Veranderingen 538

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
RadioLove95

Re: Veranderingen 538

Bericht door RadioLove95 »

boevieboy schreef: 14 aug 2020 09:38 Het zou wel een bold move zijn als ze Frank doorschuiven naar Veronica en Wietze de ochtendshow geven op 538. Beiden hebben nogal wat stevige voor- en tegenstanders en zo geef je ze allebei een optie. En het is goedkoop natuurlijk.

Het enige wat ik me afvraag, is of ze ''Team Wietze" kunnen strikken voor een doordeweeks programma voor vast. Chris Bergstrom is geen probleem, maar voor Klaas is dit niet zijn vaste baan natuurlijk.
Ik zou Ruud de Wild ook nog aantrekken. Edwin Evers weer in de ochtend zetten.... even realistisch als dit voorbeeld
JopisBack

Bericht door JopisBack »

Daan! schreef: 14 aug 2020 19:53
Johanneke schreef: 14 aug 2020 18:06 Menno de Boer is wat mij betreft de weg volledig kwijt. Wietze de Jager is een absolute amateur als je hem vergelijkt met Evers, Frank Dane, Jeroen van Inkel, Ruud de Wild, Coen en Sander, enzovoorts. Dit is het begin van de ondergang van 538. Onbegrijpelijk dat er niemand bij Talpa ingrijpt, ze zijn het spoor echt bijster volgens mij.
Wat is er mis mee dan? Ik vond het hartstikke leuk afgelopen weken met Wietze, klaas (en Chris).
Omdat hij Wietze niet mag en ik vind Niek helemaal niks meer! Hij werkt op de automatische piloot,Wietze gaat neem ik aan de lunch verzorgen van 12.00 tot 15.00 hoop ik -+dance Maar stiekem hoop ik dat Kicken gelijk heeft dat Wietze de ochtendshow krijgt! Wietze is de Michael Pilarzcyck van de jaren 90 -bier Hoop op nog meer veranderingen in de dagprogrammering.
Orange

Bericht door Orange »

Johanneke schreef: 14 aug 2020 18:06 Menno de Boer is wat mij betreft de weg volledig kwijt. Wietze de Jager is een absolute amateur als je hem vergelijkt met Evers, Frank Dane, Jeroen van Inkel, Ruud de Wild, Coen en Sander, enzovoorts. Dit is het begin van de ondergang van 538. Onbegrijpelijk dat er niemand bij Talpa ingrijpt, ze zijn het spoor echt bijster volgens mij.
Overdrijf je het niet een beetje? Wietze is technisch gezien geen goede dj, maar hij heeft wat mij betreft laten zien dat hij met Chris en Klaas een uitstekend drive-time programma kan neerzetten. Maar daar zit nou net het probleem: het lijkt erop dat Wietze de lunch op werkdagen gaat doen. Dat lijkt mij dan meer iets voor een goede dj. Zet Niek op lunchtijd neer.
RadioLove95

Orange schreef: 14 aug 2020 22:15
Overdrijf je het niet een beetje? Wietze is technisch gezien geen goede dj, maar hij heeft wat mij betreft laten zien dat hij met Chris en Klaas een uitstekend drive-time programma kan neerzetten. Maar daar zit nou net het probleem: het lijkt erop dat Wietze de lunch op werkdagen gaat doen. Dat lijkt mij dan meer iets voor een goede dj. Zet Niek op lunchtijd neer.
“Uitstekende drive-time dj” Het invallen lukt hem aardig. Evers is een uitstekende drive-time dj.
Ingebruik

Bericht door Ingebruik »

RadioLove95 schreef: 14 aug 2020 22:20
“Uitstekende drive-time dj” Het invallen lukt hem aardig. Evers is een uitstekende drive-time dj.
Dat zegt Oranje dan ook niet, 'een uitstekend programma' is de tekst.

Ben benieuwd wat men gaat doen met de programmering. Kan er nog niet echt een beeld bij vormen welke kant het op zal gaan.
Pot

Bericht door Pot »

Ik zou voor de lunch Niek neerzetten. Die heeft toch wat meer de flow voor de kantooruren. Met Wietze weet ik niet wat ik moet verwachten, als Klaas en Chris er ook zijn denk ik dat het veel lol wordt voor een kantooruur. Solo zou ik niet doen, daar is hij niet al te best in.
Oren open!
JopisBack

Bericht door JopisBack »

: het lijkt erop dat Wietze de lunch op werkdagen gaat doen. Dat lijkt mij dan meer iets voor een goede dj. Zet Niek op lunchtijd neer.
Man man man je snapt het echt niet! Wietze spreekt een jongere generatie aan! 538 probeert te verjongen.
Pot schreef: 14 aug 2020 23:00 Ik zou voor de lunch Niek neerzetten. Die heeft toch wat meer de flow voor de kantooruren. Met Wietze weet ik niet wat ik moet verwachten, als Klaas en Chris er ook zijn denk ik dat het veel lol wordt voor een kantooruur. Solo zou ik niet doen, daar is hij niet al te best in.
Kan best dat Niek van 14.00 tot 16.00 gaat uitzenden of naar Veronica verhuist
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Ik denk uiteindelijk dat inderdaad Niek gaat verhuizen naar Veronica. Hij gaat daar geen drive-time show doen maar neemt de uren over van Dennis of van Tim.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Deradiokenner schreef: 15 aug 2020 10:50 Ik denk uiteindelijk dat inderdaad Niek gaat verhuizen naar Veronica. Hij gaat daar geen drive-time show doen maar neemt de uren over van Dennis of van Tim.
Lijkt me een prima plan. Past niet tussen Wietze, Igmar, Ivo en Daniel. Triest dat 538 zo afglijdt in twee jaar tijd, vind ik. Maar Niek past prima op het huidige Veronica 👍
Daan!

Bericht door Daan! »

Kortom, we gaan Niek weghalen van 538 naar het zielige zusje dat in een sterfhuisconstructie zit, omdat Niek beter is dan een aantal andere dj's. Beetje rare move. Volgens mij is het zaak 538 juist te versterken. De beste office-jocks staan geprogrammeerd op de minst beluisterde zender van Talpa. Daar wringt o.a. de schoen.

Wat betreft Wietze; Ik vind dat hij prima de ochtendshow heeft vervangen afgelopen weken. Daar kan het team van Frank echt nog wel een aantal lessen uit trekken. Maar ik heb nog steeds niet gelezen, wat er nou zo verkeerd is aan Wietze.
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Ik denk dat Niek beter bij Veronica past dan bij 538. Hij is naar 538 gegaan omdat er geen plaats meer was. Maar gezien de veranderingen bij veronica en haast geen programma hebben op 538 is dit logischer. Maar we gaan het zien!
Ikbenroy

Bericht door Ikbenroy »

538 is beter dan Veronica 103 , altijd al geweest.
Daan!

Bericht door Daan! »

Niek is naar 538 gegaan omdat hij dat zelf wilde zei hij destijds.
RadioLove95

Daan! schreef: 15 aug 2020 16:40 Niek is naar 538 gegaan omdat hij dat zelf wilde zei hij destijds.
Niek is niet de baas.
Daan!

Bericht door Daan! »

En dus?
Plaats reactie