Veranderingen 3FM

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Phoenix

Re: Veranderingen 3FM

Bericht door Phoenix » 14 aug 2019 18:50

Henkjan2016 schreef:
14 aug 2019 16:40
castmember schreef:
14 aug 2019 14:23
Bij commerciele bedrijven . . . en tuurlijk zal dit ook liggen aan de functie die je bekleed, maar ik vind de opmerking je bent ziek dus je moet maar gelijk vervangen worden te idioot voor woorden.
Dit is niet gezegd. Enkel dat de wereld door draait, wanneer men te maken heeft met ziekte. En dan is iedereen vervangbaar. Een bedrijf gaat niet wachten tot de werknemer, waarvan het bedrijf afhankelijk is, weer beschikbaar is. Dan wordt deze vervangen om het bedrijf in stand te kunnen houden.

Ook voorbeelden van harde commerciele belangen: Rob van Someren (hartinfarct --> exit) en Jeroen van Inkel (hartinfarct --> exit) en Marisa Heutink (zangerschapsverlof --> exit.

Maar de discussie gaat erg offtopic en mag wat mij betreft afgerond worden.
Nu leg je een verband tussen zijn hartinfarct en zijn einde bij Veronica voor Van Inkel. Al voor zijn hartinfarct was Van Inkel op een zijspoor gezet. Zijn contract liep af en werd niet verlengd. Ik denk dat dat los staat van zijn medische situatie.
28-01-08 / 22-04-10

Verder gaan we gewoon ontopic natuurlijk.

Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 » 14 aug 2019 18:58

Phoenix schreef:
14 aug 2019 18:50
Henkjan2016 schreef:
castmember schreef:
14 aug 2019 14:23
Bij commerciele bedrijven . . . en tuurlijk zal dit ook liggen aan de functie die je bekleed, maar ik vind de opmerking je bent ziek dus je moet maar gelijk vervangen worden te idioot voor woorden.
Dit is niet gezegd. Enkel dat de wereld door draait, wanneer men te maken heeft met ziekte. En dan is iedereen vervangbaar. Een bedrijf gaat niet wachten tot de werknemer, waarvan het bedrijf afhankelijk is, weer beschikbaar is. Dan wordt deze vervangen om het bedrijf in stand te kunnen houden.

Ook voorbeelden van harde commerciele belangen: Rob van Someren (hartinfarct --> exit) en Jeroen van Inkel (hartinfarct --> exit) en Marisa Heutink (zangerschapsverlof --> exit.

Nu leg je een verband tussen zijn hartinfarct en zijn einde bij Veronica voor Van Inkel. Al voor zijn hartinfarct was Van Inkel op een zijspoor gezet. Zijn contract liep af en werd niet verlengd. Ik denk dat dat los staat van zijn medische situatie.
Excuses, dan had ik dat mis.

Ron van Beuningen

Bericht door Ron van Beuningen » 14 aug 2019 19:31

Henkjan2016 schreef:
14 aug 2019 18:17
Ron van Beuningen schreef:
14 aug 2019 16:52
Henkjan2016 schreef:

Het tijdstip zal niet non-stop worden. Angelique gaat ook tijdelijk vervangen worden. :)

De voorbeelden die je noemt waren commercieel allemaal slechte beslissingen overigens. Rob van Someren moest uitgekocht worden na het winnen van een rechtzaak en de marktaandelen kelderden. Dus de voorbeelden spreken je eerdere punten tegen.
Nergens wordt beweerd dat er ontslag moet volgen. Enkel dat je vervangen wordt en vervangbaar bent. De zender moet door.

De reactie over Rob van Someren was een reactie op castmember en gaat over iets anders dan het oorspronkelijke punt van density1.

Graag wil ik dit off-topic-deel afronden.
Angelique wordt ook vervangen in haar 6 weken afwezigheid. Waarschijnlijk door Kevin en Wijnand dus ik snap jouw punt niet zo goed?

Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 » 14 aug 2019 19:52

@Ron: Respecteer het als iemand tot 2x toe vraagt om de discussie af te ronden.

Moorkop

Bericht door Moorkop » 14 aug 2019 20:00

Ik moet allereerst mijn excuses aanbieden aan Angelique omdat ik vaak klaagde op dit forum dat ze vaak afwezig was: Nu begrijp ik waarom, allereerst is nu de gezondheid van Angelique het belangrijkste. Na de operatie zal ze wellicht niet meer zo vaak afwezig zijn. Of Wijnand of Kevin haar overneemt: Het is me om het even. Ik heb te snel mijn conclusies getrokken. Ik wens haar veel sterkte en beterschap!

Ron van Beuningen

Bericht door Ron van Beuningen » 14 aug 2019 20:39

Henkjan2016 schreef:
14 aug 2019 19:52
@Ron: Respecteer het als iemand tot 2x toe vraagt om de discussie af te ronden.
Je gooit ‘m zelf steeds weer op lieverd. Punt is inmiddels gemaakt. Je ging te ver daar heb je je excuses voor aangeboden. Dus goed. On-topic now :)

Koel om te zien 3fm gezichten op tv dat zal ook goed zijn voor bekendheid denk ik zo.

RadioFan!

Bericht door RadioFan! » 14 aug 2019 20:39

Moorkop schreef:
14 aug 2019 20:00
Ik moet allereerst mijn excuses aanbieden aan Angelique omdat ik vaak klaagde op dit forum dat ze vaak afwezig was: Nu begrijp ik waarom, allereerst is nu de gezondheid van Angelique het belangrijkste. Na de operatie zal ze wellicht niet meer zo vaak afwezig zijn. Of Wijnand of Kevin haar overneemt: Het is me om het even. Ik heb te snel mijn conclusies getrokken. Ik wens haar veel sterkte en beterschap!
Excuses siert de mens. ;)

Pot

Bericht door Pot » 14 aug 2019 21:10

Henkjan2016 schreef:
14 aug 2019 13:48
Als ze snel weer beter is, dan is dat prima. Dat wordt nergens beweerd. Wanneer ze langere tijd afwezig zal zijn, dan zullen er keuzes moeten worden gemaakt.
Ben ik helemaal mee eens en laat ik het bij en maar hopen dat ze er over zes weken, en een paar dagen, weer staat!
Oortjes open!

JulesKluivert

Bericht door JulesKluivert » 15 aug 2019 08:12

Hear hear!

En inderdaad, Frank en Eva allebei in Expeditie Robinson, toch best opvallend dat ze twee 3FM-DJs hebben gevraagd. Maar zal sowieso goed zijn voor hun bekendheid inderdaad, al denk ik dat zij de meest bekende DJs zijn van 3FM
De Sportmarketing Podcast - dé podcast over alle ontwikkelingen binnen de sportmarketing - http://anchor.fm/yellow-jersey

jessica

Bericht door jessica » 15 aug 2019 09:27

JulesKluivert schreef:
15 aug 2019 08:12
Hear hear!
En inderdaad, Frank en Eva allebei in Expeditie Robinson, toch best opvallend dat ze twee 3FM-DJs hebben gevraagd. Maar zal sowieso goed zijn voor hun bekendheid inderdaad, al denk ik dat zij de meest bekende DJs zijn van 3FM
Vandaar dat ze misschien zo een goede klik hebben in het ochtendprogramma dat ze in deze vakantie overnemen op 3FM.

Phoenix

Bericht door Phoenix » 15 aug 2019 12:14

jessica schreef:
15 aug 2019 09:27
JulesKluivert schreef:
15 aug 2019 08:12
Hear hear!
Vandaar dat ze misschien zo een goede klik hebben in het ochtendprogramma dat ze in deze vakantie overnemen op 3FM.
Hoezo? Ken jij het verloop van ER al? Zaten Frank en Eva in hetzelfde kamp en/of hebben zij beiden de samensmelting gehaald? Er is een reëele kans dat ze elkaar alleen tijdens proeven zijn tegen gekomen en toen tegen over elkaar stonden.

Overigens vraag ik me af of Frank en Eva de meest bekende DJ's van 3FM zijn. Volgens mij zijn zij net zo (on)bekend als de rest van 3FM.
28-01-08 / 22-04-10

Verder gaan we gewoon ontopic natuurlijk.

Pot

Bericht door Pot » 15 aug 2019 12:18

Kaj van der Ree lijkt me de bekendste, maar ik heb her gevoel dat niet iedereen weet dat hij bij 3FM actief is...
Oortjes open!

density1

Bericht door density1 » 15 aug 2019 12:57

Ze weten van gekkigheid niet meer wie ze moeten casten voor dat Expeditie Robinson, het begon al fout te gaan met al die rappers en 'youtube sterren'. Nu DJ's van een falend radiostation...en Q Music. Wat mij betreft snel exit uit die show. Maar dat geheel terzijde. :))

Pot

Bericht door Pot » 15 aug 2019 13:25

density1 schreef:
15 aug 2019 12:57
Ze weten van gekkigheid niet meer wie ze moeten casten voor dat Expeditie Robinson, het begon al fout te gaan met al die rappers en 'youtube sterren'. Nu DJ's van een falend radiostation...en Q Music. Wat mij betreft snel exit uit die show. Maar dat geheel terzijde. :))
Wat jou betreft natuurlijk geen rappers en youtubers, maar het jongere publiek spreekt dat wel aan.
Oortjes open!

SB92

Bericht door SB92 » 15 aug 2019 13:28

density1 schreef:
15 aug 2019 12:57
Denk dat ze met Kalvijn wel een hele grote vis hebben gevangen. Die timmert echt heel hard aan de weg op YouTube. Categorietje Enzo Knol en StukTV.

Verder denk ik dat Frank en Eva wel de bekendste dj's van 3FM zijn. Eva heeft natuurlijk wat televisie gedaan en Frank is ook regelmatig bij DWDD geweest. Rámon Verkoeijen en Kaj van der Ree zijn ook wel redelijk bekend. Het haalt het uiteraard niet bij wat er voorheen bij 3FM zat.

Het is voor mij jammer dat Kevin nu deels de show van Angelique overneemt. Ik vind zijn nachtprogramma echt prima wegluisteren.

Plaats reactie