NRG 106.3 Delft

Nieuws over lokale omroepen maar ook wat kan een lokale omroep aan zichzelf verbeteren? Of wat doet men juist goed?

Moderator: admin6

Plaats reactie
radiogolfje

Re: NRG 106.3 Delft

Bericht door radiogolfje »

Dat is mooi. Energy.
Hebben ze al wat bereik?, ik vermoed dat 8B en 11B meer vermogen hebben dan vroeger. Het signaal op de A4 lijkt wel harder. De A44, altijd een uitvalletje bij het tankstation in Wassenaar, blijft nu goed.
superdeluxe

Bericht door superdeluxe »

Leuk dat ze nu een groot bereik hebben, maar waarom zou je dit aanzetten? Klank is niet om over naar huis te schrijven en de play-out laat nog eens was kleine stiltes vallen alsof er tracks strak achter elkaar geplakt worden. Mijn voorkeur heeft het "nog" niet....
Gebruiksgemak is wanneer u één telefoon heeft, luxe is wanneer u er twee heeft, weelde is wanneer u drie heeft - en het paradijs is wanneer je er geen een hebt.
density1

Bericht door density1 »

Hopelijk doen ze eens wat aan hun processing inderdaad. Tijdens gepresenteerde programma's gaat het nog wel, maar de nonstop playout lijkt haast wel geen processing te hebben. Misschien muziek ergens naar toe geupload en met playout hosting afgespeeld zoals onlangs nog kon bij Radionomy. Komt allemaal niet echt professioneel over.
radiogolfje

Bericht door radiogolfje »

De technicus daar zal er heel anders over denken, maar gelukkig hebben we allemaal een andere smaak, anders had je aan één radio station genoeg.
Hoort-u-mij

Bericht door Hoort-u-mij »

superdeluxe schreef: 28 feb 2021 10:56 Leuk dat ze nu een groot bereik hebben, maar waarom zou je dit aanzetten? Klank is niet om over naar huis te schrijven en de play-out laat nog eens was kleine stiltes vallen alsof er tracks strak achter elkaar geplakt worden. Mijn voorkeur heeft het "nog" niet....
Heb je ze al een gecontact ipv dit drie keer hier al te melden?
superdeluxe

Bericht door superdeluxe »

Hoort-u-mij schreef: 28 feb 2021 20:35
superdeluxe schreef: 28 feb 2021 10:56 Leuk dat ze nu een groot bereik hebben, maar waarom zou je dit aanzetten? Klank is niet om over naar huis te schrijven en de play-out laat nog eens was kleine stiltes vallen alsof er tracks strak achter elkaar geplakt worden. Mijn voorkeur heeft het "nog" niet....
Heb je ze al een gecontact ipv dit drie keer hier al te melden?
Mag hopen dat ze dat zelf horen als ze hun sound vergelijken met de anderen. Maar ik zal ze een berichtje sturen 😀
Gebruiksgemak is wanneer u één telefoon heeft, luxe is wanneer u er twee heeft, weelde is wanneer u drie heeft - en het paradijs is wanneer je er geen een hebt.
Echtwel

Bericht door Echtwel »

NRG klinkt zoals ze in de 90s groot zijn geworden maar is niet meer nodig in mij ogen decibel en dat soort stations doen het toch beter vind ik persoonlijk
The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
Hoort-u-mij

Bericht door Hoort-u-mij »

Het idee is leuk, de uitwerking laat nog een beetje twijfelen...
Plaats reactie