Wijzigingen in programmering

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Pot

Re: Wijzigingen in programmering

Bericht door Pot »

Moorkop schreef:
04 jan 2020 16:11
Sophie Hijlkema vervangt Herman Hofman wederom op NPO 3FM: Wat is Herman toch vaak afwezig de laatste tijd om zijn weekendmiddagshow te doen. Niet goed voor de continuïteit.
Het hele SR-team heeft nog vakantie, waaronder Herman. Maandag begint de normale programmering weer en zullen de andere dagjocks weer te horen zijn.
Oren open!

Moorkop

Bericht door Moorkop »

Toch valt het me wel op dat het laatste driekwart jaar Sophie er vaker zat dan Herman. Nu weet ik wel dat Herman een grote verbouwing van zijn huis heeft gehad en daardoor veel vrij was. Ook heeft hij van de zomer vaak doordeweeks collega’s waargenomen die bijvoorbeeld op vakantie waren, maar dan nog: Het is in mijn ogen niet goed als de vervangster er vaker zit dan de DJ die er eigenlijk zou moeten zitten. Sophie doet het wel leuk moet ik zeggen; Ik hoor wel een talent voor de toekomst in haar.

Pot

Bericht door Pot »

Sander Hoogendoorn is afwezig in de ochtend op 3FM. Wijnand Speelman vervangt hem.
Oren open!

JulesKluivert

Bericht door JulesKluivert »

Gisteren was Angelique Houtveen afwezig en werd vervangen door Olivier Bakker
De Sportmarketing Podcast - dé podcast over alle ontwikkelingen binnen de sportmarketing - http://anchor.fm/yellow-jersey

Daan!

Bericht door Daan! »

Niek van der inval Bruggen heeft vanochtend 10-13 gedaan op 538. Ik geloof dat de beste man ondertussen elk tijdstip sinds zijn terugkomst bij 538 al heeft gezien. Begrijp me niet verkeerd, ik vind Niek een goede jock, maar ik vind het wel een beetje armoedig allemaal.

Orange

Bericht door Orange »

Daan! schreef:
09 jan 2020 15:00
Niek van der inval Bruggen heeft vanochtend 10-13 gedaan op 538. Ik geloof dat de beste man ondertussen elk tijdstip sinds zijn terugkomst bij 538 al heeft gezien. Begrijp me niet verkeerd, ik vind Niek een goede jock, maar ik vind het wel een beetje armoedig allemaal.
Vanuit 538 vind ik het wel slim dat ze hem de ochtend in het weekend laten doen als goede jock (helpt wellicht in het weekend opkrikken) en dat hij dan niet door de weeks hoeft te schuiven als hij ergens invalt. In het begin was ik ook verbaasd dat hij in het weekend is weggestopt, maar nu vind ik vooral dat 538 een goede ochtendshow in het weekend heeft en tevens een hele goede invaller.

Daan!

Bericht door Daan! »

Met wat jij zegt, ben ik het ook eens hoor. Maar Niek draait nu op de gekste momenten (allerlei dubbele shifts), terwijl er volgens mij meer jocks (zouden) moeten zijn.

Johanneke

Bericht door Johanneke »

Niek doet vandaag 10-13 en 19-22, en vannacht ook weer 01-04. Morgen doet hij dan overdag ook een dubbele shift, 10-14.
Ik krijg geen genoeg van hem, je hoort mij niet klagen. :D

Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Niek is een hele goede dj! Ik heb mijn radio in de avond steeds meer opstaan als hij in de avond zit! Ik hou nog steeds de situatie in de gaten bij C&S. Ik denk dat ze ergens dit jaar hun afscheid aankondigen en dan kun je Niek meteen op hun plek zetten! De avond doet hij heel goed, ruilen met Barend?

RJ1984

Bericht door RJ1984 »

Johanneke schreef:
09 jan 2020 18:10
Niek doet vandaag 10-13 en 19-22, en vannacht ook weer 01-04. Morgen doet hij dan overdag ook een dubbele shift, 10-14.
Ik krijg geen genoeg van hem, je hoort mij niet klagen. :D
Mee eens, Johanneke 😊 Vrijdagnacht wederom van 01-04, wat dan waarschijnlijk eerder is opgenomen. En natuurlijk dit weekend weer met zijn eigen show!

Moorkop

Bericht door Moorkop »

Herman Hofman vervangt Jorien op NPO 3FM omdat Jorien een trouwerij heeft.

Moorkop

Bericht door Moorkop »

Sophie Hijlkema vervangt Kaj van der Ree op NPO 3FM.

Pot

Bericht door Pot »

Vanmiddag Corné Klijn ipv Daniël Dekker in het muziekcafé van 16-18, aangezien Corné ook 18-21 doet is One'Shy te horen.
Oren open!

Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Pot schreef:
11 jan 2020 11:13
Vanmiddag Corné Klijn ipv Daniël Dekker in het muziekcafé van 16-18, aangezien Corné ook 18-21 doet is One'Shy te horen.
Van de regen in de drup dus.

Daan!

Bericht door Daan! »

Igmar Felicia wordt vervangen door de misschien wel betere Mart Meijer.

Plaats reactie