Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
density1

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door density1 »

Het zou ook best kunnen hoor, dat die veranderingen qua muziek er mondjes maat gemaakt worden. Dat is normaal bij format veranderingen, dat is nooit 'pats boem' anders. Dat soort dingen kunnen alleen in Amerika. Je wilt je huidige luisteraars niet afschrikken. Denk dat het format 'staat' als 28 juni Stenders begint.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

De Nachtwacht schreef: 09 apr 2021 22:18 Iemand enig idee waarom Muijs en Lindo zondagavond opeens ingepland staan (Muijs van 18-21 en Lindo de 3 uur erna)? Normaal is er dan het beste uit de top 1000 en de uren er na non-stop.
Ja weet ik! Lindo zei gisteren dat hij dan drie uur zijn favoriete legends gaat draaien
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Johanneke schreef: 09 apr 2021 22:55
De Nachtwacht schreef: 09 apr 2021 22:18 Iemand enig idee waarom Muijs en Lindo zondagavond opeens ingepland staan (Muijs van 18-21 en Lindo de 3 uur erna)? Normaal is er dan het beste uit de top 1000 en de uren er na non-stop.
Ja weet ik! Lindo zei gisteren dat hij dan drie uur zijn favoriete legends gaat draaien
ah dat is wel leuk! Net als tijdens de 70s maand vorig jaar wat extra inbreng van de djs zelf
jessica

Bericht door jessica »

Phoenix schreef: 09 apr 2021 13:19
jessica schreef: 09 apr 2021 00:35 Misschien vervangt ze Marisa wel op Veronica een weekje.
Want het zou onlogisch zijn dat Carolien een mannelijke jock gaat vervangen?
Dat zeg ik niet. Dat denkproces speelt zich toch echt in je eigen hoofd af.
Ze kan ook een mannelijke jock gaan vervangen. Ik nam alleen aan dat het niet op drive time zou zijn.
Hoort-u-mij

Bericht door Hoort-u-mij »

density1 schreef: 09 apr 2021 22:35 Het zou ook best kunnen hoor, dat die veranderingen qua muziek er mondjes maat gemaakt worden. Dat is normaal bij format veranderingen, dat is nooit 'pats boem' anders. Dat soort dingen kunnen alleen in Amerika. Je wilt je huidige luisteraars niet afschrikken. Denk dat het format 'staat' als 28 juni Stenders begint.
En ook dan zal men vast nog finetunen...

Het zal echt niet 360 graden omdraaien, vermoed dat de plastic platen er uit gaan en er steeds meer goede (pop) muziek bij zal komen. Dit met nieuwe muziek binnen de mogelijkheid van het kavel.

Het zal echt geen hoog moeilijke muziek gehalte gaan krijgen, blijft commerciele radio
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

jessica schreef: 10 apr 2021 17:01
Phoenix schreef: 09 apr 2021 13:19
jessica schreef: 09 apr 2021 00:35 Misschien vervangt ze Marisa wel op Veronica een weekje.
Want het zou onlogisch zijn dat Carolien een mannelijke jock gaat vervangen?
Dat zeg ik niet. Dat denkproces speelt zich toch echt in je eigen hoofd af.
Ze kan ook een mannelijke jock gaan vervangen. Ik nam alleen aan dat het niet op drive time zou zijn.
Ze geeft specifiek 26 april aan.
density1

Bericht door density1 »

Hoort-u-mij schreef: 10 apr 2021 17:46
density1 schreef: 09 apr 2021 22:35 Het zou ook best kunnen hoor, dat die veranderingen qua muziek er mondjes maat gemaakt worden. Dat is normaal bij format veranderingen, dat is nooit 'pats boem' anders. Dat soort dingen kunnen alleen in Amerika. Je wilt je huidige luisteraars niet afschrikken. Denk dat het format 'staat' als 28 juni Stenders begint.

Het zal echt niet 360 graden omdraaien, vermoed dat de plastic platen er uit gaan en er steeds meer goede (pop) muziek bij zal komen. Dit met nieuwe muziek binnen de mogelijkheid van het kavel.

Het zal echt geen hoog moeilijke muziek gehalte gaan krijgen, blijft commerciele radio
Dat weet je niet.
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

density1 schreef: 10 apr 2021 18:34

Dat weet je niet.
We zullen zien, er zal echt geen grote extreme veranderingen gaan plaatsvinden. Het blijfteen Talpa station van John de mol.
Henkjan2016

Pascal. K schreef: 10 apr 2021 22:15

Dat weet je niet.
We zullen zien, er zal echt geen grote extreme veranderingen gaan plaatsvinden. Het blijfteen Talpa station van John de mol.
Dus jij weet het al wel?
WinnaarRadioring2023

Bericht door WinnaarRadioring2023 »

Pascal. K schreef: 10 apr 2021 22:15

Dat weet je niet.
Dat hoeft niet alles te zeggen. Ook bij John de Mol kan je wel het een en ander contractueel vastleggen.
density1

Bericht door density1 »

En daarbij komt Stenders niet 'om op de winkel' te passen. Hij wil echt wat veranderen aan het station. De onderhandelingen hebben enige tijd in beslag genomen dus dat kan het e.e.a. verklaren. Anders had hij beter bij Radio 2 kunnen blijven als er nagenoeg niets veranderd. De hoofdzenders blijven 538, Radio 10 en Sky dus een eigenzinnig, rebels zusje past wel mooi in het portfolio van zenders van Talpa.
jessica

Bericht door jessica »

density1 schreef: 11 apr 2021 01:24 En daarbij komt Stenders niet 'om op de winkel' te passen. Hij wil echt wat veranderen aan het station. De onderhandelingen hebben enige tijd in beslag genomen dus dat kan het e.e.a. verklaren. Anders had hij beter bij Radio 2 kunnen blijven als er nagenoeg niets veranderd. De hoofdzenders blijven 538, Radio 10 en Sky dus een eigenzinnig, rebels zusje past wel mooi in het portfolio van zenders van Talpa.
Als Stenders slim is geweest heeft hij alles wat hij mag doen contractueel laten vastleggen. Misschien heeft hij wel 2 jaar de tijd carte blanche gekregen. Als ik dat vertrouwen kreeg zou ik ook gegaan zijn. Stenders is echt niet gek en zal het niet er niet een heel moeilijk beluisterbaar station van maken met allemaal lp tracks en lange versies. Het zal de sandwichmethode worden. Dus bekende muziek afgewisseld met nieuwe onbekende pareltjes. Eigenlijk wel wat Stenders altijd doet, maar nu zal het zenderbreed gaan. Ik ben heel benieuwd.

Er is best een goede kans dat al vanaf nu week na week naar de nieuwe sound van Veronica wordt toegewerkt. Als je dat langzaam doet behoudt je de huidige luisteraars en trek je nieuwe aan.
iJeroen

Bericht door iJeroen »

Maar hier even droppen: Stenders en Blokhuis zijn weer begonnen met de podcast 'De Beste 10' op Juke. Rob gaf wat omfloerst aan dat hij van BNNVara nog geen activiteiten mocht ontplooien, maar nu wel groen licht is voor deze podcast (en dat er wellicht meer volgt).
Opgegroeid met Veronica op 2 en 3
Henkjan2016

iJeroen schreef: 11 apr 2021 13:09 Maar hier even droppen: Stenders en Blokhuis zijn weer begonnen met de podcast 'De Beste 10' op Juke. Rob gaf wat omfloerst aan dat hij van BNNVara nog geen activiteiten mocht ontplooien, maar nu wel groen licht is voor deze podcast (en dat er wellicht meer volgt).
Ik begrijp de link met bnnvara niet zo, omdat deze podcast in zijn dienstverband al bestond.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Waarschijnlijk een niet-concurrentie beding en heeft Stenders dit altijd goed kunnen verkopen als dat zijn activiteiten bij Juke niet zouden concurreren met zijn activiteiten bij radio 2. Hij het het er bij radio 2 tenslotte ook vaak over dat hij dat deed.

Wellicht is BNNVARA daar op terug gekomen nu hij ook echt naar Talpa overstapt.
Plaats reactie