Haalt Radio Paradijs de volgende Kerst?

Discussieer over de regionale omroepen

Moderator: admin6

admin5
Moderator

Re: Haalt Radio Paradijs de volgende Kerst?

Bericht door admin5 » 21 nov 2018 19:41

ruudam schreef:
21 nov 2018 18:56
Moderator, wanneer wordt deze beroepsbasher nou eens van jullie forum gesmeten. (Zijn jullie ook meteen van mijn fijnzinnige bijdragen af.)
Beste ruudam,
Het lukt deze vermeende 'beroepsbasher' in ieder geval om fatsoenlijk te reageren. Lees: zonder iemand verrot te schelden met 'fijnzinnige bijdragen' of beter: verrot te schelden.

Wat dat laatste betreft, hebben we nu ook een oplossing uitgerold welke het zelfde resultaat heeft. Fijne vervroegde kerstvakantie. Tot over 1 maand.

Daarna zien we je graag weer terug.

Zonder alle krachttermen uiteraard.

Mvg,
Admin5
Team radioforum.nl
Moderator -- Info: forum@radiofreak.nl / Forumregels: http://www.radioforum.nl/forumregels

jessica

Bericht door jessica » 21 nov 2018 22:06

DX'r schreef:
21 nov 2018 19:10
ruudam schreef:
EtherScout schreef:
13 nov 2018 12:28
Wat mij altijd verbaast, is het vergunningenbeleid van RP. Hij heeft nu twee 'grote' LPAM-frequenties plus een 1485'je in handen, alle drie in Utrecht, terwijl hij maar één station heeft. Had 'ie het bij die 828 gelaten, dan had ik niks gezegd. Nogmaals, ik begrijp die move naar 1584 wel.
Als RP die 828 en 675 inlevert, dan trek ik mijn commentaar in. Dat 1485'je mag 'ie wat mij betreft houden.
Sta je nou weer op de man te spelen ***.
Alleen maar zeiken over mijn vergunningen die niet in gebruik zijn, maar niet over al die anderen, zoals Salland die de 747 al jaaaaren bezet houdt in Deventer. Op 675 is er bijna niemand on air. enz enz.
Die 828 en 675 zijn laat aangevraagd, anderen hadden ruimschoots de tijd ze eerder aan te vragen en te krijgen, maar dat dus niet gedaan. Dus geen belangstelling.
En dat ze niet in gebruik zijn heeft vooral te maken met het feit dat er geen toekomst in zit omdat er weer eens niet verlengd wordt - per 10 mei '19
1584 kon Antenne D dus wel gewoon krijgen,maar wist er geen goed raad mee en werkt nu van harte met mij samen, want kon makkelijk snel in de lucht.
Ik zit dus niemand in de weg, behalve jou

Moderator, wanneer wordt deze beroepsbasher nou eens van jullie forum gesmeten. (Zijn jullie ook meteen van mijn fijnzinnige bijdragen af.)
Maar volgens diverse websites wordt geschreven dat AT wel de LPAM gaat verlengen.
Er wordt doorgegaan met LPAM. Maar hoe is nog niet duidelijk. Het is niet zeker of de vergunningen verlengd worden. Er kan ook een veiling komen of een nieuwe inschrijvingsronde waar misschien diegene die al in de lucht zijn eerst mogen inschrijven. Kan allemaal.

Zeker als vermogens omhoog gaan en gebieden en afstanden worden verlegd. Dus de mensen die nu een vergunning hebben zijn nog niet zeker vanaf mei. In ieder geval is dat op dit moment nog niet duidelijk.

density1

Bericht door density1 » 21 nov 2018 22:28

Neem aan dat de huidige LPAM'ers gewoon hun huidige frequentie mogen behouden en wellicht de aanpassingen mogen doorvoeren conform de nieuwe richtlijnen die dan gelden vanaf mei 2019 en hoeven dus zodoende niet opnieuw in te schrijven. Voor nieuwe gegadigde zal dit alleen dus gelden allemaal.

jessica

Bericht door jessica » 21 nov 2018 23:25

density1 schreef:
21 nov 2018 22:28
Neem aan dat de huidige LPAM'ers gewoon hun huidige frequentie mogen behouden en wellicht de aanpassingen mogen doorvoeren conform de nieuwe richtlijnen die dan gelden vanaf mei 2019 en hoeven dus zodoende niet opnieuw in te schrijven. Voor nieuwe gegadigde zal dit alleen dus gelden allemaal.
Je schrijft het zelf je neemt het aan. Maar zeker is het allemaal nog niet. Er is nog niets over gecommuniceerd. Behalve dat LPAM blijft bestaan.

ransbeek

Bericht door ransbeek » 21 nov 2018 23:47

Ruudam, dat krijg je nu na al die jaren van pochen en zowat alles nooit op een deftige manier in de lucht hebt weten brengen. Voor 747 een proces aanspannen om hem landelijk te gaan gebruiken, terwijl hij voorheen de kansen heeft gehad met 828, 1224 en tig van andere frequenties die toen gewoon met hoog vermogen konden zenden. De ene keer is het tegenwerking van de overheid, de andere keer omdat er niet verlengd wordt. Excuses na excuses, veel meer heb ik van Ruud nooit gehoord. Dus nu niet anderen schofterig komen bekladden als je (alweer) kritiek krijgt.

density1

Bericht door density1 » 22 nov 2018 00:57

jessica schreef:
21 nov 2018 23:25
density1 schreef:
21 nov 2018 22:28
Je schrijft het zelf je neemt het aan. Maar zeker is het allemaal nog niet. Er is nog niets over gecommuniceerd. Behalve dat LPAM blijft bestaan.
Ik ga er vanuit van wel anders hebben de huidige gebruikers voor jan met de korte achternaam uitgezonden al die tijd. Ze mogen wel wat meer de tijd krijgen om er wat van te maken nog. Sommige zijn net eigenlijk pas opgestart en sommige nog helemaal niet. Daarvan mogen de frequenties wel ingeleverd worden trouwens. Niets er mee doen binnen een redelijk tijdsbestek is inleveren...Zo denk ik er over.

Echtwel

Bericht door Echtwel » 22 nov 2018 02:24

Wel lach onderzoek van de AT zegt dat er mee handhaving op AM moet zijn , natuurlijk ze willen wel blijven werken -+dance
Ach Radio Pardijs ik vind het opzich geen slechte zender

EtherScout

Bericht door EtherScout » 22 nov 2018 20:09

ruudam schreef:
EtherScout schreef:
13 nov 2018 12:28
Wat mij altijd verbaast, is het vergunningenbeleid van RP. Hij heeft nu twee 'grote' LPAM-frequenties plus een 1485'je in handen, alle drie in Utrecht, terwijl hij maar één station heeft. Had 'ie het bij die 828 gelaten, dan had ik niks gezegd. Nogmaals, ik begrijp die move naar 1584 wel.

Als RP die 828 en 675 inlevert, dan trek ik mijn commentaar in. Dat 1485'je mag 'ie wat mij betreft houden.
Alleen maar zeiken over mijn vergunningen die niet in gebruik zijn, maar niet over al die anderen, zoals Salland die de 747 al jaaaaren bezet houdt in Deventer. Op 675 is er bijna niemand on air. enz enz.

Die 828 en 675 zijn laat aangevraagd, anderen hadden ruimschoots de tijd ze eerder aan te vragen en te krijgen, maar dat dus niet gedaan. Dus geen belangstelling.

En dat ze niet in gebruik zijn heeft vooral te maken met het feit dat er geen toekomst in zit omdat er weer eens niet verlengd wordt - per 10 mei '19

1584 kon Antenne D dus wel gewoon krijgen,maar wist er geen goed raad mee en werkt nu van harte met mij samen, want kon makkelijk snel in de lucht.
Ik zit dus niemand in de weg.
De lang niet in gebruik genomen vergunningen, ja ook van anderen, zijn inderdaad een puntje. En twee jaar niets ermee doen is ook best wel lang. Maar hoeveel mensen vragen er in zo'n situatie doodleuk nóg eentje aan? Dat zijn er toch een heel stuk minder. Dit laatste is het voornaamste punt dat ik wilde maken.

Dat frequenties (nog) niet door iemand anders aangevraagd zijn, wil dat nog niet zeggen dat je dan het recht hebt om ze ongebruikt in je zak te steken. Ongebruikte frequenties horen bij de overheid op de plank, net zo lang tot iemand er eentje nuttig kan inzetten. En als niemand ze nodig heeft, dan liggen ze daar prima.

ps. De alternatieve 'krachttermen' van Admin5 vind ik bijzonder creatief. Ik kan dit soort humor wel waarderen. :D

Mark_5MW

Bericht door Mark_5MW » 27 nov 2018 22:30

Ik ben eigenlijk niet eens verbaasd over al die terugkerende malheur en overbodig sentiment door velen hier.

Maar wat zou het.

Er is nu vanuit de auto komend vanuit EHV, bij Den Bosch weer heerlijke RADIO te beluisteren op 1584.

Fijn radio-luisterplezier !
Vriendelijke groeten,

Mark van Wijk

Echtwel

Bericht door Echtwel » 08 dec 2018 12:35

Mensen die in het verleden naar radio pardijs wijzen als am frequentie verzamelaar hoeven bij de nieuwe wetgeving op AM vergunning niet meer te drukt te maken want dat kan niet meer..... zo staat dat ook in het stuk tot 2020 kan een omroep maar 1 nieuwe am frequentie aanvragen... ook leuk alle am frequenties worden opnieuw verdeeld. ...wat hou dat in als je 2 jaar op 1 frequentie zit???

jessica

Bericht door jessica » 26 dec 2018 23:51

Paradijs heeft het weer een jaar gehaald de kerst !

Willemtel

Bericht door Willemtel » 30 dec 2018 19:01

jessica schreef:
26 dec 2018 23:51
Paradijs heeft het weer een jaar gehaald de kerst !
En dat al voor de vierde keer sinds dit bericht is geplaatst.
Volgende kerst is afwachten wat het AT doet met verlenging of opnieuw aanvragen.

DX'r

Bericht door DX'r » 08 jan 2019 19:28

Netjes toch dat Ruud Poeze twee niet gebruikte LPAM frequenties heeft ingeleverd aldus
www.radio-tv-nederland.nl
vreemd dat niemand hem hier nu een compliment geeft!

EtherScout

Bericht door EtherScout » 08 jan 2019 19:41

DX'r schreef:
08 jan 2019 19:28
Netjes toch dat Ruud Poeze twee niet gebruikte LPAM frequenties heeft ingeleverd aldus
www.radio-tv-nederland.nl
vreemd dat niemand hem hier nu een compliment geeft!
Prima zo, het begint wat te worden! Ga zo door!

Bij deze.
-bier

Maximum

Bericht door Maximum » 19 feb 2019 20:46

Hij raakte ze sowieso kwijt begin mei.
Ik hoop voor hem dat hij de vergunnig optijd heeft aangevraagd, anders is het de 1584 weer kwijt.
Wereldstad The Heart Beat of the City ©®2016
"We keep moving forward, opening new doors, and doing new things, because we're curious and curiosity keeps leading us down new paths."

Plaats reactie