Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
rills

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door rills »

Felix vd Goot schreef: 26 sep 2020 12:56 In de klantenservice zegt Stenders dat hij alle jocks van Radio 2 mee zou willen nemen naar zijn eigen zender, op 1 na... Wie zou dat zijn? Staverman? De Wild?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik denk Ruud omdat voor mijn gevoel die twee karakters en manier van werken te ver van elkaar af liggen.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

rills schreef: 26 sep 2020 15:55
Felix vd Goot schreef: 26 sep 2020 12:56 In de klantenservice zegt Stenders dat hij alle jocks van Radio 2 mee zou willen nemen naar zijn eigen zender, op 1 na... Wie zou dat zijn? Staverman? De Wild?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik denk Ruud omdat voor mijn gevoel die twee karakters en manier van werken te ver van elkaar af liggen.
Het meerendeel zit er toch ook op voorspraak van Rob? Ik heb het idee dat Rob met Gijs wel een klik heeft.
density1

Bericht door density1 »

KX Classics en The Edge vind ik wel de smaakmakers van alle Stenders streams.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Henkjan2016 schreef: 26 sep 2020 16:06
Het meerendeel zit er toch ook op voorspraak van Rob? Ik heb het idee dat Rob met Gijs wel een klik heeft.
Die quote viel mij inderdaad ook op. Valt mij in ieder geval op dat Stenders nooit enige vorm van interactie heeft met De Wild.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Henkjan2016 schreef: 26 sep 2020 14:06
Felix vd Goot schreef: 26 sep 2020 12:56 " Maar even wat anders, wat mij al de hele tijd opvalt. Ook op radio 2 en de social media kanalen, hoe vaak Stenders het de laatste paar weken wel niet heeft over een eigen radiozender. Zojuist ook nog in reactie op Frank van 't Hof "voorlopig is er geen zender zoals Radio 2". Eerder deze week ook al in de klantenservice (derde uitzending op rij)."

In de klantenservice zegt Stenders dat hij alle jocks van Radio 2 mee zou willen nemen naar zijn eigen zender, op 1 na... Wie zou dat zijn? Staverman? De Wild?
Ik neem aan dat je wel eens Kx hebt gehoord (tot 2017). Dan weet je dat hij altijd met een station aan het rommelen is. Daarna XxL bonanza, dat nu xxl Stenders heet. Deze zender bevat ook programma’s met djratz, Henk Peeters, Leo van der goot, Martijn Richters en voorheen Femke van der veen.

Ik zeg: doen
Ik sluit inderdaad niet uit dat Stenders een bid aan het schrijven is voor een station. Hij weet met radio 2 te bewijzen dat dat best commercieel interessant is. Denk eerder dat de vraag is of hij financiers weet te vinden voor dit voorstel. Maar wie weet, kan best zijn dat ze er ongetwijfeld zijn. (Q music?)

En ik sluit niet uit dat er een aantal DJ's zijn met een (voormalig) riant salaris, die het beloningsbeleid van de publieken of het algehele beleid van Talpa inmiddels wel zat zijn en om die reden een avontuur aandurven. Om dan toch even te speculeren, zou Edwin Evers hier aan meedoen?
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

DavyGer schreef: 26 sep 2020 17:00
Felix vd Goot schreef: 26 sep 2020 12:56 " Maar even wat anders, wat mij al de hele tijd opvalt. Ook op radio 2 en de social media kanalen, hoe vaak Stenders het de laatste paar weken wel niet heeft over een eigen radiozender. Zojuist ook nog in reactie op Frank van 't Hof "voorlopig is er geen zender zoals Radio 2". Eerder deze week ook al in de klantenservice (derde uitzending op rij)."

In de klantenservice zegt Stenders dat hij alle jocks van Radio 2 mee zou willen nemen naar zijn eigen zender, op 1 na... Wie zou dat zijn? Staverman? De Wild?
Ik neem aan dat je wel eens Kx hebt gehoord (tot 2017). Dan weet je dat hij altijd met een station aan het rommelen is. Daarna XxL bonanza, dat nu xxl Stenders heet. Deze zender bevat ook programma’s met djratz, Henk Peeters, Leo van der goot, Martijn Richters en voorheen Femke van der veen.

Ik sluit inderdaad niet uit dat Stenders een bid aan het schrijven is voor een station. Hij weet met radio 2 te bewijzen dat dat best commercieel interessant is. Denk eerder dat de vraag is of hij financiers weet te vinden voor dit voorstel. Maar wie weet, kan best zijn dat ze er ongetwijfeld zijn. (Q music?)

En ik sluit niet uit dat er een aantal DJ's zijn met een (voormalig) riant salaris, die het beloningsbeleid van de publieken of het algehele beleid van Talpa inmiddels wel zat zijn en om die reden een avontuur aandurven. Om dan toch even te speculeren, zou Edwin Evers hier aan meedoen?

Leuke fantasie maar dit soort mensen zijn totaal niet zakelijk. Dus zie het allemaal niet gebeuren
Henkjan2016

Pascal. K schreef: 26 sep 2020 20:04
DavyGer schreef: 26 sep 2020 17:00

Leuke fantasie maar dit soort mensen zijn totaal niet zakelijk. Dus zie het allemaal niet gebeuren
Ik ook niet. Een hobbieproject als kx is leuk. En dat is er al, al had kx veel meer djs
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

Helemaal eens! Tientallen miljoenen moet je meenemen en dan nog eens de kosten voor het levende houden van een BV.

Dat doe je niet zomaar.
jessica

Bericht door jessica »

Zou best eens Ruud de Wild kunnen zijn ja. Maar niet omdat hun karakters ver van elkaar liggen. Volgens mij komt het omdat Ruud niet zo erg van muziek houdt. Hij is meer een entertainer en ziet de plaatjes die hij moet draaien als een hinderlijke onderbreking. Rob wil liever mensen die echt van muziek houden op zijn station.

Met Gijs heeft hij inderdaad wel een goede klik. Veel mensen hier vinden Gijs niets. Maar zijn programma soort erg goed bij de luisteraars.
Een jaar of 10 misschien wel meer geleden is Rob Stenders al bezig geweest een eigen zender te krijgen.

Dat wat toen Yorin is geworden had hij graag willen hebben, maar de investering kwam volgens mij niet rond. Hij is toen nog met Jeroen Soer (oprichter van radio10) op St Maarten gaan praten hij een en ander het beste kon doen.
rammerdebam

Bericht door rammerdebam »

jessica schreef: 27 sep 2020 01:29
Zou best eens Ruud de Wild kunnen zijn ja. Maar niet omdat hun karakters ver van elkaar liggen. Volgens mij komt het omdat Ruud niet zo erg van muziek houdt. Hij is meer een entertainer en ziet de plaatjes die hij moet draaien als een hinderlijke onderbreking. Rob wil liever mensen die echt van muziek houden op zijn station.

Met Gijs heeft hij inderdaad wel een goede klik. Veel mensen hier vinden Gijs niets. Maar zijn programma soort erg goed bij de luisteraars.
Een jaar of 10 misschien wel meer geleden is Rob Stenders al bezig geweest een eigen zender te krijgen.

Dat wat toen Yorin is geworden had hij graag willen hebben, maar de investering kwam volgens mij niet rond. Hij is toen nog met Jeroen Soer (oprichter van radio10) op St Maarten gaan praten hij een en ander het beste kon doen.
was het niet toen yorin failliet ging wou stenders het graag overnemen maar SBS ging er toen met de FM van door toen kwam CAZ er op ?
Henkjan2016

En kink fm -bier
rills

Bericht door rills »

jessica schreef: 27 sep 2020 01:29 Zou best eens Ruud de Wild kunnen zijn ja. Maar niet omdat hun karakters ver van elkaar liggen. Volgens mij komt het omdat Ruud niet zo erg van muziek houdt. Hij is meer een entertainer en ziet de plaatjes die hij moet draaien als een hinderlijke onderbreking. Rob wil liever mensen die echt van muziek houden op zijn station.
Ja, dit bedoelde ik eigenlijk. Ruud vind een grappige plaat wel leuk maar geeft volgens mij verder een stuk minder om muziek dan Rob. En er is een tijdje terug iets voorgevallen over wie er het best beluisterd zou worden waar ik toch een beetje wrijving merkte tussen Rob en Ruud.
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Yorin FM is nooit failliet gegaan. Is verkocht aan sbs en die zette er CAZ! op. Dat was na 1 jaar snel gedaan toen ze het verkochte aan Arrow. Of Stenders zou Rick van velthuysen niet willen meenemen. Ruud zei destijds toen hij van 3FM naar 538 ging graag Rob Stenders mee zou willen nemen....
pisto098

Bericht door pisto098 »

Vrijdagavond. Ik luister lekker naar Wouter (solo gelukkig want anders gaat ie grappig worden en dat zit gewoon niet in hem en hoeft ook niet). De eighties leuk. Om 8 uur hoor ik een stem en denk shit, de kroonprins is terug. Na een kwartier met Jason Donavan en Wham (ok, ook eighties maar geen muziek die Stenders toen gedraaid zou hebben) zet ik de radio uit en vergeet hem om 10 uur weer aan te zetten. Zaterdagochtend half 9. Ik ga naar mijn werk, zet de radio aan en oh shit ja, hij was weer terug en schakel naar radio 10. Half 6. Ik rijd naar huis zet hem toch weer op 2 en wat hoor ik......... Ik zet hem weer op 10. Binnen 24 uur weet ik weer waarom ik een steeds meer een hekel aan 2 begin te krijgen. Die snotpin zou eerst eens 5 jaar stage moeten lopen bij bij Rob, Annemiek of Leo, zijn mond houden en alleen maar luisteren en leren en dan voorzichtig eens om 3 uur 's nachts beginnen en dan kijken of het wat gaat worden.
Daan!

Bericht door Daan! »

Ik begrijp niet over wie je het hebt, maar kan aan mij liggen hoor.
Plaats reactie