Dat klopt, hij was muzieksamensteller.BobPatience schreef: ↑13 mar 2019 08:12 Volgens mij was Michiel Veenstra hier een tijdje verantwoordlijk voor vorig jaar.
Veranderingen Kink
Moderator: admin6
-
Re: KinkFM terug
Gezien de enthousiaste reacties die ze via Twitter onder andere krijgen kun je ook gewoon concluderen; ik ben de doelgroep niet en dat het mij niet bevalt heeft niet per se met goed/fout te maken.jessica schreef: ↑13 mar 2019 00:57Precies dit!
Gewoon een hitradio hoge rotatie met alternatieve songs. Dit gaat heel snel vervelen. Of je moet wel een enorme fan zijn van een van de 30 artiesten die ze kapot draaien.
Grappig om te zien hoe forumleden hier 'de lat' bepalen en meningen vertellen als feiten. Misschien moeten jullie even een snelkoppeling op je toetsenbord voor de combinatie 'ik vind' instellen zodat je het wat makkelijker erbij kan zetten.
Opmerkelijk want het bestaat nog steeds en Michiel zou het weer overdragen aan Stenders nu hij het te druk kreeg met Kink. Maar het zou goed kunnen dat dit Kink Classixs gaat worden wellicht.BobPatience schreef: ↑13 mar 2019 08:12 Het viel mij net op dat KX Classics - The Edge niet meer op Stenders' website staat (Ik denk sinds gisteren). Volgens mij was Michiel Veenstra hier een tijdje verantwoordlijk voor vorig jaar.
-
Bestaat de stream van KX Classis The Edge nog? Ik kan 'm nergens meer vinden.density1 schreef: ↑13 mar 2019 11:22Opmerkelijk want het bestaat nog steeds en Michiel zou het weer overdragen aan Stenders nu hij het te druk kreeg met Kink. Maar het zou goed kunnen dat dit Kink Classixs gaat worden wellicht.BobPatience schreef: ↑13 mar 2019 08:12 Het viel mij net op dat KX Classics - The Edge niet meer op Stenders' website staat (Ik denk sinds gisteren). Volgens mij was Michiel Veenstra hier een tijdje verantwoordlijk voor vorig jaar.
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
-
Nee, die is dus dood.waterveenmos schreef: ↑13 mar 2019 15:08 Bestaat de stream van KX Classis The Edge nog? Ik kan 'm nergens meer vinden.
Festina lente
Dat vind ik dan weer jammer. Maar wellicht een overgang naar wat ik eerder al opperde.
Precies dit! (even Jessica's catch-phrase aanhalen)HawkEye schreef: ↑13 mar 2019 09:40Gezien de enthousiaste reacties die ze via Twitter onder andere krijgen kun je ook gewoon concluderen; ik ben de doelgroep niet en dat het mij niet bevalt heeft niet per se met goed/fout te maken.
Grappig om te zien hoe forumleden hier 'de lat' bepalen en meningen vertellen als feiten. Misschien moeten jullie even een snelkoppeling op je toetsenbord voor de combinatie 'ik vind' instellen zodat je het wat makkelijker erbij kan zetten.
Gewoon continu dezelfde "mening" verkondigen dan wordt het vanzelf feit

Nou nee, zo werken feiten natuurlijk niet. Althans niet bij mij. Sorry.Smid70 schreef: ↑13 mar 2019 18:22Precies dit! (even Jessica's catch-phrase aanhalen)HawkEye schreef: ↑13 mar 2019 09:40Gezien de enthousiaste reacties die ze via Twitter onder andere krijgen kun je ook gewoon concluderen; ik ben de doelgroep niet en dat het mij niet bevalt heeft niet per se met goed/fout te maken.
Gewoon continu dezelfde "mening" verkondigen dan wordt het vanzelf feit![]()
- JulesKluivert
En Kink Classics wordt volgens jou dan een los internetstation? Of een programma binnen Kink?density1 schreef: ↑13 mar 2019 11:22Opmerkelijk want het bestaat nog steeds en Michiel zou het weer overdragen aan Stenders nu hij het te druk kreeg met Kink. Maar het zou goed kunnen dat dit Kink Classixs gaat worden wellicht.BobPatience schreef: ↑13 mar 2019 08:12 Het viel mij net op dat KX Classics - The Edge niet meer op Stenders' website staat (Ik denk sinds gisteren). Volgens mij was Michiel Veenstra hier een tijdje verantwoordlijk voor vorig jaar.
-
Ik hoop dat er nog wel iets soortgelijks terugkomt via Kink, vond Kx The Edge onder leiding van Veenstra echt een heerlijke stream.
Kink zou nog met substreams komen, dit kan er 1 van zijn.JulesKluivert schreef: ↑13 mar 2019 20:43En Kink Classics wordt volgens jou dan een los internetstation? Of een programma binnen Kink?density1 schreef: ↑13 mar 2019 11:22Opmerkelijk want het bestaat nog steeds en Michiel zou het weer overdragen aan Stenders nu hij het te druk kreeg met Kink. Maar het zou goed kunnen dat dit Kink Classixs gaat worden wellicht.BobPatience schreef: ↑13 mar 2019 08:12 Het viel mij net op dat KX Classics - The Edge niet meer op Stenders' website staat (Ik denk sinds gisteren). Volgens mij was Michiel Veenstra hier een tijdje verantwoordlijk voor vorig jaar.
Aan dat Kink alternatieve songs draait in een hoge hitradio frequentie is niets gelogen. Dat kan iedereen zelf iedere dag zelf horen.
Er is toch ook niemand die dit in z'n geheel ontkent? Michiel Veenstra heeft dit (volgens mij) zelf in een interview aangegeven, een aantal nieuwe liedjes (die binnen het format van KINK passen) waar men erg enthousiast over is zitten in een soort carroussel waarbij ze om de zes uren langs (kunnen) komen. Een luisteraar die bijv. alleen 's ochtends naar Michiel luistert, of her en der eens een uurtje meepakt, zal dit niet heel erg snel signaleren. Het valt ons wel op, alleen wij zijn niet een hele goede weerspiegeling van radioluisterend Nederland.
Klopt. Kink richt zich echter ook niet op de gemiddelde luisteraar maar op de liefhebber. Als je die liefhebber nu al weg jaagd door muziek uit te kauwen is dat niet slimOdeon schreef: ↑14 mar 2019 07:52Er is toch ook niemand die dit in z'n geheel ontkent? Michiel Veenstra heeft dit (volgens mij) zelf in een interview aangegeven, een aantal nieuwe liedjes (die binnen het format van KINK passen) waar men erg enthousiast over is zitten in een soort carroussel waarbij ze om de zes uren langs (kunnen) komen. Een luisteraar die bijv. alleen 's ochtends naar Michiel luistert, of her en der eens een uurtje meepakt, zal dit niet heel erg snel signaleren. Het valt ons wel op, alleen wij zijn niet een hele goede weerspiegeling van radioluisterend Nederland.
En hier loop je alweer mank. Mijn zinsnede 'radioluisterend Nederland' bombardeer jij tot 'de gemiddelde luisteraar', waarna jij afsluit met een vermeende conclusie dat een liefhebber de hele dag radio luistert en bij KINK weggejaagd wordt.Dorus82 schreef: ↑14 mar 2019 08:18Klopt. Kink richt zich echter ook niet op de gemiddelde luisteraar maar op de liefhebber. Als je die liefhebber nu al weg jaagd door muziek uit te kauwen is dat niet slimOdeon schreef: ↑14 mar 2019 07:52Er is toch ook niemand die dit in z'n geheel ontkent? Michiel Veenstra heeft dit (volgens mij) zelf in een interview aangegeven, een aantal nieuwe liedjes (die binnen het format van KINK passen) waar men erg enthousiast over is zitten in een soort carroussel waarbij ze om de zes uren langs (kunnen) komen. Een luisteraar die bijv. alleen 's ochtends naar Michiel luistert, of her en der eens een uurtje meepakt, zal dit niet heel erg snel signaleren. Het valt ons wel op, alleen wij zijn niet een hele goede weerspiegeling van radioluisterend Nederland.