aapdedino schreef: ↑27 aug 2018 15:33
Volgens mij heeft de nieuwe zenderbaas besloten dat programmatitels terugkeren op 3FM. Volgens het programmaschema van volgende week heet de nieuwe ochtendshow van Sander 'Sanders vriendenteam'.
Als dit waar is vind ik dit een bizar slechte naam voor een ochtendprogramma. Het kon ook zijn voetbalteam of paintballclubje zijn. Uit niets maak je op dat dit een radioprogramma is.
Precies, de programmanaam is meer iets voor de 3e helft. Als ik dat hoor krijg ik meteen een slecht gevoel.
Sander's Vriendenteam, ben benieuwd hoeveel brainstorms daarover heen zijn gegaan...
Sowieso vind ik het raar dat - zoals het er nu naar uitziet - je een programmering krijgt met programmanamen en ook programma's die gewoon de naam dragen van de DJ. Alleen de naam vond ik vrij onpersoonlijk, maar was wel overal hetzelfde. Dus ik hoop dat de rest van de programmering nu ook met een naam komt...
Grappig: als je nu op de avondshow van Frank volgende week klikt, komen alle oude uitzendingen weer naar boven van de zaterdagnacht toen het programma ook nog De Bende van Van Der Lende heette. Die link wordt dus nog steeds gemaakt.
jessica schreef: ↑27 aug 2018 17:52
Als dit waar is vind ik dit een bizar slechte naam voor een ochtendprogramma. Het kon ook zijn voetbalteam of paintballclubje zijn. Uit niets maak je op dat dit een radioprogramma is.
Precies, de programmanaam is meer iets voor de 3e helft. Als ik dat hoor krijg ik meteen een slecht gevoel.
Sowieso vind ik het raar dat - zoals het er nu naar uitziet - je een programmering krijgt met programmanamen en ook programma's die gewoon de naam dragen van de DJ. Alleen de naam vond ik vrij onpersoonlijk, maar was wel overal hetzelfde.
Ben ik het mee eens. Maar vind wel dat programmanamem origineel moeten blijven. Ik vind het bijvoorbeeld in de nacht niet noodzakelijk maar overdag brengt het wel wat persoonlijkheid mee.
Ah kijk, Radiofreak meldt dat Jorien's plek tussen 12 en 14u tijdelijk is, en dat op termijn tussen 10 en 16u maar twee programma's komen. Mijn speculatie: vanaf januari 10-13u Jorien (die definitief overstapt naar NTR) en 13-16u Angelique. En Michiel? Die gaat voor een andere uitdaging.
Ik vind het maar allemaal halfslachtig gedoe al die stappenplannen. Niets te verliezen zou je zeggen met deze luistercijfers, dus gooi in 1 klap alles om. Dat is het enige wat ze in november 2016 goed deden maar totaal verkeerd uitpakte maar dat had meer met de muziekkeuze te maken.
density1 schreef: ↑29 aug 2018 13:10
Ik vind het maar allemaal halfslachtig gedoe al die stappenplannen. Niets te verliezen zou je zeggen met deze luistercijfers, dus gooi in 1 klap alles om. Dat is het enige wat ze in november 2016 goed deden maar totaal verkeerd uitpakte maar dat had meer met de muziekkeuze te maken.
Ik denk dat dit te maken heeft met lopende contracten met dj's en afspraken met de omroepen. Die lopen veelal tot het einde van het jaar.