Keistad Amersfoort terug

Nieuws over lokale omroepen maar ook wat kan een lokale omroep aan zichzelf verbeteren? Of wat doet men juist goed?

Moderator: admin6

Feivel

Re: Keistad Amersfoort terug

Bericht door Feivel »

gerard909 schreef: 04 okt 2022 21:35 Het lijkt toch Easy Radio 95.4 te worden in Amersfoort, zie:

https://easyradio.nl/
Ik ben nu even de kluts kwijt. Is EasyRadio van dezelfde club als EasyFM in Almere, maar dan dus in Amersfoort? Zelfde soort format dan ook? Of heeft ‘Easy’ niks met het format te maken?

Edit: EasyFM en EasyRadio hebben dus inderdaad beiden dezelfde eigenaar/voorzitter. Interessant. Nu is dus alleen de vraag wat het format wordt.
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

Feivel schreef: 04 okt 2022 23:35 [quote=gerard909 post_id=563163 time=<a href="tel:1664912105">1664912105</a> user_id=2234]
Het lijkt toch Easy Radio 95.4 te worden in Amersfoort, zie:

https://easyradio.nl/
Ik ben nu even de kluts kwijt. Is EasyRadio van dezelfde club als EasyFM in Almere, maar dan dus in Amersfoort? Zelfde soort format dan ook? Of heeft ‘Easy’ niks met het format te maken?

Edit: EasyFM en EasyRadio hebben dus inderdaad beiden dezelfde eigenaar/voorzitter. Interessant. Nu is dus alleen de vraag wat het format wordt.
[/quote]

Slim, op papier twee verschillende stations, een commerciële en een publiek. Waarschijnlijk maakt de lokale omroep gebruik van een productiebedrijf die het station runt en dat zelfde bedrijf gaat nu vermoedelijk dus hetzelfde doen voor de commerciële zender met bijna dezelfde naam en eigen inhoud voor Amersfoort.
GerjanCluistra

Bericht door GerjanCluistra »

Zelfde eigenaar? Dacht al, Easy FM is een geregistreerde merknaam. Die gaan dat nooit goed vinden als er bij de buren een zender met vergelijkbare naam te horen is.
density1

Bericht door density1 »

Op 95.4 nog gewoon Keistad Radio te horen.
density1

Bericht door density1 »

Op 95.4 is nu Easy Radio te horen. Website en stream nog niet online. Ze hebben wel een gezongen jinglepakket hoorde ik wat eigenlijk best 'up' klinkt voor een station wat zich Easy Radio noemt.
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

density1 schreef: 24 okt 2022 11:12 Op 95.4 is nu Easy Radio te horen. Website en stream nog niet online. Ze hebben wel een gezongen jinglepakket hoorde ik wat eigenlijk best 'up' klinkt voor een station wat zich Easy Radio noemt.
Zie op de website dat je ze in bellen of mailen. Misschien heb je daar wat aan en antwoorden op je vragen.

Ik ben benieuwd wat ze je zeggen! Dat scheelt je weer gissen.
Marco79

Bericht door Marco79 »

Grote kans dat je niet bij ze langs kan gaan op het Stationsplein 13a. Ze huren daar vast een 'virtueel kantoor' voor paar euro in de maand.
density1

Bericht door density1 »

Pascal. K schreef: 24 okt 2022 16:58
density1 schreef: 24 okt 2022 11:12 Op 95.4 is nu Easy Radio te horen. Website en stream nog niet online. Ze hebben wel een gezongen jinglepakket hoorde ik wat eigenlijk best 'up' klinkt voor een station wat zich Easy Radio noemt.
Zie op de website dat je ze in bellen of mailen. Misschien heb je daar wat aan en antwoorden op je vragen.

Die behoefte heb ik totaal niet. Het zal vanzelf wel duidelijk worden, en anders maar niet. Zijn we er weer snel vanaf.
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

density1 schreef: 24 okt 2022 17:28

Die behoefte heb ik totaal niet. Het zal vanzelf wel duidelijk worden, en anders maar niet. Zijn we er weer snel vanaf.
Over 1,5 jaar is het al over met die frequenties dus dat antwoord heb ik al voor je.
GerjanCluistra

Bericht door GerjanCluistra »

Pascal. K schreef: 24 okt 2022 19:10
density1 schreef: 24 okt 2022 17:28

Over 1,5 jaar is het al over met die frequenties dus dat antwoord heb ik al voor je.
Mag hopen dat er dan weer geveild gaat worden.
Plaats reactie