens naar Wim Drent en wat vinden jullie van hem?
-
interessant stukje op radio.NL https://radiowereld.nl/medianieuws/2023 ... Dc2FuJmtpc