Wijzigingen in programmering
Moderator: admin6
Re: Wijzigingen in programmering
Vorige keer verving Nieuwenhuize toch?
Gisteravond duurde het platenpaleis op radio 2 tot middernacht, omdat Rob op vakantie is deze week. En sinds 6 uur vanochtend zendt Frank uit vanaf de vrijmarkt. Kort nachtje gehad dus...
-
Gelukkig is dat ene programma niet live geweest en vooraf opgenomen... dus dat viel wel mee denk ik
-
Sophie Hijlekema voor Herman vanmiddag op 3FM. Hij was net terug van vakantie toch?
-
-
Thijs Maalderink verving vanmiddag Annemieke Schollaardt tussen 14 -16 uur op NPO radio 2
'Mesdames, monsieurs, Le disc-jockey ... est de retour'
[quote=RadioRambo post_id=488724 time=1556370584 user_id=113850]
Sophie Hijlekema voor Herman vanmiddag op 3FM. Hij was net terug van vakantie toch?
[/quote]. Klopt: Sophie zei dat Herman deze en volgende week er niet is: Hij is nog aan het klussen in zijn verbouwde huis. Herman zal wel door zijn vakantie-uren heen zijn binnenkort.
[/quote]. Klopt: Sophie zei dat Herman deze en volgende week er niet is: Hij is nog aan het klussen in zijn verbouwde huis. Herman zal wel door zijn vakantie-uren heen zijn binnenkort.
Het Platenpaleis was wel live, maar vanuit de studio van 3FM.2unlimited schreef: ↑27 apr 2019 09:57Gelukkig is dat ene programma niet live geweest en vooraf opgenomen... dus dat viel wel mee denk ik
Aankomende week hebben op Radio 2 zowel Jan-Willem Roodbeen en Jeroen KIDV als Bart Arens vakantie.
Wouter en Frank doen dan weer Jan-Willem Start Op en Corné doet weer Aan De Slag.
Wouter en Frank doen dan weer Jan-Willem Start Op en Corné doet weer Aan De Slag.
Hebben Q, 538 en R2 afgesproken hun ochtendshows op vakantie te laten gaan?
Hopelijk is Gerard er wel...
Hopelijk is Gerard er wel...
Nope, die zou volgens mij twee weken met vakantie gaan. Inderdaad goed op elkaar afgestemd die ochtendshows. :-)
De drie grootste ochtendshows van Nederland worden komende week gepresenteerd door Wietze de Jager, Joep Roelofsen en Frank van t Hof. Het lijkt wel een slechte grap. 

Ben wel benieuwd waar de andere radionerds hier dan naar denken te gaan luisteren.
Ben wel benieuwd waar de andere radionerds hier dan naar denken te gaan luisteren.
Normaal zou ik 's ochtends R2 luisteren, maar ik denk dat ik Frank even oversla. Waarschijnlijk 3FM of misschien toch 'ns R10 proberen. Sluit zelfs Giel niet uit. Ik zie wel.
Maar had zelf wel verwacht dat op Q Kai of Joost & Hila en op R2 Wouter van der Goes geplaatst zou worden.
Oortjes open!