NH en WEEFF nu samen verder

Nieuws over lokale omroepen maar ook wat kan een lokale omroep aan zichzelf verbeteren? Of wat doet men juist goed?

Moderator: admin6

froz0

Re: NH en WEEFF nu samen verder

Bericht door froz0 » 10 sep 2019 10:49

piratenhenkie schreef:
10 sep 2019 10:26
Er zit meer achter de intenties van NH Media, als gemeente Medemblik door zou pakken kunnen ze bijvoorbeeld vragen wie deze lokale verslaggevers zijn en niet op de loonlijst staan van NH Media. Welke nieuwsitems zij zelf hebben geproduceerd, of notulen van het PBO en jaarverslag van de omroep opvragen etc etc..
De intentie van NH Media cq. Jacky de Vries is wel duidelijk, zoveel mogelijk lokaal en regionaal nieuws brengen. De opzet van Jackie de Vries is niet verkeerd en daar sta ik tot op de dag van vandaag volledig achter. De localo's ondersteunen waar mogelijk en zo met zijn allen profiteren van een betere nieuwsgaring, alleen heeft WEEFF een bestuur dat volledig de weg kwijt is en totaal onbekwaam is.

Toen ik nog werkzaam was voor WEEFF kwamen er elke dag diverse eigen items online en als ik een item had waar een camera bij moest komen dan werd NH ingeschakeld, precies zoals ik het voor ogen had en ook met Jackie had besproken. En dat liep geweldig..

Binnen WEEFF is heel vaak aan het bestuur gevraagd geef ons een visie wat jullie willen, nou ze wachten er nog steeds op.

radiogolfje

Bericht door radiogolfje » 11 sep 2019 11:50

sssstttttttttttttttttttttttttttttt geen slapende honden wakker maken.
Lasercom, de betaalbare DAB zender

froz0

Bericht door froz0 » 11 sep 2019 15:07

Hoor zojuist dat ook de laatste redactiemedewerker is opgestapt bij WEEFF..

Plaats reactie