Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
jessica

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door jessica »

Daan! schreef: 26 aug 2020 20:39 Nee. Dat zeg ik niet, dat maak jij ervan.
Phoenix schreef: 26 aug 2020 08:47 Evers zou vanaf oktober zijn wekker weer moeten zetten en hij vroeg aan Jeroen Latijnhouwers of hij al gebeld was door hem.
Dit slaat waarschijnlijk op wat anders.
Dit slaat op dat Evers zijn solo album op 2 oktober uitkomt en dat hij dan natuurlijk die week een rondje bij de ochtendshows gaat doen om zijn eigen CD te promoten. Dus die week moet hij inderdaad zijn wekker zetten.

Daar heeft Giel niets aan gelogen. Maar het is niet zo dat hij weer terug op de radio komt en al helemaal niet meer met een ochtendshow.
Derossi

Bericht door Derossi »

Edwin Evers komt de eerste jaren niet meer terug op de radio( op wss wat invalbeurtjes na). Hij is gestopt op zijn hoogtepunt en maakt nu lekker muziek, getuige zijn solo-album.
WFNX

Bericht door WFNX »

Ik geloof er ook helemaal niets van dat Evers binnen nu en twee jaar terug is op de radio. Als je hem beluistert dan geniet hij van deze periode. Hij heeft destijds een weloverwogen keuze gemaakt, en we zullen zien of hij weer eens zin heeft om op de radio te gaan. Hij is een geweldige DJ, maar als hij zelf niet echt wil dan schiet dat ook niet op voor ons als luisteraars (DJs met tegenzin op de radio werkt niet). En gevoelsmatig heeft hij het nu enorm goed, en dat zij hem van harte gegund. Voorlopig moet Veronica een andere oplossing zoeken denk ik.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Blijkbaar blijft Lindo Duval voorlopig op 9-13 zitten op Veronica. Zou het zijn vaste plek worden? ;-)
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
Daan!

Bericht door Daan! »

Hoezo blijkbaar voorlopig? Wilfred is aankomende week terug toch? Kan me voorstellen dat Dennis daarna op vakantie gaat.

Edit: Ik zie voor aankomende week nog steeds Dennis op 16-18.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Wilfred is er maandag echt weer, Lindo alleen maandag nog 9-13, Dennis heeft kennelijk een dag vrij vanwege zijn verhuizing denk ik
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Daan! schreef: 28 aug 2020 18:52 Hoezo blijkbaar voorlopig? Wilfred is aankomende week terug toch? Kan me voorstellen dat Dennis daarna op vakantie gaat.

Edit: Ik zie voor aankomende week nog steeds Dennis op 16-18.
Ik had het niet over Dennis of Wilfred, maar over Lindo :-)
Johanneke schreef: 28 aug 2020 21:08 Wilfred is er maandag echt weer, Lindo alleen maandag nog 9-13, Dennis heeft kennelijk een dag vrij vanwege zijn verhuizing denk ik
Dat zal het zijn dan :-)
Daan!

Bericht door Daan! »

Maar hoef jou niet te vertellen dat het (voorlopig) aanwezig zijn van Lindo op 9-13 samenhangt met de plek van Dennis Ruyer.
Hoort-u-mij

Bericht door Hoort-u-mij »

Vanavond heeft Rick Romein geoefend voor zelf support achter de mengtafel. Binnenkort voor het echie meld hij.

Ben benieuwd.

Op Facebook vroeg iemand hem "Eigen show?" En hij antwoorde met "jaaa"
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Zou het echt?! Ik vond hem super bij Hitradio destijds, ben erg benieuwd!!
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Johanneke schreef: 30 aug 2020 23:22 Zou het echt?! Ik vond hem super bij Hitradio destijds, ben erg benieuwd!!
Romijn noemde zich laatst geen goede jock in de podcast van Joost Strootman. Nood breekt wet bij Veronica. Misschien een zaterdagavondprogramma? Dat hebben ze sinds het vertrek van Jurjen Gofers opgevuld met de thema-uitzendingen, maar zal toch eens structureel ingevuld moeten gaan worden.
Heggeschaar

Bericht door Heggeschaar »

Kostenbesparing 3.0
Dhr. Blokpoel is er toch al. Goede zet.
Leuk om hem weer solo te horen.
Waarom gaat Veronica btw niet eens old skool scouten in heel Nederland? Ipv demo’s afwachten.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Heggeschaar schreef: 31 aug 2020 08:56 Kostenbesparing 3.0
Waarom gaat Veronica btw niet eens old skool scouten in heel Nederland? Ipv demo’s afwachten.
Tijdens de recente bezuinigings- en ontslagronde heeft Talpa een dikke streep gezet door de talentenopleiding.
Hoort-u-mij

Bericht door Hoort-u-mij »

Heggeschaar schreef: 31 aug 2020 08:56 Kostenbesparing 3.0
Ze onlangs de opleiding coördinator/scout weg bezuinigd en het complete eigen opleidings traject weg bezuinigd inclusief bij behorende radiozender.

Er zijn meer mensen tegelijk uit gegaan dan er ooit in een jaar bij zijn gekomen, dus het enige dat ze momenteel met demo's doen, is het beantwoorden met een standaard bedank brief.

En ik vind als talent wil, moet men zelf een demo sturen, het spotten en scouten van talent op de vele nietszeggende streams en omroepjes zou een marteling zijn en veel werk voor weinig resultaat.
Smid70

Bericht door Smid70 »

Toch jammer dat ze de oude playlist niet helemaal los kunnen laten. Aankondiging net :” straks Guns N roses en nu Two Prinses van de Spin Doctors”.
Zucht😳
Plaats reactie