DavyGer schreef: ↑28 jun 2021 15:05
Gaat wel weer goed bij Stenders. Verkeersinformatie 15 min te laat om 14:44, reclame pas in gestart op 15:00. :-) Nieuws om 15:05.
Laat maar.
Ik hoorde om 15:10 uur toch weer muziek. Lijkt me toch netjes als je geen reclames op het half uur hebt.
Laatst gewijzigd door Smid70 op 28 jun 2021 15:23, 1 keer totaal gewijzigd.
density1 schreef: ↑28 jun 2021 12:08
En as we speak: klinkt RHCP al weer door de speakers....
Lol. Het huisbandje van Veronica. De reden waarom ik Radio Veronica de rug heb toegekeerd.
Plus dat Danny "maakt grafmuziek" Vera en Ronald Giphart DJ's bij Veronica zijn geworden.
Maar Duvall eruit flikkeren. Plus Patrick "Hoe ist ie" Kicken veel beloven om terug te gaan keren, om vervolgens Giphart in te huren.
Zender gaat weer nergens over.
Hou het lekker op Radio 10. Beste zender van Talpa. De andere Talpa zenders zijn overbodig.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Lol. Het huisbandje van Veronica. De reden waarom ik Radio Veronica de rug heb toegekeerd.
Plus dat Danny "maakt grafmuziek" Vera en Ronald Giphart DJ's bij Veronica zijn geworden.
Maar Duvall eruit flikkeren. Plus Patrick "Hoe ist ie" Kicken veel beloven om terug te gaan keren, om vervolgens Giphart in te huren.
Hou het lekker op Radio 10. Beste zender van Talpa. De andere Talpa zenders zijn overbodig.
Radio 10, de beste?
En aan dat verhaal van Kicken zou ik niet veel waarde hechten.
Nou ja, nu ik zo even zit te luisteren. In hoeverre vissen ze in dezelfde vijver van Radio 10 nu? Ik hoor toch popklassiekers voorbij komen die gewoon doorsnee voeding van Radio 10 zijn, zelfs in de Bonanza. Hoor nog weinig krenten in de pap die juist het verschil maken. Maar ja, misschien willen ze op zo'n eerste dag misschien nog wat op safe spelen. Ook de playlist klopt weer, en free choices die niet gelogd werden voor vandaag zie ik niet terug terug in de playlist via de verschillende playlist websites.
De laatste dagen en vandaag eens goed naar Veronica geluisterd. Conclusie van mijn kant...Niet bijster bijzonder. De playlist is wat breder geworden, nou nou. Ik ken een prima lokale omroep die dit al tig jaar doet maar dan wordt het afgedaan als 'niet goed, moeten zich duidelijker profileren' etc.
De jingles zijn technisch prima, lekker muzikaal maar ik mis in de nieuwe vormgeving de 'thrill'. De jingles uit de tijd van radio 3 en net in de commerciële periode waren toch veel sprekender met heerlijke one-liners: 'radio Veronica, als een pijl door de week' of 'elk uur een onstuitbare portie monsterhits'.
Maar goed, laten we vooraleer niet te harde conclusies trekken maar voor mij staat het er in ieder geval niet meteen en dat hoort eigenlijk wel bij zo'n groot professioneel bedrijf vind ik.
Ik heb best wel veel uurtjes geluisterd vandaag, wat mij nog het meeste opviel was het aantal recente nummers (2-3 per uur) en eigenlijk geen top 40 platen.
DavyGer schreef: ↑28 jun 2021 16:29
Ik heb best wel veel uurtjes geluisterd vandaag, wat mij nog het meeste opviel was het aantal recente nummers (2-3 per uur) en eigenlijk geen top 40 platen.
Sinds 10:00 alleen al:
Purple Disco Machine - Hypnotized
Olivia Rodrigo - Good 4 U
Harry Styles - Watermelon Sugar
Coldplay - Higher Power
John Mayer - Last Train Home
Nothing But Thieves - Impossible
Hoewel NBT en Harry Styles al wat ouder is.
---
Over de website gesproken: wat wordt hier verwacht dat aangepast wordt? Ik neem aan dat de lay-out van de website hetzelfde blijft als andere Talpa stations.
waterveenmos schreef: ↑28 jun 2021 12:06
Een nieuwe frisse start, maar dan op je site nog de oude dj-lineup laten staan: https://www.radioveronica.nl/djs . Stenders staat daar niet eens bij. Slordig.
Caroline staat er wel bij... kan ook zijn dat hij er niet bij staat en misschien er niet wil bij staan omdat hij ook zendermanager is?
Ja, joh, want de muziek keuze op Radio10 is zoooooo verrassend en uitdagend
Ja, joh, want de muziek keuze op Radio10 is zoooooo verrassend en uitdagend
Radio 10 vind ik ook zo'n Sky Radio voor mensen die zichzelf te stoer vinden voor Sky Radio, maar wel dezelfde muziek leuk vinden.
Smid70 schreef: ↑28 jun 2021 15:25
En aan dat verhaal van Kicken zou ik niet veel waarde hechten.
Dat mag, maar ik denk dat hij het hier wel juist heeft.
Hoezo? Ik zie geen enkel bewijs voor die gedachte. Enkel een blogje van PK.
Maar als jij overtuigend bewijs hebt laat ik me graag overtuigen.
Niet vergeten dat er heibel was om het interview die Stenders liet terugtrekken.
De flessen azijn zijn opgedronken. Leuke tijd leven wij in!
De perfectie leggen langs een subjectieve meetlat. Daar kan niemand aan voldoen. Tevens weten wij de afspraken met ome John niet. Die afspraken lijken er zeker te liggen getuige de reclameblokken.
Cliché maar een zeer praktische tip! Luister lekker naar een andere zender en posten op dit forum is een recht en zeker geen verplichting.
Wat mij deugt doet om te zien. Johanneke is zelfs positief. Dat betekent naar mijn idee heel veel.