Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
zendmast15

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door zendmast15 » 10 jul 2019 14:51

RealSunchaser schreef:
10 jul 2019 13:37
Daan! schreef:
10 jul 2019 13:30
Ja. Dit was van tevoren opgenomen.
Timur produceert al zn items dood, is mijn mening. Het haalt alle spanning eruit. De items die wel live zijn worden vier dagen van te voren al doorgesproken met degene die gaan bellen. Open Radio is voor mij de lijnen openzetten en afwachten wat er gebeurt, zo brengt hij het ook, maar Timur bereidt alles dagen van tevoren voor.

Misschien hoort de gemiddelde luisteraar dat niet, dat kan. Maar Stefan Stasse heeft ook een inbelitem en dat is 100 procent ongefilterd, dat is bellen en in de uitzending zijn.

Op 3FM deden Timur en Ramon dat ook al. Maar het ergste is wel dat Timur en Ramon dan de opgenomen items gingen playbacken. Ik weet niet of hij dat op Radio2 ook doet (ik hoop het niet)
Nee, hier zit hij stompzinnig met zijn sidekick te lachen en gekke bekken te trekken omdat deze rare luisteraar die het in zijn hoofd haalt om kritiek te hebben op de staatsomroep.
Zet de radio aan!

waterveenmos

Bericht door waterveenmos » 10 jul 2019 16:16

Pot schreef:
10 jul 2019 13:31
RealSunchaser schreef:
10 jul 2019 13:18
Leuk gesprek, maar was het weer vantevoren opgenomen? Deed ie op Radio3 ook altijd
Ja, ik zag z'n lippen niet bewegen.
Dat zei hij vooraf ook, dus bepaald geen geheim lijkt me zo.
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?

Dennis Dekker

Bericht door Dennis Dekker » 10 jul 2019 16:37

Aankomend weekend is op NPO radio 2 overdag tussen 06 - 20 uur de Soul & Jazz lijst te horen. Met op zaterdag tussen 12 - 14 uur Frank van 't Hof en tussen 18 - 20 uur Wouter vd Goes (rest van de uren ongewijzigd). Op zondag tussen 12- 14 uur One'sy Muller, tussen 16 - 18 uur Henk van Steeg en tussen 18-20 uur Frank van 't Hof (rest van de uren ongewijzigd). Zaterdag -en zondagavond na 20 uur wordt er live uitgezonden vanaf North Sea Jazz. Deze uren worden ingevuld door Corne Klijn en Leo Blokhuis.
'Mesdames, monsieurs, Le disc-jockey ... est de retour'

Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers » 10 jul 2019 19:28

[Edit Admin5: Inhoud verwijderd. Mensen woorden in de mond leggen ('quoten') die ze niet hebben gezegd wordt niet begrepen door je mede forum bezoekers. Reageren doe je onder of boven je quote. Niet erin.]

Moorkop

Bericht door Moorkop » 10 jul 2019 21:19

Timur is in mijn ogen een zwaar overschatte DJ. Hij denkt leuk te zijn met deze aktie. Hij heeft dit niet nodig! Was bij NPO 3FM al niet zo’n fan van hem en nu nog niet. Zeker dat schelden op de radio: Waar is dat nu voor nodig? Als ik de zenderbaas van NPO Radio 2 was zou ik hem met onmiddellijke ingang schorsen. Dit hoort niet op de Nederlandse radio.

castmember

Bericht door castmember » 11 jul 2019 09:49

Zo overschat is Timur toch niet meer. Bedoel, op 3FM kreeg hij een aardig podium maar intussen is hij op Radio 2 in het weekend weggestopt, wanneer er toch bijna niemand radio luistert. Als ze hem verder weg stoppen moet hij de nacht in. Verder snap ik wel dat het gesprek escaleert, de man is net een politicus. Je stelt een vraag en hij antwoord ergens anders op. Weet alle reacties te ontwijken en is gewoon een beetje zuur op sommige punten. Ik krijg hier echt een gevoel bij van ik ben twee en ik zeg nee en ergens is het toch jammer als je al 56 jaar in die periode bent blijven hangen. Verder heb je een keuze, als je dingen niet leuk vind, dan ga je toch wat anders luisteren / doen.

Verder snap ik de reactie van Timur, is het netjes, weet ik niet, maar ik snap het wel. Ik zie dit een beetje als een zelfde situatie als Michiel Veenstra die een jaar of 2 geleden een zwarthandelaar van concertkaartjes belde en uit zijn stekker vloog. Is het netjes, misschien niet, maar ik snap de reactie ergens wel.

[EDIT]Ik zit net een vlog te kijken van Sam Bettens (van K's Choice) en daar zit over die man misschien wel een heel mooi stukje in;
Online haters, trolls, I don't want to address them personally because it gives them way more attention then they deserve. But I do want to talk about how it makes us feel when we get bullied or attacked online. I wish that 1 mean message out of 100 positive ones wouldn't affect me so much but it bothers me and I have to find these little tricks to make it not. One route to take when you are feeling a big boy about it is to feel compassion. If you are against trans people but you are watching a vlog of someone in transition in your free time you probably have too much free time and way too few friends. These people are probably lonely and angry at the world or they would find something more productive to do. They are not trying to leave the world a better place, trying to get along or find common ground. They want you to feel as badly as they do and I for one do not intend to give them that pleasure . . .

Toen ik dit hoorde deed het mij wel aan die mijnheer denken . . .
Please remain seated with your seatbelt fastened,
keeping your hands, arms, feet and legs inside the
elevator at all times. And do take special care to
supervise your children. Thank you!

waterveenmos

Bericht door waterveenmos » 11 jul 2019 13:22

castmember schreef:
11 jul 2019 09:49
Zo overschat is Timur toch niet meer. Bedoel, op 3FM kreeg hij een aardig podium maar intussen is hij op Radio 2 in het weekend weggestopt, wanneer er toch bijna niemand radio luistert. Als ze hem verder weg stoppen moet hij de nacht in. Verder snap ik wel dat het gesprek escaleert, de man is net een politicus. Je stelt een vraag en hij antwoord ergens anders op. Weet alle reacties te ontwijken en is gewoon een beetje zuur op sommige punten. Ik krijg hier echt een gevoel bij van ik ben twee en ik zeg nee en ergens is het toch jammer als je al 56 jaar in die periode bent blijven hangen. Verder heb je een keuze, als je dingen niet leuk vind, dan ga je toch wat anders luisteren / doen.

Verder snap ik de reactie van Timur, is het netjes, weet ik niet, maar ik snap het wel. Ik zie dit een beetje als een zelfde situatie als Michiel Veenstra die een jaar of 2 geleden een zwarthandelaar van concertkaartjes belde en uit zijn stekker vloog. Is het netjes, misschien niet, maar ik snap de reactie ergens wel.
Mee eens. Timur had even tot 10 moeten tellen, maar soms vergeet je dat. Daarbij vind ik Timur wel heel eerlijk omdat ie het gewoon uitzendt. Hij had er ook voor kunnen kiezen dat niet te doen.
Ik ben het overigens niet met je eens dat Timur overschat is. Hij zit inderdaad in het weekend weggestopt, maar wel in een goed beluisterd tijdslot. Waar hij creatieve, oprechte en persoonlijke radio maakt, met humor en fijne muziek. Maar wel echt een programma wat geschikt is voor 2x per week, een dagelijkse show is gewoon niet echt zijn ding meer denk ik.
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?

Pot

Bericht door Pot » 11 jul 2019 13:29

Ik heb eigenlijk het gevoel dat Timur het expres deed, wat me nog erger lijkt.
Oortjes open!

radio luisteraar

Bericht door radio luisteraar » 11 jul 2019 14:28

Niet dat Timur volledig juist was, maar ik ben het echt niet eens met al die mensen in de reacties op het youtube filmpje die die luisteraar als een held behandelen.

castmember

Bericht door castmember » 11 jul 2019 17:34

Of die man gelijk heeft of niet . . . als je die reacties op youtube leest schaam je je toch wel voor het niveau van de gemiddelde Nederlander en vooral hoe enorm veel haat er in mensen zit. Bah!
Please remain seated with your seatbelt fastened,
keeping your hands, arms, feet and legs inside the
elevator at all times. And do take special care to
supervise your children. Thank you!

RealSunchaser

Bericht door RealSunchaser » 11 jul 2019 18:21

Het gaat erom dat degene die schreeuwt en scheldt verliest en dat was Timur. Dat het niet live is is kwalijker, omdat je dan kan editten

wally

Bericht door wally » 11 jul 2019 19:02

Na 4 dagen Bonanza met Timur deels te hebben beluisterd ben ik nu ff afgehaakt tot Stenders er weer is.
Niet leuke opmerkingen, TE alternatieve muziek en blijkbaar is vloeken op de radio zijn 2e natuur.

Phoenix

Bericht door Phoenix » 11 jul 2019 20:16

radio luisteraar schreef:
11 jul 2019 14:28
Niet dat Timur volledig juist was, maar ik ben het echt niet eens met al die mensen in de reacties op het youtube filmpje die die luisteraar als een held behandelen.
Het was een onderhoudend gesprek totdat Timur begon te schelden. Totaal onnodig en een anti-climax.
28-01-08 / 22-04-10

Verder gaan we gewoon ontopic natuurlijk.

Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers » 11 jul 2019 20:18

Snap ook niet wat zoiets in een programma als de Bonanza doet. Ik ben fan van Timur, in het weekend. 4/5 dagen in de week is voor mij too much. Beetje hetzelfde als met afhaalchinees, dat moet je ook geen vijf dagen achter elkaar eten.

RealSunchaser

Bericht door RealSunchaser » 12 jul 2019 00:46

Waarom doet Annemiek de vervanging niet, dat was toch zo afgesproken?

Plaats reactie