Veranderingen 538

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Jrdy

Re: Veranderingen 538

Bericht door Jrdy »

Je hoort alleen het begin van de nieuwsaankeiler. Verder hoor je geen tijd meer, dat is best wel apart.
hoerooierhoemooier

Bericht door hoerooierhoemooier »

Jrdy schreef:Je hoort alleen het begin van de nieuwsaankeiler. Verder hoor je geen tijd meer, dat is best wel apart.
Logische keuze vind ik. Tijdsmeldingen hoor je heel de dag door op de radio en voor het nieuws maakt het niet uit welke tijd het is. Nieuws = nu. En verder zegt de DJ in 9/10 van de gevallen nog hoe laat het is tijdens de nieuwsaankondiging.
u114525

Bericht door u114525 »

Dennis Ruyer heeft een papadag :). Mark Labrand doet WKNDKR8.
Daan!

Bericht door Daan! »

hoerooierhoemooier schreef:
Jrdy schreef:Je hoort alleen het begin van de nieuwsaankeiler. Verder hoor je geen tijd meer, dat is best wel apart.
Logische keuze vind ik. Tijdsmeldingen hoor je heel de dag door op de radio en voor het nieuws maakt het niet uit welke tijd het is. Nieuws = nu. En verder zegt de DJ in 9/10 van de gevallen nog hoe laat het is tijdens de nieuwsaankondiging.
Een vrouwelijke stem voor '538 nieuws' die zegt '12 uur' had best gekund maar goed het is niet anders en zoveel luisteraars zullen er niet zijn op dat tijdstip.
Daan!

Bericht door Daan! »

Deze week de Frank en tijdelijke Middagshow op 538. Wat vinden we ervan in vergelijking tot de C&SS?
alex..

Bericht door alex.. »

Ik vind het een verademing.

Coen&Sander lijken alleen hun kinderlijke flauwe humor van 3FM te hebben meegenomen, de scherpte is er voor mijn gevoel volledig vanaf (al was ik al eerder overgestapt naar Ruud de Wild).

Frank (en zijn team) klinkt fris en is enorm scherp, ik heb niet zo het gevoel dat dat programma enkel uit items bestaat en al die verkleinwoorden komen mij echt de strot uit.
Door C&S heeft Radio Veronica er een luisteraar bij in de middag (Martijn zijn flauwe grappen worden gemaakt met de gedachte dat ze al slecht zijn).
Ik zit midden in de doelgroep die 538 met C&S wilt aanspreken, maar ben blijkbaar niet het juiste publiek.
hoerooierhoemooier

Bericht door hoerooierhoemooier »

Heerlijk. Wat een enthousiasme in de middag. Geen bedachte grappen, nep lachjes, doorgedachte dingen...
user113434

Bericht door user113434 »

Ik heb wel altijd het gevoel dat Franks programma juist heerlijk is voor een weekje, of twee weken misschien. Zoals hier omschreven wordt, een verademing. Maar het programma lijkt mij een korte houdbaarheidsdatum te hebben. Ik kan me moeilijk voorstellen dat het programma lang fris en leuk blijft. Ik luisterde in de zomer ook naar de Frank en ochtendshow, maar daar haakte ik na twee weken af, hoe leuk ik het ook vond in het begin. Wordt dit gevoel gedeeld? Of zien jullie dit anders?
Passie voor radio is belangrijk. Zonder passie geen vrucht.
Jrdy

Bericht door Jrdy »

Eens met de laatste reactie. Net als de Frank en Vrijdag Show, begint ook saai en eentonig te worden.. Ik luisterde voorheen altijd, maar tegenwoordig eigenlijk nooit meer. Een kleine opfrisbeurt doet wonderen.
Robbinho

Bericht door Robbinho »

Misschien is dat juist zo omdat het tijdelijk is. Juist doordat het tijdelijk is kun je dagelijks dingen als de moppentrommel en meal or no meal doen (wat ik trouwens geweldig vind). Als het de vaste middagshow zou zijn/worden zullen dit soort items normaal gesproken een keer in de week gedaan worden o.i.d. maar juist vanwege het tijdelijke karakter maakt dat nu niet uit.
elroy127

Bericht door elroy127 »

Mart Meijer schreef:Ik heb wel altijd het gevoel dat Franks programma juist heerlijk is voor een weekje, of twee weken misschien. Zoals hier omschreven wordt, een verademing. Maar het programma lijkt mij een korte houdbaarheidsdatum te hebben. Ik kan me moeilijk voorstellen dat het programma lang fris en leuk blijft. Ik luisterde in de zomer ook naar de Frank en ochtendshow, maar daar haakte ik na twee weken af, hoe leuk ik het ook vond in het begin. Wordt dit gevoel gedeeld? Of zien jullie dit anders?
Doordat het tijdelijk is gaan ze niet een compleet nieuw programma maken, ze nemen gewoon de frank en vrijdagshow als uitgangspunt en doen het dan alleen doordeweeks.
Als het de "echte" middagshow zou zijn, dan zou er (lijkt mij) meer variatie in komen.
Maar het is sowieso beter als Coen en Sander, alles wat ze doen is van te voren bedacht en vaak als ze gaan bellen van te voren opgenomen.
Snap niet dat 538 ze binnen heeft gehaald, maar ja dat is mijn mening
Orange

Bericht door Orange »

elroy127 schreef:Snap niet dat 538 ze binnen heeft gehaald, maar ja dat is mijn mening
Vooralsnog zijn de luistercijfers een bevestiging van de keuze van 538. Het is ook niet mijn cup of tea, maar blijkbaar van een hoop luisteraars wel.
Greatski

Bericht door Greatski »

De show van Frank vind ik leuk, maar ook de show van Coen en Sander. Door de overstap van Coen en Sander, ben ik ook van 3FM naar Radio 538 overgestapt. En in de ochtend van Giel naar Evers gegaan.
Elke dag Frank zou denk ik best leuk zijn, maar vind de combi zo wel goed. 4x C en S en 1x Frank in de middag op vrijdag.
CompuChip

Bericht door CompuChip »

Ik had trouwens even gemist waarom C&S er niet waren. Samen een weekje weg? :P
Daan!

Bericht door Daan! »

Vakantie. Vraag me dan alleen af waarom dat per se tegelijkertijd moet. Eerst een week zonder Coen en dan een week zonder Sander had prima gekund lijkt mij.
Plaats reactie