KinkFM terug

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Henkjan2016

Re: KinkFM terug

Bericht door Henkjan2016 » 13 mar 2019 09:21

BobPatience schreef:
13 mar 2019 08:12
Volgens mij was Michiel Veenstra hier een tijdje verantwoordlijk voor vorig jaar.
Dat klopt, hij was muzieksamensteller.

HawkEye

Bericht door HawkEye » 13 mar 2019 09:40

jessica schreef:
13 mar 2019 00:57
Dorus82 schreef:
13 mar 2019 00:28
density1 schreef:
12 mar 2019 22:51
Nee in Nederland doen deze zenders er ook niet toe, het ging enkel om een vergelijk omdat er verder geen soortgelijke zenders als Kink zijn in Nederland behalve de echte niche zenders Pinguin en IndieXL misschien, maar ook daar is de variatie hoger.
Eens. Je beloofd anders te zijn dan de rest. Michiel gaat niet meer de hits kapot draaien. Nu draaien ze op Kink de alternatieve muziek kapot. De liedjes voelen niet meer als bijzonder.
Precies dit!
Gewoon een hitradio hoge rotatie met alternatieve songs. Dit gaat heel snel vervelen. Of je moet wel een enorme fan zijn van een van de 30 artiesten die ze kapot draaien.
Gezien de enthousiaste reacties die ze via Twitter onder andere krijgen kun je ook gewoon concluderen; ik ben de doelgroep niet en dat het mij niet bevalt heeft niet per se met goed/fout te maken.

Grappig om te zien hoe forumleden hier 'de lat' bepalen en meningen vertellen als feiten. Misschien moeten jullie even een snelkoppeling op je toetsenbord voor de combinatie 'ik vind' instellen zodat je het wat makkelijker erbij kan zetten.

density1

Bericht door density1 » 13 mar 2019 11:22

BobPatience schreef:
Het viel mij net op dat KX Classics - The Edge niet meer op Stenders' website staat (Ik denk sinds gisteren). Volgens mij was Michiel Veenstra hier een tijdje verantwoordlijk voor vorig jaar.
Opmerkelijk want het bestaat nog steeds en Michiel zou het weer overdragen aan Stenders nu hij het te druk kreeg met Kink. Maar het zou goed kunnen dat dit Kink Classixs gaat worden wellicht.

waterveenmos

Bericht door waterveenmos » 13 mar 2019 15:08

density1 schreef:
13 mar 2019 11:22
BobPatience schreef:
Het viel mij net op dat KX Classics - The Edge niet meer op Stenders' website staat (Ik denk sinds gisteren). Volgens mij was Michiel Veenstra hier een tijdje verantwoordlijk voor vorig jaar.
Opmerkelijk want het bestaat nog steeds en Michiel zou het weer overdragen aan Stenders nu hij het te druk kreeg met Kink. Maar het zou goed kunnen dat dit Kink Classixs gaat worden wellicht.
Bestaat de stream van KX Classis The Edge nog? Ik kan 'm nergens meer vinden.
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?

BobPatience

Bericht door BobPatience » 13 mar 2019 15:11

waterveenmos schreef:
13 mar 2019 15:08
Bestaat de stream van KX Classis The Edge nog? Ik kan 'm nergens meer vinden.
Nee, die is dus dood.
Festina lente

density1

Bericht door density1 » 13 mar 2019 15:54

Dat vind ik dan weer jammer. Maar wellicht een overgang naar wat ik eerder al opperde.

Smid70

Bericht door Smid70 » 13 mar 2019 18:22

HawkEye schreef:
13 mar 2019 09:40
jessica schreef:
Precies dit!
Gewoon een hitradio hoge rotatie met alternatieve songs. Dit gaat heel snel vervelen. Of je moet wel een enorme fan zijn van een van de 30 artiesten die ze kapot draaien.
Gezien de enthousiaste reacties die ze via Twitter onder andere krijgen kun je ook gewoon concluderen; ik ben de doelgroep niet en dat het mij niet bevalt heeft niet per se met goed/fout te maken.

Grappig om te zien hoe forumleden hier 'de lat' bepalen en meningen vertellen als feiten. Misschien moeten jullie even een snelkoppeling op je toetsenbord voor de combinatie 'ik vind' instellen zodat je het wat makkelijker erbij kan zetten.
Precies dit! (even Jessica's catch-phrase aanhalen)
Gewoon continu dezelfde "mening" verkondigen dan wordt het vanzelf feit :lol:

Dorus82

Bericht door Dorus82 » 13 mar 2019 19:52

Smid70 schreef:
13 mar 2019 18:22
HawkEye schreef:
13 mar 2019 09:40
jessica schreef:
Precies dit!

Precies dit! (even Jessica's catch-phrase aanhalen)
Gewoon continu dezelfde "mening" verkondigen dan wordt het vanzelf feit :lol:
Nou nee, zo werken feiten natuurlijk niet. Althans niet bij mij. Sorry.

JulesKluivert

Bericht door JulesKluivert » 13 mar 2019 20:43

density1 schreef:
BobPatience schreef:
En Kink Classics wordt volgens jou dan een los internetstation? Of een programma binnen Kink?
De Sportmarketing Podcast - dé podcast over alle ontwikkelingen binnen de sportmarketing - http://anchor.fm/yellow-jersey

Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers » 13 mar 2019 20:47

Ik hoop dat er nog wel iets soortgelijks terugkomt via Kink, vond Kx The Edge onder leiding van Veenstra echt een heerlijke stream.

density1

Bericht door density1 » 13 mar 2019 21:18

JulesKluivert schreef:
13 mar 2019 20:43
density1 schreef:
BobPatience schreef:
En Kink Classics wordt volgens jou dan een los internetstation? Of een programma binnen Kink?
Kink zou nog met substreams komen, dit kan er 1 van zijn.

jessica

Bericht door jessica » 14 mar 2019 02:01

Aan dat Kink alternatieve songs draait in een hoge hitradio frequentie is niets gelogen. Dat kan iedereen zelf iedere dag zelf horen.

Odeon

Bericht door Odeon » 14 mar 2019 07:52

jessica schreef:
14 mar 2019 02:01
Aan dat Kink alternatieve songs draait in een hoge hitradio frequentie is niets gelogen. Dat kan iedereen zelf iedere dag zelf horen.
Er is toch ook niemand die dit in z'n geheel ontkent? Michiel Veenstra heeft dit (volgens mij) zelf in een interview aangegeven, een aantal nieuwe liedjes (die binnen het format van KINK passen) waar men erg enthousiast over is zitten in een soort carroussel waarbij ze om de zes uren langs (kunnen) komen. Een luisteraar die bijv. alleen 's ochtends naar Michiel luistert, of her en der eens een uurtje meepakt, zal dit niet heel erg snel signaleren. Het valt ons wel op, alleen wij zijn niet een hele goede weerspiegeling van radioluisterend Nederland.

Dorus82

Bericht door Dorus82 » 14 mar 2019 08:18

Odeon schreef:
14 mar 2019 07:52
jessica schreef:
Er is toch ook niemand die dit in z'n geheel ontkent? Michiel Veenstra heeft dit (volgens mij) zelf in een interview aangegeven, een aantal nieuwe liedjes (die binnen het format van KINK passen) waar men erg enthousiast over is zitten in een soort carroussel waarbij ze om de zes uren langs (kunnen) komen. Een luisteraar die bijv. alleen 's ochtends naar Michiel luistert, of her en der eens een uurtje meepakt, zal dit niet heel erg snel signaleren. Het valt ons wel op, alleen wij zijn niet een hele goede weerspiegeling van radioluisterend Nederland.
Klopt. Kink richt zich echter ook niet op de gemiddelde luisteraar maar op de liefhebber. Als je die liefhebber nu al weg jaagd door muziek uit te kauwen is dat niet slim

Odeon

Bericht door Odeon » 14 mar 2019 08:55

Dorus82 schreef:
14 mar 2019 08:18
Odeon schreef:
14 mar 2019 07:52
jessica schreef:
Klopt. Kink richt zich echter ook niet op de gemiddelde luisteraar maar op de liefhebber. Als je die liefhebber nu al weg jaagd door muziek uit te kauwen is dat niet slim
En hier loop je alweer mank. Mijn zinsnede 'radioluisterend Nederland' bombardeer jij tot 'de gemiddelde luisteraar', waarna jij afsluit met een vermeende conclusie dat een liefhebber de hele dag radio luistert en bij KINK weggejaagd wordt.

Plaats reactie