Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Herman ven Schippers

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door Herman ven Schippers »

castmember schreef: 26 nov 2020 13:01
Herman ven Schippers schreef: 26 nov 2020 00:44
Patrick Kicken schreef: 26 nov 2020 00:33Hoevaak moet ik het nou nog uitleggen: de reden dat ik al jaren zo loop te schoppen tegen alles en iedereen is dat ik niet meer -wil- dat ze me terugv
Ik denk dat Patrick al zo lang uit de mainstream radio is dat de verschillende stations intussen zouden mogen weten dat hij geen ambitie heeft om terug te keren. Als ze dan stoicijns blijven doorvragen dan snap ik dat je op een gegeven moment gaat trappen. Op een gegeven moment is vriendelijk blijven echt lastig en bereik je daarmee je doel toch niet.
Dan nog is dit een bizarre keuze om dan in columns overal maar tegenaan te trappen?
Herman ven Schippers

castmember schreef: 26 nov 2020 14:29
RealSunchaser schreef: 26 nov 2020 13:32 Als radio2 iets niet nodig heeft is nog een DJ met woordgrappen en overdadige vormgeving.

Ekdom kan wel weer terug over 10 jaar als de huidige djs weg zijn
Meningen mogen daarover gelukkig verschillen. Ik zou de Effe Ekdom lunchshow graag op 2 terug zien, zeker als vervanger voor Gijs maar ook dat is een persoonlijke mening.
Ekdom zou ik heel graag de lunchshow zien doen, vind ik hem persoonlijk leuker dan wanneer hij speelt dat hij een ochtendprogramma kan dragen.
Herman ven Schippers

Vrijdag doen Wouter en Frank de 'Reclame top 40.' Met dus liedjes die je zou kunnen kennen uit reclames. Vind het toch wel mooi dat de vrijdagavond op radio 2 zo nu en dan een muzikale vrijstaat is geworden qua thema's.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

James17 schreef: 26 nov 2020 16:14
castmember schreef: 26 nov 2020 14:29
RealSunchaser schreef: 26 nov 2020 13:32 Als radio2 iets niet nodig heeft is nog een DJ met woordgrappen en overdadige vormgeving.

Ekdom kan wel weer terug over 10 jaar als de huidige djs weg zijn
Meningen mogen daarover gelukkig verschillen. Ik zou de Effe Ekdom lunchshow graag op 2 terug zien, zeker als vervanger voor Gijs maar ook dat is een persoonlijke mening.
Ekdom moet in de ochtend, per direct. Ook gewoon de hoofdprijs betalen,maakt hij waar.
Roodbeen om 1200.
Klopt veel beter.
Staverman terug naar SchagenFM, lekker met huisvrouwtjes beppen.
Welkom terug
RealSunchaser

Bericht door RealSunchaser »

Ik vind niet dat Radio2 een opvangcentrum voor oudere elders gestrande DJs moet blijven.

We hebben er voorbeelden genoeg.

Wat meer investeren in nieuw talent en die naar voren halen zou Radio 2 langer fris kunnen houden. Zoals Emmely de Wilt die in 4 jaar van redactie naar DJ is ontwikkeld
Zwarte Stoomboot

Bericht door Zwarte Stoomboot »

RealSunchaser schreef: 26 nov 2020 18:00 Ik vind niet dat Radio2 een opvangcentrum voor oudere elders gestrande DJs moet blijven.

We hebben er voorbeelden genoeg.

Wat meer investeren in nieuw talent en die naar voren halen zou Radio 2 langer fris kunnen houden. Zoals Emmely de Wilt die in 4 jaar van redactie naar DJ is ontwikkeld
Emmely was voordat ze bij Radio 2 terechtkwam sidekick (of medepresentator) in het ochtendprogramma van Rijnmond. Presenteren kon ze dus al.
Henkjan2016

En op radio 5 zitten de gestrande dj’s
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Herman ven Schippers schreef: 26 nov 2020 17:18 Vrijdag doen Wouter en Frank de 'Reclame top 40.' Met dus liedjes die je zou kunnen kennen uit reclames. Vind het toch wel mooi dat de vrijdagavond op radio 2 zo nu en dan een muzikale vrijstaat is geworden qua thema's.
Valt me ook op hoe vaak radio 2 samenwerkt met de stichting top 40. Ben benieuwd of het top 40 hitdossier nog een keer permanent een plekje krijgt op radio 2.
James17

Bericht door James17 »

Orange schreef: 26 nov 2020 16:30
James17 schreef: 26 nov 2020 16:14 Ekdom moet in de ochtend, per direct. Ook gewoon de hoofdprijs betalen,maakt hij waar.
Roodbeen om 1200.
Klopt veel beter.
Staverman terug naar SchagenFM, lekker met huisvrouwtjes beppen.
Ik zie dat je nieuw bent James. Kleine tip: het helpt als je je meningen onderbouwt. Zeker ook omdat geldt:
- Ekdom kan niet goed interviews doen over de actualiteit van de dag en dat is toch wat veel luisteraars wel graag willen in de ochtend. Hij is daarmee meer geschikt voor een programma buiten drive-time gericht op de muziek.
- Roodbeen scoort anders heel goed (beter nog dan Ekdom, heb ik begrepen) in de ochtend op 2.
- Staverman haalt ook uitstekende cijfers.
Ekdom moet ook helemaal geen interviews doen, hij moet muziek draaien en slap lullen.
Interviews zijn nikszeggende gesprekjes,zeg je maar Jurgen vd Berg op.

-Ekdom zit bij radio10, radio 2 is best beluisterde zender.
Vergelijking gaat mank.

Gerard is “ energie”, veel ook.
Roodbeen is prima maar saai( mening), vond hem voorheen in de avond met die bingokaart echt briljant.
Maar geen dragende dj, niet.
KIDV moeten ze weer bij De Wild zetten, mooie combi.
-Staverman profiteert van de zender waar hij op zit, zet hem bij 10 en er luistert geen hond naar.( mening, wel dicht bij de waarheid, denk ik)
Mediaplanet

Bericht door Mediaplanet »

Wat is de verwachting van de opvolger van Erik-Jan Rosendahl bij RickvanVdoet2? Ene Koert, die in het verleden ook bij MiddenInDenachtRick gewerkt heeft. Dat lees ik tenminste her en der. Is hij net zo hilarisch als EJ?
'Rock and Roll is beter than Music' - Alfred LaGarde
RealSunchaser

Zwarte Stoomboot schreef: 26 nov 2020 18:06 Emmely was voordat ze bij Radio 2 terechtkwam sidekick (of medepresentator) in het ochtendprogramma van Rijnmond. Presenteren kon ze dus al.

Ze begon daar. Ze heeft t pas echt onder de knie gekregen bij en van Stasse.

Iedereen komt van een lokale omroep

Ze was geen gestrande DJ, we weten allemaal wie wel. Maar geen idee wie talent is. Misschien dat Martine ten Klooster eens wat kan invallen op andere tijden om te kijken hoe dat gaat, want op zondagavond vind ik echt wel goed
Laatst gewijzigd door RealSunchaser op 26 nov 2020 21:16, 2 keer totaal gewijzigd.
RealSunchaser

Mediaplanet schreef: 26 nov 2020 20:00 Wat is de verwachting van de opvolger van Erik-Jan Rosendahl bij RickvanVdoet2? Ene Koert, die in het verleden ook bij MiddenInDenachtRick gewerkt heeft. Dat lees ik tenminste her en der. Is hij net zo hilarisch als EJ?
Nee als Koert iets niet moet doen is EJ imiteren.

Het zal vooral wat uitmaken voor Rick die zich steeds achter zn gespeelde verontwaardiging kon schuilen als EJ wat de ether in slingerde. Het zal nu meer op Rick moeten leunen.
Henkjan2016

RealSunchaser schreef: 26 nov 2020 21:08
Mediaplanet schreef: 26 nov 2020 20:00 Wat is de verwachting van de opvolger van Erik-Jan Rosendahl bij RickvanVdoet2? Ene Koert, die in het verleden ook bij MiddenInDenachtRick gewerkt heeft. Dat lees ik tenminste her en der. Is hij net zo hilarisch als EJ?
Nee als Koert iets niet moet doen is EJ imiteren.

Het zal vooral wat uitmaken voor Rick die zich steeds achter zn gespeelde verontwaardiging kon schuilen als EJ wat de ether in slingerde. Het zal nu meer op Rick moeten leunen.
En dat kan Rick heel goed. In het begin was Erik Jan er ook niet bij. En ze hebben zoals eerder genoemd al ervaring samen.
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Het laatste jaar MIDNR was zonder EJ en met Koert. Vond ik ook uitstekend. Zeker, een beetje anders en iets minder chaotisch, maar alsnog een prima programma (Rick had toen wel iemand anders die de jingles maakte, volgens mij Joey Hereman).

En wat Henkjan zegt, toen Rick van V doet 2 begon was dat ook zonder Erik-Jan en trok Rick het programma iet smeer naar zichzelf. Kan die prima.
RealSunchaser

Misschien concentreert Rick van V zich nu een tikje minder op de woongroep doelgroep en wat breder aan luisteraars
Plaats reactie