Veranderingen Radio 10

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
ThomasA

Re: Veranderingen Radio 10

Bericht door ThomasA »

fnlradio schreef: 24 jan 2022 15:36 Ik weet niet of het op dit forum al besproken is. Maar weet iemand waarom Rob van Someren al een hele tijd niet op de radio te horen is
Bij mijn weten had hij de afgelopen 2 weken vakantie. Maar ik hoor dat René Verkerk nu ook weer op zijn plek zit.
Er was net te horen dat Rob er morgen weer is.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Ik lees op Twitter dat Gerard Ekdom zijn ochtendshow eerder deze week in de herhaling heeft gegooid in het kader van "groundhog day". Daardoor werd gisteren een herhaling uitgezonden van de uitzending van woensdag.

Iemand die dat verder nog opgevallen is? :-)
Daan!

Bericht door Daan! »

Henk Blok is de nieuwe nieuwslezer bij Ekdom in de morgen. Evelien blijft sidekick.
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

DavyGer schreef: 04 feb 2022 19:14 Ik lees op Twitter dat Gerard Ekdom zijn ochtendshow eerder deze week in de herhaling heeft gegooid in het kader van "groundhog day". Daardoor werd gisteren een herhaling uitgezonden van de uitzending van woensdag.

Iemand die dat verder nog opgevallen is? :-)
Volgens mij doet hij elk jaar zoiets. Bij R2 ooit drie keer het uur 06.00/07.00 uitgezonden op die dag.
ThomasA

Bericht door ThomasA »

Henk Blok is vanaf vandaag de nieuwslezer bij Ekdom in de Morgen. Evelien blijft als co-host.
https://www.radio10.nl/ekdomindemorgen/ ... -de-morgen
Daan!

Bericht door Daan! »

Daan! schreef: 09 feb 2022 07:12 Henk Blok is de nieuwe nieuwslezer bij Ekdom in de morgen. Evelien blijft sidekick.
Daar was al melding van gedaan.
ThomasA

Bericht door ThomasA »

Daan! schreef: 09 feb 2022 09:41
Daan! schreef: 09 feb 2022 07:12 Henk Blok is de nieuwe nieuwslezer bij Ekdom in de morgen. Evelien blijft sidekick.
Daar was al melding van gedaan.
Ik zie het, daar heb ik overheen gelezen,excuus!
Herman ven Schippers

De kantoorradio staat weer eens op R10, zo hoor je nog eens wat. Ik blijf het zo'n gezapige zender vinden, weinig tot geen verrassende tracks. Muv de bammerrammer en twee plaatjes in de reetpetite bij Ekdom. Ik ben de doelgroep ook niet, weet ik wel. Maar bij een Q-music snap ik de lovende woorden nog wel, maar bij R10 is het voor mij compleet onduidelijk.
density1

Bericht door density1 »

Radio 10 blijft voor mij als de gepresenteerde versie van Sky Radio klinken. Maar dat is bewust denk ik omdat Veronica al de 'rock 'n roll' en de echte classics zender is uit de Talpa groep.
Pot

Bericht door Pot »

Herman ven Schippers schreef: 09 feb 2022 12:21 De kantoorradio staat weer eens op R10, zo hoor je nog eens wat. Ik blijf het zo'n gezapige zender vinden, weinig tot geen verrassende tracks. Muv de bammerrammer en twee plaatjes in de reetpetite bij Ekdom. Ik ben de doelgroep ook niet, weet ik wel. Maar bij een Q-music snap ik de lovende woorden nog wel, maar bij R10 is het voor mij compleet onduidelijk.
Ja, ik herken mij hier ook in. Muziek is niet verrassend en de deejays vind ik gemaakt overkomen. Erg cliché; vol met (voorbedachte) woordgrapjes en talks. Op de 'zwoele' stemmen na, vind ik de dj's niks hebben. Bij Qmusic vind ik Menno en Wim veel persoonlijker en oprecht enthousiast overkomen. Fijn dat ze zo hoog scoren, maar ik vraag me wel eens af hoe Sky het minder doet.
Oren open!
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Radio 10 is ook mijn favoriete zender niet (meer), hoewel ik de zender de laatste weken weer wat meer op zoek als alternatief voor Veronica op bepaalde momenten (Rob van Someren i.p.v. Marisa en René Verkerk i.p.v. Femke van der Veen). Ondanks dat wordt gesteld dat het profiel van Radio 10 en Veronica afwijken is er toch een behoorlijke (muzikale) overlap tussen beide zenders. Op Veronica hoor ik de laatste tijd weer meer toegankelijke muziek. Uit het artikel met Marisa blijkt ook dat Veronica nog steeds aan het sleutelen is aan de muziekmix. Ik denk dat wanneer deze zenders niet onder dezelfde zendergroep vallen dit al deze zenders goed zal doen.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Herman ven Schippers

Phoenix schreef: 09 feb 2022 13:14 Radio 10 is ook mijn favoriete zender niet (meer), hoewel ik de zender de laatste weken weer wat meer op zoek als alternatief voor Veronica op bepaalde momenten (Rob van Someren i.p.v. Marisa en René Verkerk i.p.v. Femke van der Veen). Ondanks dat wordt gesteld dat het profiel van Radio 10 en Veronica afwijken is er toch een behoorlijke (muzikale) overlap tussen beide zenders. Op Veronica hoor ik de laatste tijd weer meer toegankelijke muziek. Uit het artikel met Marisa blijkt ook dat Veronica nog steeds aan het sleutelen is aan de muziekmix. Ik denk dat wanneer deze zenders niet onder dezelfde zendergroep vallen dit al deze zenders goed zal doen.
Ik denk dat de overlap er ook zeker is hoor, de mix is op Veronica voor mij iets spannender. Bij R10 hoor je dan (voor mij) te veel van hetzelfde. Al vond ik Robert Feller het vandaag wel prima doen, iets minder depressief in het gehoor klinken dan Jeroen Nieuwenhuize.
jessica

Bericht door jessica »

Ik dacht dat Henk Blok niet meer in de morgen wilde werken? Dat was het argument toch om na Evers en een jaar sabbatical in de middag Veronica te gaan doen. Nu ineens dus wel weer in de morgen bij Radio10. Vind het vreemd.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

jessica schreef: 09 feb 2022 16:17 Ik dacht dat Henk Blok niet meer in de morgen wilde werken? Dat was het argument toch om na Evers en een jaar sabbatical in de middag Veronica te gaan doen. Nu ineens dus wel weer in de morgen bij Radio10. Vind het vreemd.
Nu je het zegt! Dat klopt inderdaad! Wel apart, dan had hij eigenlijk ook best bij Tim kunnen gaan zitten.
Wat ik ook niet snap, is dat ze geen afscheid nemen van die Evelien. Die klinkt toch al jaren als een oude vrouw. Vind ik niks voor de radio. Zet daar Florentien eens naast, die is 100x beter
Daan!

Bericht door Daan! »

Ik snap wel dat ze Henk niet bij Tim hebben gezet. Dan wordt het nog meer ESO, mist er een vrouw en bovendien is Florentien goed.
Plaats reactie