Looptijd vergunningen

Nieuws over lokale omroepen maar ook wat kan een lokale omroep aan zichzelf verbeteren? Of wat doet men juist goed?

Moderator: admin6

Plaats reactie
Piet Puk

Looptijd vergunningen

Bericht door Piet Puk »

Ik heb al gegoogeld maar kan het antwoord op mijn vraag niet vinden;

Is het mogelijk met betrekking tot lokale omroepen ergens in te zien wanneer de huidige vergunning is ingegaan en wanneer deze afloopt?
Ik vind het wel gek maar ik vind het niet raar - Morrison
radiogolfje

Re: Looptijd vergunningen

Bericht door radiogolfje »

Hoort-u-mij

Bericht door Hoort-u-mij »

Piet Puk schreef: 24 nov 2020 19:51 Ik heb al gegoogeld maar kan het antwoord op mijn vraag niet vinden;

Is het mogelijk met betrekking tot lokale omroepen ergens in te zien wanneer de huidige vergunning is ingegaan en wanneer deze afloopt?
Vaak kan je in het archief van de betreffende gemeente ook het besluit vinden en vaak staan er in die stukken ook de bewuste datum.
progmog

Bericht door progmog »

RienFM

Bericht door RienFM »

Formeel moet je de 6 maanden voor aflopen je aanvraag indienen en eigenlijk zou dit ook aangekondigt moeten worden in bv de plaatstelijke gemeentepagina. Maar dat laatste gebeurd maar zelden.

Verder idd CvdM, of ff bellen. Hebben ze zo voor je opgezocht. Ook de raadsinformatiepagina van de gemeente (zoekt soms makkelijker) kun je vaak het laatste besluit terugvinden, met stukken en daar staat de precieze datum ook in.
Lang Leve Reorganisaties
Plaats reactie