Veranderingen 538
Moderator: admin6
Re: Veranderingen 538
die is er morgen weer
Ik vraag me werkelijk af of het relevant is om het hier in dit topic te hebben over alle wijzigingen in de programmering. Laten we het inhoudelijk over de zender 538 hebben en niet over personele wijzigingen behalve dan DJ's die vertrekken naar andere zenders. Just my 2 cents.
Klopt. Alleen dat Menno zowel GH als Dane Doet 't presenteert vind ik een uitzondering. De rest kan inderdaad in 'opvallende dingen'.
Waarom is dat een uitzondering?Daan Bakker schreef:Klopt. Alleen dat Menno zowel GH als Dane Doet 't presenteert vind ik een uitzondering. De rest kan inderdaad in 'opvallende dingen'.
In de tijd van Tim Klijn deed hij ook weleens 10-14. Prima toch.
Sorry, maar dat vind ik juist heel raar. Dan kun je net zo goed een dj de hele dag laten presenteren. Prima toch?
Je maakt als zender een programmering, dan vind ik het vrij normaal dat die programmering ook te horen is. Dat er af en toe iemand vrij moet hebben, is uiteraard heel logisch en prima, maar programma's samenvoegen vind ik, zeker voor 538, toch echt armoedig.
Je maakt als zender een programmering, dan vind ik het vrij normaal dat die programmering ook te horen is. Dat er af en toe iemand vrij moet hebben, is uiteraard heel logisch en prima, maar programma's samenvoegen vind ik, zeker voor 538, toch echt armoedig.
-
Gaat het niet om de muziek die 538 draait?
Mij niet! Ik luister vooral voor de dj'sStephan123 schreef:Gaat het niet om de muziek die 538 draait?
Er worden toch geen programma's samengevoegd? Twee programma's met één invaldj.Daan Bakker schreef:Sorry, maar dat vind ik juist heel raar. Dan kun je net zo goed een dj de hele dag laten presenteren. Prima toch?
Zeker tussen 10 en 16, dus daarom maakt het ook minder uit.Stephan123 schreef:Gaat het niet om de muziek die 538 draait?
Goed niet letterlijk samengevoegd, maar de grens vervaagt wel. En als de dj niet belangrijk is, zet dan één dj neer tussen 10-16.
Kom op waar hebben we het over. Het is welgeteld 1 dag gebeurd dat Menno zowel GH als Dane doet 't presenteerde. Normaal vervangt Dennis 12-14 maar die doet deze week al 14-16 en Barry, die 12-14 ook wel eens vervangt is op vakantie. Nou dan trekt Menno hem een keer door en vandaag was Frank er weer gewoon, probleem opgelost
-
Dorus van Mosselveld vertrekt na deze week bij 538 omdat zijn contract niet wordt verlengd. Best plotseling. Zal Dimitris Kops nu op zijn tijdslot komen te zitten?
Passie voor radio is belangrijk. Zonder passie geen vrucht.
Dimitri doet nu 04-08 op za en zo? Gisteren zat volgens de gids Desmond op dat tijdstip. Was dit een invaller?
Nee, Edwin Evers deed 'Het Beste van Evers Staat Op' niet, dus Dimitris Kops deed dat en dus deed Desmond Baidjoe Dimitris Kops' zijn programma.Daan Bakker schreef:Dimitri doet nu 04-08 op za en zo? Gisteren zat volgens de gids Desmond op dat tijdstip. Was dit een invaller?
Waarom ze het niet omdraaide? Joost mag het weten!
Volgens de gids op 538.nl presenteert Edwin Evers deze week Hitzone! Verrassend! Heeft iemand geluisterd?
Ik had vanmiddag gelezen dat Dennis Ruyer dat doet. Luister anders eens 538gemist.