Lekker hoor Luistervinkje!Luistervink2017 schreef: ↑14 jul 2020 16:48https://pers.npo.nl/persberichten/nieuw ... dio-2-en-5 Kijk Daantje
Verjonging NPO Radio 5
Moderator: admin6
Re: Verjonging NPO Radio 5
Nederland zingt gospel verhuist naar de zaterdagavond 
Graag minder Kensington op de radio
Vond van Inkel ook niet passen op R5 betreft presentatie... Je meende dat je af en toe naar Radio Veronica van vroeger luisterde...
Ben wel benieuwd naar het nieuwe programma FM van Felix Meurders ieder zaterdagmorgen van 10-12 op Radio5. Hopelijk wordt het een echt muziekprogramma.
Bart van Leeuwen houdt toch wel zijn uurtjes?
Maar niet als je hem vergelijkt met de overige djs wat bij R5 zitten... Die hebben toch meer een R5 stem.
Met de huidige veranderingen kan de titel van dit draadje beter worden veranderd in “Veroudering NPO Radio 5” 

Nee geen sarcasme
Maar het blijft wel een rare onderbreking tussen de overige programmering overdag op Radio 5.
Het doet mij aan vroeger denken (jaren 80) de EO op woensdagmorgen op Hilversum/Radio 3.
Tijdsein en De muzikale fruitmand op een popzender
Daarbij is Nederland zingt gospel ook als podcast terug te beluisteren.
Graag minder Kensington op de radio
Bedankt!
Ik vindt de nieuwe indeling voor de EO in de avond en dan op Zondagochtend de EO ook een betere nu. De fruitmand was al naar de avond gegaan. nu klopt de dagprogrammering wat beter en 'bijt' het elkaar niet.di-on-fm schreef: ↑15 jul 2020 20:29Nee geen sarcasme
Maar het blijft wel een rare onderbreking tussen de overige programmering overdag op Radio 5.
Het doet mij aan vroeger denken (jaren 80) de EO op woensdagmorgen op Hilversum/Radio 3.
-
Programma thuis op 5 heeft de beste muziek van de zender, geen gospel, wel Eodi-on-fm schreef: ↑15 jul 2020 20:29Nee geen sarcasme