Corona feest in studio Twente 1, programmamaker stapt op

Nieuws over lokale omroepen maar ook wat kan een lokale omroep aan zichzelf verbeteren? Of wat doet men juist goed?

Moderator: admin6

admin6

Re: Corona feest in studio Twente 1, programmamaker stapt op

Bericht door admin6 »

Graag on-topic en geen persoonlijke aanvallen uiten op iemand.
Moderator -- Info: forum@radiofreak.nl / Forumregels: http://www.radioforum.nl/forumregels
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

Calypso schreef: 22 jun 2021 22:30
WinnaarRadioring2023 schreef: 22 jun 2021 19:48 Als die knakker bij mijn radiostation zou solliciteren dan zou ik hem vriendelijk de deur wijzen. Mensen die zo onbetrouwbaar zijn dat ze voor zoiets onbenulligs de studio uit lopen tijdens hun programma heb ik niet nodig.
Mijn inschatting is dat "die knakker" genoeg hersens in z'n hoofd heeft om niet bij een omroep te willen solliciteren waar de leiding zulke taal uitslaat. Dan kan je op zijn minst spreken van onbehoorlijk leiderschap. Totaal ongeschikt dus.
Het is gebeurd en iedereen kan er van leren. en door!
WinnaarRadioring2023

Bericht door WinnaarRadioring2023 »

boxfm schreef: 24 jun 2021 08:40
WinnaarRadioring2023 schreef: 23 jun 2021 22:59
Herman ven Schippers schreef: 23 jun 2021 13:31

Hahahahaha, wát?
Ja, dat vraag ik me nu ook af. ;-)
Dat een programmamaker voor iets de studio uitloopt zou ik minder erg vinden dan dat deze de zendtijd misbruikt om zijn gal te spuwen. Of je het nu eens bent met een feestje/kleine bijeenkomst of niet, hier hoor je de radiozender niet voor te gebruiken.
Dat ligt er aan wat dat iets is. Ik herinner me Lindo Duvall die de Radio 538 studio uitliep nadat er iets in zijn privé sfeer gebeurd was, waarna de rest van zijn programma onverwacht non-stop verder ging. Zo'n radiomaker krijgt wat dat betreft gewoon een programma.

Dat die knakker zijn gal spuwt heb ik dan weer minder moeite mee. Ik hou van mensen met een mening, ook als het niet de mijne is. Hij maakt hier een heel duidelijk punt, maar dat is het ook. Wat mij betreft niets mis mee.
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

admin6 schreef: 24 jun 2021 11:45 Graag on-topic en geen persoonlijke aanvallen uiten op iemand.
Ik vind het echt bizar dat jullie de aanval omtrent het coronabeleid in dit topic laten staan en je er zo makkelijk afmaakt met dit bericht. Op radio gebied moeten en mogen we hier alles bespreken, want het is een radioforum. Dergelijke berichten horen hier imo niet thuis, wat je ook van de situaties vindt. Jullie zijn altijd vrij snel met het weghalen van berichten, maar dit volslagen offtopic bericht kan blijkbaar opeens wel door de beugel.
boxfm

Bericht door boxfm »

WinnaarRadioring2023 schreef: 24 jun 2021 21:00
WinnaarRadioring2023 schreef: 23 jun 2021 22:59

Ja, dat vraag ik me nu ook af. ;-)
Dat een programmamaker voor iets de studio uitloopt zou ik minder erg vinden dan dat deze de zendtijd misbruikt om zijn gal te spuwen. Of je het nu eens bent met een feestje/kleine bijeenkomst of niet, hier hoor je de radiozender niet voor te gebruiken.
Dat ligt er aan wat dat iets is. Ik herinner me Lindo Duvall die de Radio 538 studio uitliep nadat er iets in zijn privé sfeer gebeurd was, waarna de rest van zijn programma onverwacht non-stop verder ging. Zo'n radiomaker krijgt wat dat betreft gewoon een programma.

Dat die knakker zijn gal spuwt heb ik dan weer minder moeite mee. Ik hou van mensen met een mening, ook als het niet de mijne is. Hij maakt hier een heel duidelijk punt, maar dat is het ook. Wat mij betreft niets mis mee.
Bij Lindo was er inderdaad iets ergs gebeurd in de prive sfeer.

Dat hij zijn mening geeft is binnen een organisatie normaal wel goed, maar nu misbruikt die wel de zendtijd ervoor. Dat lijkt mij absoluut niet de bedoeling. Daarnaast zet hij daarmee de omroep in kwaad daglicht.
WinnaarRadioring2023

Bericht door WinnaarRadioring2023 »

boxfm schreef: 25 jun 2021 08:40
WinnaarRadioring2023 schreef: 24 jun 2021 21:00

Bij Lindo was er inderdaad iets ergs gebeurd in de prive sfeer.

Dat hij zijn mening geeft is binnen een organisatie normaal wel goed, maar nu misbruikt die wel de zendtijd ervoor. Dat lijkt mij absoluut niet de bedoeling. Daarnaast zet hij daarmee de omroep in kwaad daglicht.
Zo bedoel je het, daar valt inderdaad iets van te zeggen. Je eigen nest bevuilen is het domste wat je kunt doen, al kan het soms wel nodig zijn.

In dit geval was het een bedrijfsruimte, daardoor onzichtbaar voor publiek, eventuele gevolgen zijn nihil en het betreft mensen die in de basis achter de schermen werken, dan is het wel raar inderdaad dat je man en paard noemt.
Plaats reactie