Slam DJ Bram Krikke heeft een Distrack opgenomen over heel veel DJ's van andere radiostations. Erg creatief vind ik het. Heel goed gedaan. Lijkt met een leuk programma wat hij iedere avond samen met Tom van de Weerd maakt op SLAM - Club Ondersteboven.
Dit is de bewuste track: https://www.youtube.com/channel/UCfuypg ... 7Eui1iWtYQ
Ik zeg meer van dit soort creativiteit op de radio!
SLAM DJ dist alle andere radiostations en DJ's.
Moderator: admin6
- JulesKluivert
Re: SLAM DJ dist alle andere radiostations en DJ's.
Ik zag 'm gisteren inderdaad, leuk gedaan!
Tegelijk laat dit ook wel een beetje het probleem zien van SLAM: Bram Krikke maakt wekelijkse video's voor SLAM, ook dit nu weer: ze bereiken daarmee wel hun jonge doelgroep maar het is daarmee geen instrument om jongeren ook echt SLAM te laten luisteren, denk ik.
Tegelijk laat dit ook wel een beetje het probleem zien van SLAM: Bram Krikke maakt wekelijkse video's voor SLAM, ook dit nu weer: ze bereiken daarmee wel hun jonge doelgroep maar het is daarmee geen instrument om jongeren ook echt SLAM te laten luisteren, denk ik.
Ik heb niets met dat hele Slam en kan er geen seconde naar luisteren maar dit is erg sterk bedacht. En marketing voor Slam zelf tegelijk.
-
Ik heb ook niets met Slam, ik houd van alternatieve muziek en dat wil ik graag in elke post benadrukken. Slam-muziek is voor plebs.
Maar dit is sterk bedacht.
Maar dit is sterk bedacht.
Alleen alternatief is echte muziek.