Boek Lex Harding
Moderator: admin6
Re: Boek Lex Harding
Luister dan ook gerust eens naar de PODCAST van Ruud de Wild waarbij Lex gast is.
https://player.fm/series/30-minuten-rauw-door-ruud-de-wild-2295152/ep-30-minuten-rauw-met-lex-harding
https://player.fm/series/30-minuten-rauw-door-ruud-de-wild-2295152/ep-30-minuten-rauw-met-lex-harding
Leuk gesprek! Dank je.
- Ane Sybesma
De delen over pop-art half gelezen, de rest was zeer de moeite waard. Aanrader!
-
Heb m gelezen, vond het erg irritant geschreven, de auteur verwerkt zchzelf continu in het boek wat heel irritant leest. Verder is het nergens kritisch, alleen maar halujah en de smeuige dingen zijn eruit gelaten
We gaan het zien. Ik heb het boek besteld bij de bieb.
Ik vind het juist goed dat er een verhaallijn in zit waarbij de periode van schrijven van het boek ook aan bod komt. Smaken verschillen, zo blijkt maar weer.RealSunchaser schreef: ↑03 jun 2019 14:02Heb m gelezen, vond het erg irritant geschreven, de auteur verwerkt zchzelf continu in het boek wat heel irritant leest. Verder is het nergens kritisch, alleen maar halujah en de smeuige dingen zijn eruit gelaten
Rock 'n roll is better than music!
Het boek afgelopen weekend eindelijk op kunnen halen bij de bieb. De eerste hoofdstukken zijn me uitstekend bevallen. Leest lekker weg.
-
Ik snap niet helemaal wat je met "nergens kritisch" bedoelt. Er staan echt ongezouten dingen in.RealSunchaser schreef: ↑03 jun 2019 14:02Heb m gelezen, vond het erg irritant geschreven, de auteur verwerkt zchzelf continu in het boek wat heel irritant leest. Verder is het nergens kritisch, alleen maar halujah en de smeuige dingen zijn eruit gelaten
-
Zoals?Satfreak13 schreef: ↑08 jul 2019 20:08
Ik snap niet helemaal wat je met "nergens kritisch" bedoelt. Er staan echt ongezouten dingen in.
-
Passages over de VOO. Te snel gelezen misschien?
Is er al een e-pub versie?
-
Kritisch over Lex zelf bedoel ik, het is alsof hij alles goed heeft gedaan
- Ane Sybesma
Dat vind ik vrij logisch in een boek wat hij zelf laat schrijven. Tussen de regels door is wel te lezen dat bij RTL, de VOO en Slam niet alles is gegaan zoals gewenst.RealSunchaser schreef: ↑09 jul 2019 11:34Kritisch over Lex zelf bedoel ik, het is alsof hij alles goed heeft gedaan
Rock 'n roll is better than music!
Er staat best wat (zelf)kritiek in het boek. Bijvoorbeeld dat Rob Out tegen hem zei dat iedereen op de werkvloer hem een lul vond wegens zijn grote bek en dictatoriaal gedrag. En zo zijn er nog wel een paar dingen waar hij zich met terugwerkende kracht voor schaamde. Het komt redelijk eerlijk over. En laten we wel zijn: hij heeft het over het algemeen niet slecht gedaan toch? Daar mag je best een beetje trots op zijn.