Groningse radiopiraat stoort frequentie 538

Zijn ze in of uit de lucht? Waar komen ze binnen? Wie heeft de hoogste vermogens en waar vind je schema's?
radiogolfje

Bericht door radiogolfje » 30 dec 2009 22:32

Komt bij het lezen spontaan hoofdpijn opzetten :sad:
www.dabpartners.nl voor lokale DAB zenders.

PeterJack

Bericht door PeterJack » 31 dec 2009 08:51

radiogolfje schreef:Komt bij het lezen spontaan hoofdpijn opzetten :sad:
Hoezo? Heb jij ook een illegale zender aangestoken?

Mensen zetten volgens mij zenders aan voor een beetje warmte in koude tijden. Prima, maar hang er dan lekker een dummyload aan i.p.v. een antenne.

Piraten die het leuk vinden om met zenders te rommelen moeten zendamateur worden, geen plaatjesdraaiers
[size=75]Als je de juiste vraag stelt, krijg je het juiste antwoord[/size]

A studio is a financial black hole with good acoustics.

LOS

Bericht door LOS » 31 dec 2009 09:50

Ingebruik schreef:
LOS schreef:De 104.0MHz is een uitstekende frequentie voor de provincie Groningen.

*knip lang verhaal weg*

Waarop baseer jij dat de 104.0MHz geen goede frequentie is?
Aarde aan Roland.. Aarde aan Roland..
Jij hetzelfde. Je bent van mening dat dergelijke zenders via Internet moeten uitzenden. Ik denk dat dit geen alternatief voor hun is. De hele beleving van het zenden via het ether ruim is daarmee verdwenen. En in de kamers staan vaak geen radio's die een Internet radio mogelijkheid optie hebben.
LOS van alles

gewoon een fries

Bericht door gewoon een fries » 31 dec 2009 10:07

Piraten die het leuk vinden om met zenders te rommelen moeten zendamateur worden, geen plaatjesdraaiers
hoezo ?????
snap je redenatie niet helemaal of jij weet helemaal niets van een piraat /amateur
ik zit ook in techniek er zijn nog wel eens een illegaal doosje de deur uit gegaanen ja muziek is ook een hobby en ja het draaie er ook van
en als je daar een zender aanknoopt met antenne heeft het even helemaal niets met techniek te maken maar met muziek .dus niet als jij aanbeveeld dom lullen in de ether en harde krijgen als je ver komt <met steunzenders meestal
kijk daar zit zeker verschil in ?
maar als je niet weet wat een piraat voelt en doet geef dan ook geen mening over hun. als je zelf zogenaamd aan de goede kant staat te l ullen en niet meer mag doen dan dat.
heb ik meer voor keur aan muziek -love

wolter

Bericht door wolter » 31 dec 2009 11:23

Eeen goede piraat doet wat ie doet omdat ie mensen dingen wil laten horen die je normaal niet meer hoord op de radio en zo veel mesne een plezier te doen.Daar hoord een goede zender bij en het op een zo net mogelijke manier zo een groot mogelijk bereik te hebben zonder de legale in de weg te zitten en zo tot bovengenoemde te komen.
Lukt dat dan zal die combinatie de piraat de kick geven.
Heb het dan wel over een echte piraat die weet wat ie doet en niet zoeen die met een hoge,slecht afgestelde antenne zoveel mogelijk killowattjes op een lastige frequentie in de ether wil slingeren want van zulke gasten heb ik niet een hoge pet op.
Radio-Zeda NL - Zo Hollands en Duits is er maar 1 ! www.radio-zeda.nl http://stream.radio-zeda.nl:8000/listen.pls AAC+ 64 kbps http://stream.radio-zeda.nl:7500/listen.pls

soundofsilence

Bericht door soundofsilence » 31 dec 2009 18:22

Afbeelding

98.4 FM Goes
101.9 FM Alphen aan de Rijn/IJsselstein
102.1 FM Randstad (Noord)
102.2 FM Groningen
102.3 FM Brabant
102.3 FM Noord Holland
102.3 FM Brabant (Oost)
102.3 FM Limburg (Noord)
102.3 FM Deventer - Zutphen
102.4 FM Zeeland
102.4 FM Arnhem
102.5 FM Friesland - Noordoostpolder
102.5 FM Utrecht
102.5 FM Brabant (Midden)
102.6 FM Nijmegen
102.6 FM Hengelo
102.7 FM Emmen
102.7 FM Randstad (Zuid)
891 AM Limburg

Toen ik op familie bezoek was had ik de 102.2FM daar zo in Groningen. De 102.7FM lijkt me meer voor Emmen en omgeving. Maar goed ik ben geen 538 luisteraar. Soms 's ochtends wel leuke muziek maar voor de rest vind ik het niets. Denk dat ik wat ouder wordt.
Kabelfrequentie van Radio 5 weten? Bel gratis met 0800-0900500

Plaats reactie