Op de welbekende website stond eerst 2,51kW in Breda dat zal beter kloppen maar is nu vanwege de info van RDI aangepast naar 0.1kW.jassy schreef: ↑12 mar 2025 14:49De 100W komt uit het lijstwerk van de RDI dus dat zal ergens wel kloppen.Pascal. K schreef: ↑12 mar 2025 11:32Lijkt mij een fout, met 100 watt kom je niet ver met DAB+. Naastgelegen muxen en die van dezelfde grote, hebben veel meer vermogen om de betreffende regio te verzorgen.DAB+ fan schreef: ↑11 mar 2025 15:51 Toch nog een dingetje de info die gisteren las dat het uitzend vermogen van de locale mux in breda 2,51 kw zou worden
sinds vandaag lees ik dit :
Breda - Steenen Hoofd Noord-Brabant 0.1 dV 71 50 1
Dus 0.1 kw wat is dit vermogen en dat zou een goede ontvangst in de regio moeten geven?
Ik zie de bui al hangen ! vermogen ineens verlaagt !
Denk dat we gewoon even geduld moeten hebben tot het aan staat. Men heeft sowieso een verplichte dekkingspercentage waar men aan moet voldoen. Dat zal met 100 watt nooit lukken, dus denk dat er ergens administratief niet helemaal goed is gegaan.
De installatie staat en hangt al klaar in de mast.
Overigens zou Leeuwarden 6C ook maar 0,18kW zijn volgens RDI, lijkt mij dat de , hier ook niet goed staat