Denon cd player probleem

Technische vragen / problemen? Leg ze hier neer..
Plaats reactie
noned

Denon cd player probleem

Bericht door noned » 13 jun 2018 03:14

Ik weet dat het niet slim is maar ben er wel in geslaagd om een cd speler van Denon type dn c680 die ik in Amerika gekocht heb via eBay kapot te maken. Het zit zo toen de speler geleverd werd heb ik in al mijn enthousiasme de Amerikaanse stroomkabel genegeerd en er een Europese stroomkabel op aangesloten met alle gevolgen bandiet. In Amerika is 110volt gangbaar en niet 220 zoals hier. Dus geen beeld en al zeker geen geluid. Is deze cd speler nu volledig verloren of is die nog te herstellen.

big T

Re: Denon cd player probleem

Bericht door big T » 13 jun 2018 07:59

dure stroom les, jammer dan.
Sent from my laptop using Windows

remco_k

Bericht door remco_k » 13 jun 2018 09:27

Ik vrees dat de zekering meest waarschijnlijk niet het enige doorgefikte onderdeel zal zijn.
Volledig verloren of niet, is niet te voorspellen en volledig afhankelijk hoe de cd-speler in elkaar zit.
Ik denk dat je er rekening mee houden moet dat dit een dure les is.
www.digiplay.nl: SHOUTcast V2 streaming compleet met gratis web app, statistieken en SSL support!
Probeer nu 1 maand gratis en vrijblijvend onze SHOUTcast stream met 30 of 500 slots!

richardje

Bericht door richardje » 13 jun 2018 16:52

al je hem wegdoet, wil ik m wel overnemen, want ik ben op zoek naar een werkend drukpaneel aan de voorkant omdat de mijne vast blijft zitten.....

Plaats reactie