Veranderingen Kink

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Ingebruik

Re: Veranderingen Kink

Bericht door Ingebruik »

Pizzakoerier schreef:
08 apr 2020 23:40
En nu ga ik iets heel flauws zeggen, maar ik vind het toch relevant: alles zonder belastingcenten.
Dat is zeker flauw ja en ik begrijp ook niet hoe dat relevant is? Je bedoelt waarschijnlijk: kijk Kink kan wel iets neerzetten dat ik interessant vind en 3FM niet, zoiets?

Er zijn landelijk meer commerciële dan publieke zenders, dus zo speciaal is dat allemaal niet. En vergeet niet dat er hier gewoon een (privé) investeerder achter zit. Daar is niks mis mee, begrijp me niet verkeerd, maar daardoor kunnen ze dit doen. Kink is natuurlijk nog lang geen gezond financieel bedrijf, dat kan ook niet na een jaartje. Dus mocht je dat bedoelen met je opmerking, dat gaat ook niet op.

Desalniettemin zijn ze lekker bezig ja, ze doen dingen die passen bij wat ze willen zijn en wat je zou verwachten dat de luisteraar wil inderdaad. En dat met een klein team, daar is verder niks op aan te merken inderdaad. Doet Michiel goed, samen met team!

Pizzakoerier

Bericht door Pizzakoerier »

De stream van KINK Distortion klinkt trouwens al erg lekker... -smok

petoi

Bericht door petoi »

Vraagje: Heeft Kink eigenlijk een format beperking zoals die (vroeger?) op de FM frequenties zitten?

De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

petoi schreef:
11 apr 2020 20:18
Vraagje: Heeft Kink eigenlijk een format beperking zoals die (vroeger?) op de FM frequenties zitten?
Nee

Stophoest

Bericht door Stophoest »

Kink heeft ook (nog) geen FM frequenties. Begreep tijd geleden van Michiel Veenstra dat Kink dat wellicht op termijn wel zal willen. September 2022 is er toch weer een veiling?

Zou wel goed zijn als er meer een evenwichtige verdeling zou komen in de verdeling voor commerciele stations. Talpa heeft er wel heel veel. En Kink mag wat mij betreft één van die frequenties gaan bezetten.
Je hebt kink- en stophoest.

spoonman

Bericht door spoonman »

Stophoest schreef:
11 apr 2020 20:49
Kink heeft ook (nog) geen FM frequenties. Begreep tijd geleden van Michiel Veenstra dat Kink dat wellicht op termijn wel zal willen. September 2022 is er toch weer een veiling?

Zou wel goed zijn als er meer een evenwichtige verdeling zou komen in de verdeling voor commerciele stations. Talpa heeft er wel heel veel. En Kink mag wat mij betreft één van die frequenties gaan bezetten.
Een zender als KINK hoort in de FM ether. Dat is een absolute meerwaarde. Zeker als je kijkt wat er nu op FM zit. Eenheidsworst behalve Stenders.

Koenk

Bericht door Koenk »

Leuk om te zien dat de Heavy 100 trending is op twitter.

HawkEye

Bericht door HawkEye »

Koenk schreef:
13 apr 2020 11:23
Leuk om te zien dat de Heavy 100 trending is op twitter.
Dat zegt vandaag de dag niet zoveel meer. Is grotendeels gebaseerd op je eigen zoekgedrag en interacties.

spoonman

Bericht door spoonman »

Trending of niet. Hele gave lijst met heerlijke rockmuziek.

RadioLove95

Bericht door RadioLove95 »

spoonman schreef:
13 apr 2020 15:24
Trending of niet. Hele gave lijst met heerlijke rockmuziek.
Eens. Dit is waar ik voor naar Kink luister.

waterveenmos

Bericht door waterveenmos »

In de nieuwe luistercijfers is KINK gestegen naar een marktaandeel van 0,5% (was 0,4%), en in de doelgroep 20-49 halen ze zelfs 1,0%. Helemaal niet gek, denk ik zo, voor een zender met beperkte distributie en marketing.
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?

Stophoest

Bericht door Stophoest »

Mee eens Waterveenmos. Ik denk dat als Kink een FM-freq. zou 'krijgen' de cijfers nog veel beter uit zouden zien. Wat denken jullie, zou Kink, dan een geduchte concurrent 3FM kunnen worden?
Je hebt kink- en stophoest.

density1

Bericht door density1 »

Ligt er aan hoe groot het kavel wordt. Landelijk zou dat echt een concurrent kunnen zijn en wie weet is het dat nu al wel vandaar die stijging in de luistercijfers.

Phoenix

Bericht door Phoenix »

Stophoest schreef:
22 apr 2020 10:30
Mee eens Waterveenmos. Ik denk dat als Kink een FM-freq. zou 'krijgen' de cijfers nog veel beter uit zouden zien. Wat denken jullie, zou Kink, dan een geduchte concurrent 3FM kunnen worden?
Tuurlijk. KINK heeft in tegenstelling tot 3FM een duidelijk profiel.
12-04-2020

De streken van Phoenix kennen we zo onderhand wel.

JulesKluivert

Bericht door JulesKluivert »

Phoenix schreef:
22 apr 2020 12:11
Stophoest schreef:
22 apr 2020 10:30
Tuurlijk. KINK heeft in tegenstelling tot 3FM een duidelijk profiel.
De vraag is eerder of veel meer mensen dan de 0,5-1% marktaandeel zitten te wachten op de playlist van KINK, denk ik
De Sportmarketing Podcast - dé podcast over alle ontwikkelingen binnen de sportmarketing - http://anchor.fm/yellow-jersey

Plaats reactie