Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Radio liefhebber

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door Radio liefhebber » 09 jul 2019 23:18

Herman ven Schippers schreef:
09 jul 2019 13:27
Nou, het zat er al even aan te komen. Maar mijn collega's op kantoor hebben zojuist de kantoorradio pissig verandert van Radio2 naar Veronica, omdat Gijs weer ontzettend veel en dom liep te ouwehoeren icm niet grappige soundbytes van Gerard Joling. En terecht, want zelfs ik als Radio2 liefhebber vond het ontzettend irritant.

Dank hiervoor Gijs, echt.
Ook gehoord, ik wist ook niet hoe snel ik van zender moest switchen. Rampzalig, de manager van Radio 2 is op vakantie blijkbaar.

JoostV

Bericht door JoostV » 10 jul 2019 08:29

https://www.dumpert.nl/mediabase/7716441/6bbb1d5f/boosmeneer_opbellen_op_de_radio.html

Heeft Timur weer een break nodig? :roll:

BobPatience

Bericht door BobPatience » 10 jul 2019 08:46

Dat geschreeuw op 7 minuten, dat slaat toch helemaal nergens op?
Festina lente

waterveenmos

Bericht door waterveenmos » 10 jul 2019 09:25

BobPatience schreef:
10 jul 2019 08:46
Dat geschreeuw op 7 minuten, dat slaat toch helemaal nergens op?
Ai, ik heb het programma van Timur heel hoog zitten, maar vlak voor die schreeuwbeurt had ie gewoon rucksichlos moeten ophangen i.p.v. deze scheldpartij. Dit was niet nodig, hoe hooghartig de luisteraar ook was. Het plaatje erna was dan weer wél goed gevonden.
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?

Orange

Bericht door Orange » 10 jul 2019 10:07

Die luisteraar bleef nog best vriendelijk. Hij had ook gelijk dat Timur in eerste instantie idd niet vroeg hoe er dan gereageerd moest worden richting hem. Timur vroeg namelijk "Wat wil je dan?" Dat is een veel bredere vraag.
En uiteindelijk is het Timur die begon te schelden. Volgende keer een RVDtje richting Timur zelf?

Zwarte Stoomboot

Bericht door Zwarte Stoomboot » 10 jul 2019 10:42

Eigenlijk was ik halverwege al afgehaakt, maar nadat ik de reacties heb gelezen, toch maar het hele fragment afgeluisterd.
Wat een non-onderwerp. Zendt dit soort dingen niet uit. Ik was al niet zo gecharmeerd van de programma's van Timur en deze actie brengt daar geen verbetering in. Iedereen weet dat er vreemde snuiters rondlopen in Nederland en dat die soms irritant zijn. Maar sta daar gewoon boven.

density1

Bericht door density1 » 10 jul 2019 11:03

Het hele fragment eens beluisterd maar ik vind de uitval van Timur nog wel meevallen behoudens de vloekwoorden die vielen. Hij deed het met een lach wat ik zo kon horen. En hij kon er zelf ook om lachen toen hij het gesprek afspeelde in de uitzending.
P.s. zou meneer een radioforum user zijn.... :wink:

Pot

Bericht door Pot » 10 jul 2019 11:11

Ik weet nog wel dat Timur vaker dit soort gesprekjes deed in o.a. Timur Open Radio, toen zat hij met een profider ofzo te bellen en deed hij alsof hij zowat doodging. Hij ging daar mee over een rand.
Op zich vind ik RVD wel een leuk concept en hij is er geschikt voor maar hij had in dit gesprek niet moeten schelden en tekeer gaan. Denk even na, vloeken op tv/radio moet je niet doen, zeker als je bedenkt dat er bijvoorbeeld kinderen in de auto zitten (naar de voetbal ofz) en die horen dit.
Oortjes open!

zendmast15

Bericht door zendmast15 » 10 jul 2019 11:32

Tja, als dit het niveau van Radio 2 is... Hulde voor deze Dave die het lef heeft om zijn mening te geven. Wellicht dat Radio 2 nog eens wat zou kunnen leren van feedback/commentaar als deze. Timur, maar dit geldt zeker voor een hoop andere presentatoren (het zijn geen DJ's, een enkele uitzondering daargelaten) zou eens een gesprekje moeten hebben met radiolegende Tom Mulder. Die kan hem haarfijn uitleggen dat radio niet om Timur, ego's of het station zelf draait, maar om de luisteraars. Als je zo omgaat met luisteraars dan heb je geen bestaansrecht wat mij betreft.
Zet de radio aan!

Zwarte IJsbeer

Bericht door Zwarte IJsbeer » 10 jul 2019 11:45

zendmast15 schreef:
10 jul 2019 11:32
Tja, als dit het niveau van Radio 2 is... Hulde voor deze Dave die het lef heeft om zijn mening te geven. Wellicht dat Radio 2 nog eens wat zou kunnen leren van feedback/commentaar als deze. Timur, maar dit geldt zeker voor een hoop andere presentatoren (het zijn geen DJ's, een enkele uitzondering daargelaten) zou eens een gesprekje moeten hebben met radiolegende Tom Mulder. Die kan hem haarfijn uitleggen dat radio niet om Timur, ego's of het station zelf draait, maar om de luisteraars. Als je zo omgaat met luisteraars dan heb je geen bestaansrecht wat mij betreft.
Dat dus, Er lopen teveel wijsneuzen bij de publieke omroep. Nietsnutten die gewoon ergens aan de lopende band zouden hebben gestaan als ze daar niet hadden gezeten. Het is ook beter als het grootste heilige huis van Nederland gewoon opgedoekt wordt. Dat geld dat er jaarlijks naar toe gaat kan wel beter worden gebruikt.
Alle tv's de wereld uit, radio's aan de macht

radiodaan

Bericht door radiodaan » 10 jul 2019 12:50

Zwarte IJsbeer schreef:
10 jul 2019 11:45
zendmast15 schreef:
10 jul 2019 11:32
Dat dus, Er lopen teveel wijsneuzen bij de publieke omroep. Nietsnutten die gewoon ergens aan de lopende band zouden hebben gestaan als ze daar niet hadden gezeten. Het is ook beter als het grootste heilige huis van Nederland gewoon opgedoekt wordt. Dat geld dat er jaarlijks naar toe gaat kan wel beter worden gebruikt.
Ja is ‘t “het geld dat er jaarlijks naar toe gaat” of “het geld dat het jaarlijks oplevert”?
Dat vraag ik me nog wel eens af.
In het tweede geval geldt dan, als je het opdoekt, dat er nóg minder geld over is voor een veel duurder Radio 1.

RealSunchaser

Bericht door RealSunchaser » 10 jul 2019 13:18

Waarom luistert die man uberhaubt naar Radio2. Er is genoeg wat hem ws wel aanspreekt.
Wel grappig is dat een geblokte persoon dus zelf niet doorheeft dat ie is geblokt.

Dat Radio2 vervelende luisteraars blokt is niet meer dan normaal, soms heeft in discussie gaan geen zin.

Leuk gesprek, maar was het weer vantevoren opgenomen? Deed ie op Radio3 ook altijd

Daan!

Bericht door Daan! » 10 jul 2019 13:30

Ja. Dit was van tevoren opgenomen.

Pot

Bericht door Pot » 10 jul 2019 13:31

RealSunchaser schreef:
10 jul 2019 13:18
Leuk gesprek, maar was het weer vantevoren opgenomen? Deed ie op Radio3 ook altijd
Ja, ik zag z'n lippen niet bewegen.
Oortjes open!

RealSunchaser

Bericht door RealSunchaser » 10 jul 2019 13:37

Daan! schreef:
10 jul 2019 13:30
Ja. Dit was van tevoren opgenomen.
Timur produceert al zn items dood, is mijn mening. Het haalt alle spanning eruit. De items die wel live zijn worden vier dagen van te voren al doorgesproken met degene die gaan bellen. Open Radio is voor mij de lijnen openzetten en afwachten wat er gebeurt, zo brengt hij het ook, maar Timur bereidt alles dagen van tevoren voor.

Misschien hoort de gemiddelde luisteraar dat niet, dat kan. Maar Stefan Stasse heeft ook een inbelitem en dat is 100 procent ongefilterd, dat is bellen en in de uitzending zijn.

Op 3FM deden Timur en Ramon dat ook al. Maar het ergste is wel dat Timur en Ramon dan de opgenomen items gingen playbacken. Ik weet niet of hij dat op Radio2 ook doet (ik hoop het niet)

Plaats reactie