Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Janno

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door Janno » 04 sep 2019 15:53

Theimon schreef:
04 sep 2019 05:15
Janno schreef:
03 sep 2019 21:40
Zoals Henkjan hierboven al stelt: het hele gebeuren is op initiatief van Stenders, het zou vreemd zijn als hij niét op de voorgrond zou staan.
Hij wordt dus niet naar voren geschoven; hij is de initiator.
En dus mijn vraag: waarom? :) Wat is de achterliggende gedachte? Ik heb namelijk nergens iets meegekregen waarom Stenders dit wilde doen en vroeg mij dus af of iemand anders dat wel wist :)
Ik heb geen flauw idee. Dat hij "aanvoerder" is komt m.i. omdat het 100 uur lang eigenlijk één grote platenbonanza is en dat is nu eenmaal zijn programma.
Verder kan ik me voorstellen dat hij gewoon iets goeds wil doen en daar is wat mij betreft geen reden voor nodig. Mijn vrouw loopt collectes voor het rode kruis en dat doet ze ook alleen maar omdat ze iets voor een ander wil doen.

pisto098

Bericht door pisto098 » 04 sep 2019 19:48

Idd, wat Rob's beweegredenen zijn is niet belangrijk. Wat wel mooi is dat het prachtige doel samen gaat met topradio. Vandaag Henk Westbroek, degene die duopresentatie heeft uitgevonden. Hij had er alleen niemand anders bij nodig, wat kan die man heerlijk met zichzelf ouwehoeren. Zelfs Rob had een bescheiden rol. Daarna Stenders en van Inkel. Super en morgenavond weer. Nu al legendarisch.

Janno

Bericht door Janno » 04 sep 2019 20:54

Ik heb ook heel erg genoten van Henk Westbroek. Ik mis die man. Geweldig!

jessica

Bericht door jessica » 04 sep 2019 23:58

Janno schreef:
04 sep 2019 20:54
Ja echt jammer dat zijn programma Denk aan Henk bijvoorbeeld niet op Radio5 te beluisteren is. Erg leuk programma was dat altijd om te luisteren. Zou zo weer kunnen. Wat is waar kunnen ze dan ook weer spelen, Anti Bos de vrouw die altijd alle stellingen voor dat programma bedacht werkt nu bij omroep MAX. Zou leuk zijn als Henk een terugkeer met dat programma kan maken.

Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers » 05 sep 2019 03:56

Prettige radioweek om naar te luisteren. Nu ook alweer een stuk groter dan de eerste keer, met een podia en optredens. Plus een goed doel wat dicht bij huis is en wat helaas veel mensen van dichtbij meegemaakt hebben of zelfs middenin zitten. Gaat dit uiteindelijk een nieuw Serious Request achtig iets worden? (Is het nu al natuurlijk, maar dan in een light vorm)

Theimon

Bericht door Theimon » 05 sep 2019 03:59

jessica schreef:
04 sep 2019 23:58
Janno schreef:
04 sep 2019 20:54
Ja echt jammer dat zijn programma Denk aan Henk bijvoorbeeld niet op Radio5 te beluisteren is. Erg leuk programma was dat altijd om te luisteren. Zou zo weer kunnen. Wat is waar kunnen ze dan ook weer spelen, Anti Bos de vrouw die altijd alle stellingen voor dat programma bedacht werkt nu bij omroep MAX. Zou leuk zijn als Henk een terugkeer met dat programma kan maken.
Of met Vara's Vuurwerk, al helemaal op Max :D

density1

Bericht door density1 » 05 sep 2019 23:55

Er is een nieuw TV promo voor Radio 2 waarin de zender geprofileerd wordt als een zender waar allerlei muzieksmaken te horen zijn. Wel opmerkelijk dat het allemaal classics zijn en niet zozeer het Nederlands product of actuele muziek. Niet dat dit moet of zo, maar vond het wel opvallend toen ik deze promo net voorbij zag komen. Koersverandering?

Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers » 06 sep 2019 00:55

density1 schreef:
05 sep 2019 23:55
Er is een nieuw TV promo voor Radio 2 waarin de zender geprofileerd wordt als een zender waar allerlei muzieksmaken te horen zijn. Wel opmerkelijk dat het allemaal classics zijn en niet zozeer het Nederlands product of actuele muziek. Niet dat dit moet of zo, maar vond het wel opvallend toen ik deze promo net voorbij zag komen. Koersverandering?
Wat probeer je nu eigenlijk te zeggen? Je neemt een stelling aan, maar neemt hem meteen weer terug.

JoostV

Bericht door JoostV » 06 sep 2019 09:27

density1 schreef:
05 sep 2019 23:55
Dat zou fantantisch zijn, maar zie het niet gebeuren. Jezelf promoten met Miss Montreal en Blof moet je natuurlijk ook gewoon niet doen.

Chrisradio

Bericht door Chrisradio » 07 sep 2019 01:36

Weet iemand waarom Ruud de Wild als enige dj niet bij de kwf week aanwezig was?
Vond het wel opvallend en ook jammer, het is ook mooi om te zien dat alle djs hier samenwerken. Zo lijkt Ruud er echt minder bij te horen.

jessica

Bericht door jessica » 07 sep 2019 02:25

Vorig jaar was hij er ook niet bij. Toen stelde hij een schilderij ter beschikking.

Janno

Bericht door Janno » 07 sep 2019 10:54

Ruud heeft de promo ingesproken. Annemieke is degene die echt op geen enkele manier ergens bij betrokken is geweest. Dat vind jammer. (Of ik moet haar gemist hebben toen ik even niet luisterde).

Luistervink2017

Bericht door Luistervink2017 » 07 sep 2019 11:12

Chrisradio schreef:
07 sep 2019 01:36
Weet iemand waarom Ruud de Wild als enige dj niet bij de kwf week aanwezig was?
Vond het wel opvallend en ook jammer, het is ook mooi om te zien dat alle djs hier samenwerken. Zo lijkt Ruud er echt minder bij te horen.
Hij was niet de enige dj die niet aanwezig was. Annemieke Schollaardt, Carolien Borgers (?), Corné Klijn, Daniël Dekker, Emmely de Wilt, Felix Meurders, Henk van Steeg, Leo Blokhuis, Martine vd Spek, One'Sy Muller, Dolf Jansen, Simone Walraven en Shay Kreuger hebben naar mijn weten ook geen bijdrage geleverd.

Wat vrijdagavond wel heel bijzonder was is dat Daniël Dekker het Platen Paleis presenteerde, uitgerekend een programma van de omroep die hij voor de rechter sleept vanwege de kwestie Rob/Annemieke.

Janno

Bericht door Janno » 07 sep 2019 14:15

Dat de weekend-dj's geen bijdrage hebben geleverd vind ik op een bepaalde manier wel logisch, maar Annemieke hoort deels toch bij de weekprogrammering. Haar vrijdagmiddagprogramma heeft ze ook moeten inleveren, net als Ruud zijn middagshow deze week.

Ik vond het overigens een superweek! Alle lof voor Rob, Caroline en de rest!

Pot

Bericht door Pot » 07 sep 2019 16:46

Maar Annemieke kon toch ook gewoon Rob's tijdstip doen? En Rob alleen 16-18. Maar anderzijds zou Annemieke waarschijnlijk in het weekend vervangen moeten worden.
Oortjes open!

Plaats reactie