Wat gaat Edwin Evers doen?

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Sqwest

Re: Wat gaat Edwin Evers doen?

Bericht door Sqwest »

Heb het nu ook 2 dagen geluisterd. Maar ze geven toch zelf ook aan dat het gewoon nog wat onwennig is. Ook niet meer dan logisch.

De combi was op voorhand al bijzonder, Sander die altijd al een soort chaos om zich heen heeft en Evers die juist altijd alles in z’n regie doet. Nu komt Evers voor het eerst in iemands anders programma terecht en dus zal hij zich toch echt moeten aanpassen aan Sander. Na dag 2 kan je toch voorzichtig concluderen dat dat goed gaat? Vond de combinatie gister al een stuk beter dan maandag, Sander voelt zich nu ook meer op z’n gemak al, zo lijkt het in ieder geval.

Is al een hele tijd geleden maar toen Evers wel eens inviel tussen 16-19 zat hij daar altijd met Rick en soms ook Niels of Henk. Dan maakte hij eigenlijk altijd een soort eigen programma met eigen jingles. Volgens mij was dit tijdens de van Inkel tijd en misschien ook een paar keer gebeurd bij Ruud de Wild?

WinnaarRadioring2023

Bericht door WinnaarRadioring2023 »

Evers viel destijds wel eens in voor de show van Jeroen van Inkel en Dennis Ruyer.

Osker

Bericht door Osker »

Het tijdstip doet er niet toe.
Hij deed laatst een week een middag show op radio 10’voor kerst en dat was geweldig.
Met Sander is er geen chemie.

San27

Bericht door San27 »

Chemie is overrated, vind niet verkeerd

Johanneke

Bericht door Johanneke »

LokaleSter schreef:
08 jan 2020 10:13
Evers viel destijds wel eens in voor de show van Jeroen van Inkel en Dennis Ruyer.
En voor Lindo Duvall toen die in de middag zat :wink:

Osker

Bericht door Osker »

San27 schreef:
08 jan 2020 12:35
Chemie is overrated, vind niet verkeerd
Het is “niet verkeerd” omdat beiden hele goede radiomakers zijn. Messi en Ronaldo in één team zal zeker niet verkeerd zijn maar als ze niet lekker samenspelen zijn ze verslaanbaar.

marco

Bericht door marco »

Ik weet niet of ik Sander in de categorie 'Messi/Ronaldo' vind vallen. Evers duidelijk wel.

density1

Bericht door density1 »

Ik vind Evers niet meer bij 538 passen. In het tijdslot waar hij nu zit kun je niet meer aan komen met Toto en Michael McDonald zoals hij in de ochtend nog wel eens kon en mocht draaien. Je zult nu hitjes moet pompen. Wat dat betreft zie ik hem daarom liever bij Radio 10 of Veronica.

Phoenix

Bericht door Phoenix »

marco schreef:
08 jan 2020 14:23
Ik weet niet of ik Sander in de categorie 'Messi/Ronaldo' vind vallen. Evers duidelijk wel.
Evers is als Frenkie de Jong. Getalenteerd maar zo gewoon gebleven.
Lantinga is als Wout Weghorst. Heeft het geschopt tot de (sub)top, maar is buitengewoon irritant.
12-04-2020

De streken van Phoenix kennen we zo onderhand wel.

WinnaarRadioring2023

Bericht door WinnaarRadioring2023 »

Johanneke schreef:
08 jan 2020 12:44
LokaleSter schreef:
Lindo Duvall zat er in de periode tussen Ruud de Wild in toch?

John6

Bericht door John6 »

Ik was al geen fan van die 2 clownen, en Barend ook niet, met Evers een maandje erbij zou het zo maar de beste luister cijfers kunnen scoren.

Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Evers met lantinga is niet te doen, ik vond Lantinga al irritant maar nu... Ik verlang echt naar de middag met Evers en zijn oude sidekicks. En dan op Vrijdag Wilfred Genee. Zou een topshow zijn :)

marco

Bericht door marco »

Ik vind het erg grappig om te lezen dat ik niet de enige ben die Sander irritant vind. Ik heb de C&S-show nooit geluisterd, maar de afgelopen twee dagen vond ik Sander een erg irritante stoorzender. Onprettige stem ook.

Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

marco schreef:
08 jan 2020 16:36
Ik vind het erg grappig om te lezen dat ik niet de enige ben die Sander irritant vind. Ik heb de C&S-show nooit geluisterd, maar de afgelopen twee dagen vond ik Sander een erg irritante stoorzender. Onprettige stem ook.
Op vrijdagavond bij 3FM vond ik het wel leuk, dan is het één avond in de week. Vijf dagen op 3FM vond ik al wel pittig af en toe, maar toen had 3FM nog een prima muziek mix.

Johanneke

Bericht door Johanneke »

LokaleSter schreef:
08 jan 2020 15:29
Johanneke schreef:
08 jan 2020 12:44
LokaleSter schreef:
Lindo Duvall zat er in de periode tussen Ruud de Wild in toch?
Klopt helemaal, toen Ruud naar Q was

Plaats reactie