Magic in the morning jingle

Wil je vormgeving laten horen of wil je iets vragen over vormgeving? Dat kan hier!
Plaats reactie
MagicMorning

Magic in the morning jingle

Bericht door MagicMorning » 04 jan 2019 17:36

Op 27 juni 2016 gingen wij met onze 4de klas naar Engeland, London. Hier kwamen wij in gastgezinnen die ons elke ochtend naar een bepaald punt brachten in London. Elke ochtend zaten we in de auto van ons gastgezin, dit was ongeveer 4. En elke ochtend hoorde we dezelfde radio. Elke ochtend hoorde wij dezelfde jingle: ''Wake up! and make your day magic, with magic in the morning!'' Dit vonden wij zo hilarisch en we moeten er altijd weer aan denken als wij denken aan onze reis. We zouden het orgineel daarom graag nog een keer willen horen. We hebben geprobeerd te zoeken op het internet maar we hebben niks kunnen vinden. Daarom post ik hier dit bericht zodat hier misschien mensen zijn die weten waar wij moeten zoeken om deze jingle te vinden. Wij zijn radio noobs dus we hebben echt geen idee of het wel onder een ''jingle'' valt. De kans is er ook dat het gewoon niet online staat. Als jij denkt dat je ons meer duidelijkheid kan geven en ons een beetje op weg kunt helpen zouden wij dat graag waarderen. Als je meer info hebt vraag het gerust en ik zal spoedig reageren.

Alvast bedankt!

(Als zo'n bericht hier niet gepost mag worden. Laat het mij weten en verwijder hem daarna.)

density1

Re: Magic in the morning jingle

Bericht door density1 » 04 jan 2019 17:40

Zal wel een jingle zijn in het pakket van Magic 105.4 London. Misschien eens op UK radiofora vragen?

MagicMorning

Bericht door MagicMorning » 04 jan 2019 17:58

Heb je een forum waar ik het op kan plaatsen?

jessica

Bericht door jessica » 04 jan 2019 21:25

Is deze het misschien?
https://www.youtube.com/watch?v=YJXPTnPmm78
Wake me up boo van de Boo Radleys
Volgens mij is hij ook in Nederland wel eens bij een ochtendshow gebruikt.

MFM

Bericht door MFM » 05 jan 2019 11:40

WiseBuddah. Zie link. ID7 of ID13 misschien?

https://www.wisebuddah.com/archive/jingles/magic-2015

Plaats reactie