Veranderingen Radio 10
Moderator: admin6
Re: Veranderingen Radio 10
Voorop gesteld, ken ik de ambities van bijvoorbeeld Menno en Cobus niet. Maar ik denk wel dat 'wij' als bezoekers van dit forum een wat ander beeld hebben van de ambities van de dj's dan dat de dj's zelf hebben. Ik kan me namelijk heel goed voorstellen dat het ook mogelijk is dat een Menno na vele jaren iedere werkdag een programma hij daar wel klaar mee is en heel blij is dat hij zich achter de schermen met de vormgeving bezig mag houden en daarnaast nog een rol heeft in Somertijd. Hetzelfde kan gelden voor Cobus. Na vele jaren als dj vind hij het misschien wel een mooie uitdaging om als sidekick het ochtendprogramma van Radio 10 tot een succes te maken. Bij vijf dagen vroeg opstaan, kan ik me goed voorstellen dat hij in het weekend niet ook nog eens aan het werk hoeft.
Zo werd er op dit forum ook weleens geroepen dat het gek is dat Jeroen Nieuwenhuizen alleen nog de top40 doet. Waarom? Na vele jaren vind hij het misschien heerlijk om alleen nog de top40 te doen en zich daarbuiten met andere (radio)zaken bezig te houden.
Of bovenstaande klopt, weet ik niet. Ik ben aan het speculeren. Maar het lijkt mij dat als een dj vele jaren iedere dag een programma heeft gemaakt, dat het dan zou kunnen dat het ook een tijd niet hoeft.
Zo werd er op dit forum ook weleens geroepen dat het gek is dat Jeroen Nieuwenhuizen alleen nog de top40 doet. Waarom? Na vele jaren vind hij het misschien heerlijk om alleen nog de top40 te doen en zich daarbuiten met andere (radio)zaken bezig te houden.
Of bovenstaande klopt, weet ik niet. Ik ben aan het speculeren. Maar het lijkt mij dat als een dj vele jaren iedere dag een programma heeft gemaakt, dat het dan zou kunnen dat het ook een tijd niet hoeft.
Klopt natuurlijk.Phoenix schreef:Tuurlijk werken veel mensen 40 uur. Weet jij hoeveel uur Bosscha nu werkt? Wat zou het zijn? Per dag 4 uur on-air en nog eens 2 uur voor voorbereiden van uitzendingen? Dan zit je al snel aan 30 uur per week. Wat voor veel mensen ook een normale werkweek is ;-)
Zoals ik al eerder schreef, kan het zijn dat ik de rol van een sidekick ern beetje onderschat :-)
Bij Menno was het zo dat hij geen eigen programma meer had toen Rene naar het weekend ging.Orange schreef:Voorop gesteld, ken ik de ambities van bijvoorbeeld Menno en Cobus niet. Maar ik denk wel dat 'wij' als bezoekers van dit forum een wat ander beeld hebben van de ambities van de dj's dan dat de dj's zelf hebben. Ik kan me namelijk heel goed voorstellen dat het ook mogelijk is dat een Menno na vele jaren iedere werkdag een programma hij daar wel klaar mee is en heel blij is dat hij zich achter de schermen met de vormgeving bezig mag houden en daarnaast nog een rol heeft in Somertijd. Hetzelfde kan gelden voor Cobus. Na vele jaren als dj vind hij het misschien wel een mooie uitdaging om als sidekick het ochtendprogramma van Radio 10 tot een succes te maken. Bij vijf dagen vroeg opstaan, kan ik me goed voorstellen dat hij in het weekend niet ook nog eens aan het werk hoeft.
Effe tussendoor een vraag als het van de beheerders mag: Lezen enkele DJ's/medewerkers van de zenders hier mee? Of zullen ze hier meelezen?
Zoals al vaak gezegd: Wat doet Rene het altijd fantastisch bij Somertijd, als vervanger van Rob. Is altijd weer genieten en ik kan het niet vaak genoeg zeggen wat een goede vervanger hij is. Rene is natuurlijk een hele goede DJ maar 'Somertijd' moet je toch weten te presenteren en te leiden. Het gaat hem altijd goed af. Hij weet op ern leuke manier te doseren en hij heeft de juiste en goede humor. Beste vervanger voor Rob!
Albert-Jan Sluis zit bij Tim in de morgen.
Sorry, Tim is misschien niet de sterkste DJ (zoals velen vinden) en hij heeft misschien niet de sterkste ochtendshow (zoals velen vinden) maar het programma is nu wel erg saai zonder Tim.
Sorry, Tim is misschien niet de sterkste DJ (zoals velen vinden) en hij heeft misschien niet de sterkste ochtendshow (zoals velen vinden) maar het programma is nu wel erg saai zonder Tim.
-
Vanavond is Toine van Peperstraten voor het eerst op Radio 10 te horen, vanaf 21:00 uur tot middernacht.
Goede zaak dat er eindelijk na 21.00uur ook presentatie is!
ik hoop dat toine van perperstraten een vast plekje krijgt in de programmering,ik ben benieuwd hoe hij het vanavond zal doen op radio 10.
al denk ik wel dat het voor de 1ste keer enkel alleen plaatjes aan elkaar praten zal zijn.
ik hoop dat toine van perperstraten een vast plekje krijgt in de programmering,ik ben benieuwd hoe hij het vanavond zal doen op radio 10.
al denk ik wel dat het voor de 1ste keer enkel alleen plaatjes aan elkaar praten zal zijn.
Het leven is een echte soapserie!
Zou fantastisch zijn!! Mooi voor de zender want Toine is een grote en bekende naam en er is eindelijk programmering na 21:00 uur. Ben echter bang dat het maar tijdelijk is en sterker nog, volgens mij werd aangegeven dat het alleen maar in de zomer zal zijn. Maar hopelijk zal het een vast vervolg krijgen, wie weet.JF schreef:Goede zaak dat er eindelijk na 21.00uur ook presentatie is!
-
Tot nu hoor ik een presentator die echt alleen maar open deuren intrapt en wikipedia wetenswaardigheden opdreunt.....Radbi schreef:Zou fantastisch zijn!! Mooi voor de zender want Toine is een grote en bekende naam en er is eindelijk programmering na 21:00 uur. Ben echter bang dat het maar tijdelijk is en sterker nog, volgens mij werd aangegeven dat het alleen maar in de zomer zal zijn. Maar hopelijk zal het een vast vervolg krijgen, wie weet.JF schreef:Goede zaak dat er eindelijk na 21.00uur ook presentatie is!
Tja, is dat nieuw? Doet toch iedereen als de kennis niet aanwezig is. Ik vind dat niet zo'n issue hoor.
-
Ik vind het lang niet slecht. Niet verrassend creatief of gedurfd, maar dat vind ik ook helemaal niet nodig op Radio 10. Het luistert lekker weg en het enthousiasme is hoorbaar. Dat is belangrijk toch?
Passie voor radio is belangrijk. Zonder passie geen vrucht.
repelsteel schreef:Radbi schreef:Zou fantastisch zijn!! Mooi voor de zender want Toine is een grote en bekende naam en er is eindelijk programmering na 21:00 uur. Ben echter bang dat het maar tijdelijk is en sterker nog, volgens mij werd aangegeven dat het alleen maar in de zomer zal zijn. Maar hopelijk zal het een vast vervolg krijgen, wie weet.JF schreef:Goede zaak dat er eindelijk na 21.00uur ook presentatie is!
Tja, geef hem de kans. Hij zit er net. Hij lijkt me ook nog wat onwennig maar het kan nog goedkonen. Is begrijpelijk dat het in het begin nog zoeken is. Na een poos kunnen we hem beter beoordelen ;-).Tot nu hoor ik een presentator die echt alleen maar open deuren intrapt en wikipedia wetenswaardigheden opdreunt.....
Er zit tenminste iemand na 21:00 lol ;-)
Mee eens en hij zit er net.optimod schreef:Tja, is dat nieuw? Doet toch iedereen als de kennis niet aanwezig is. Ik vind dat niet zo'n issue hoor.
Hij lijkt nog wat onwennig en bedeesd maar dat is begrijpelijk.Mart Meijer schreef:Ik vind het lang niet slecht. Niet verrassend creatief of gedurfd, maar dat vind ik ook helemaal niet nodig op Radio 10. Het luistert lekker weg en het enthousiasme is hoorbaar. Dat is belangrijk toch?
Muziek keuze kan beter (lijkt nu toch gewoon op die non-stop muziek van na 21:00 of die muziek die je doorgaans al hoort) maar hij doet zijn best. Hij doet het niet slecht en hij heeft er zin in. Ik denk zelf dat hij meer een plaatjesdraaier is zoals Edwin Diergaarde. Wat humor, leuk contact met luisteraars, leuke weetjes en babbel en het komt helemaal goed :-).