Interviews van Patrick Kicken met collega's uit het vak

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Patrick Kicken

Re: Interviews van Patrick Kicken met collega's uit het vak

Bericht door Patrick Kicken » 23 feb 2019 12:43

Dank dank Jessica, ik kijk er ook met plezier op terug. Wat een leuke man en wat een leuk huis ook, vol met gadgets en herinneringen aan leuke tijden. Zou toch prachtig zijn als deze man weer een plek krijgt bij bijvoorbeeld Radio 5. Alleen zijn stem al heeft iets iconisch.
Gratis radioles! www.radiocollege.nl (Apple) www.radio-college.nl (Android)
Videointerviews: www.radiohelden.nl Contact via WhatsApp? 0630844222
Columns: www.radio.nl/columns

zend-amateur

Bericht door zend-amateur » 23 feb 2019 21:57

Heb de intervieuw gezien met Peter Verbruggen Patrick een woord GEWELDIG inhoudelijk zeer goed echt uit mijn tijd ga vooral zo door!

zend-amateur

Bericht door zend-amateur » 23 feb 2019 22:13

Patrick ken nog wel iemand Rob van dam ( zijn echte naam ) Marc Jacobs ( zijn naam bij radio caroline , Veronique, rtl radio ) hij is zijn carriere als dj begonnen in diverse clubs in groningen, is naar amerika gegaan en daar op kleinschalige manier regionale radio gemaakt, terug in Nederland naar de Mia Amigo gegaan en boord periodes gedaan voor Radio Caroline, daar na naar zijn heimat Groningen Radio Noord ( regionale omroep voor Groningen/Drenthe toen ) vervolgens Veronique ( ontbijt tv met chatarine keijl en veel voice over ) en in die tijd rtl rock radio , daar na terug naar Groningen Rtv Noord ( stations voice radio en tv ), hij is wel te bereiken via rtv Noord

Patrick Kicken

Bericht door Patrick Kicken » 23 feb 2019 23:33

Interessant inderdaad en dankjewel voor je compliment. Las hij ook niet een tijdje nieuws of iets bij het ANP of Novum?

zend-amateur

Bericht door zend-amateur » 24 feb 2019 08:30

Patrick Kicken schreef:
23 feb 2019 23:33
Interessant inderdaad en dankjewel voor je compliment. Las hij ook niet een tijdje nieuws of iets bij het ANP of Novum?
Veronique, samen met zijn oud boord collega Jan de Hoop

Patrick Kicken

Bericht door Patrick Kicken » 24 feb 2019 11:51

Ik kan me iemand herinneren die een tijdje de ochtendshow bij Noordzee gedaan heeft en daarna nieuwslezer werd. Maar dat zal dan niet deze Marc Jacobs geweest zijn.

Arno1978

Bericht door Arno1978 » 24 feb 2019 15:09

Patrick Kicken schreef:
24 feb 2019 11:51
Ik kan me iemand herinneren die een tijdje de ochtendshow bij Noordzee gedaan heeft en daarna nieuwslezer werd. Maar dat zal dan niet deze Marc Jacobs geweest zijn.
Klopt Marc Jacobs heet inderdaad in het echt Rob van Dam en werkt nu bij RTV Noord. Hij heeft ook het RTL Ontbijtnieuws gepresenteerd. Een andere nieuwslezer die bij Radio Noordzee heeft gewerkt is Edvard Niessing misschien dat je hem bedoelt? Complimenten voor je interviews op YouTube!
Volgt de ontwikkelingen rond DAB+.

Dennis Dekker

Bericht door Dennis Dekker » 24 feb 2019 19:33

Pff..wat verwarrend soms die verschillende namen die sommige personen hanteren. Ach...als het achter de komma allemaal maar klopt! ;)
'Mesdames, monsieurs, Le disc-jockey ... est de retour'

Phoenix

Bericht door Phoenix » 18 mar 2019 19:50

Weer een topgesprek met Peter van Bruggen. Eén van mijn radiohelden. Mede door Het Weeshuis van de Hits is mijn liefde voor radio ontstaan.
28-01-08 / 22-04-10

Verder gaan we gewoon ontopic natuurlijk.

Patrick Kicken

Bericht door Patrick Kicken » 18 mar 2019 22:29

Check ook ff het gesprek met Marc Stakenburg als je wil, die zegt ook puike dingen!

jessica

Bericht door jessica » 19 mar 2019 20:15

Ja was ook een heel goed gesprek met Marc. Super Patrick!

zendmast15

Bericht door zendmast15 » 20 mar 2019 12:26

Patrick Kicken schreef:
18 mar 2019 22:29
Check ook ff het gesprek met Marc Stakenburg als je wil, die zegt ook puike dingen!

Patrick, ik was even druk, maar eindelijk naar je gesprek met Marc kunnen luisteren. Erg genoten hiervan! Heb ook weer een andere kant van Marc gezien. Dacht vooraf dat Marc erg diep in het NPO gekonkel zat, maar het blijkt dat hij zeer kritisch is en uit zijn woorden spreekt de echte liefde voor radio en muziek. En het vervullen van een échte publieke taak. Vond het dus erg verfrissend om dit interview te zien, fijn dat Marc zo open en scherp was. Marc zijn programma op 40UP is trouwens een echte aanrader: een reis door Amerika is ook echt het gevoel wat je hiervan krijgt.

Dank voor het mooie interview weer.
Zet de radio aan!

zendmast15

Bericht door zendmast15 » 24 mar 2019 20:47

Hi Patrick, vandaag ook het rake en niets verhullende interview met Jan Roos gezien. Genoten en klasse dat je dit interview hebt opgenomen. Ik zag diverse mensen agereren hiertegen, maar dat zegt veel over deze mensen denk ik dan. Mooi inkijkje in zijn wereld en zijn ervaringen. Leuk dat hij alweer een aantal maanden terug is met podcasts, dat brengt de 'echte jannen' sfeer weer een beetje terug. Met Jan kun je gerust nog een podcast vullen.

Overigens is Roderick Veelo ook een aanrader om eens te spreken. Ook een radiodier met lange staat van dienst en tegenwoordig ook te horen in de TPO-podcast.
Zet de radio aan!

Eppo

Bericht door Eppo » 24 mar 2019 21:38

Ondertussen heeft Patrick een mooi portfolio aan interviews op zijn naam staan, zou het niet leuk zijn om deze ook eens lineair uit te zenden op een TV-station als 192TV? Veel kijkers zullen een grote groep DJ's van weleer herkennen en vast ook kunnen genieten van deze interviews.
♫♪.ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı.♫♪

Patrick Kicken

Bericht door Patrick Kicken » 24 mar 2019 23:34

zendmast15 schreef:
24 mar 2019 20:47
Hi Patrick, vandaag ook het rake en niets verhullende interview met Jan Roos gezien. Genoten en klasse dat je dit interview hebt opgenomen. Ik zag diverse mensen agereren hiertegen, maar dat zegt veel over deze mensen denk ik dan. Mooi inkijkje in zijn wereld en zijn ervaringen. Leuk dat hij alweer een aantal maanden terug is met podcasts, dat brengt de 'echte jannen' sfeer weer een beetje terug. Met Jan kun je gerust nog een podcast vullen.

Overigens is Roderick Veelo ook een aanrader om eens te spreken. Ook een radiodier met lange staat van dienst en tegenwoordig ook te horen in de TPO-podcast.
Dankjewel , ook voor de interviewtip. Heb hem een mail gestuurd!

Plaats reactie