Omroep Súdwest

Nieuws over lokale omroepen maar ook wat kan een lokale omroep aan zichzelf verbeteren? Of wat doet men juist goed?

Moderator: admin6

Plaats reactie
ookmich

Re: Omroep Súdwest

Bericht door ookmich » 13 mei 2019 10:25

Je bespaart inderdaad kosten, van een opstelpunt en van het transporteren van het signaal naar de zender (s).

Wellicht kun je bij de buma/stemra een goedkopere licentie krijgen voor (commerciële) internetradio's. Maar dan kun je op televisie ook geen muziek meer gebruiken. De licentie via NLPO is vanaf dit jaar een vast bedrag, of je nu wel of niet uitzendt met tv èn radio.

Je loopt inderdaad nog altijd heel veel luisteraars mis. En daarmee ook adverteerders.

En een NLPO keurmerk zal ook niet meer lukken zonder fm.

RengertV

Bericht door RengertV » 05 sep 2019 20:56

ookmich schreef:
13 mei 2019 10:25
Je bespaart inderdaad kosten, van een opstelpunt en van het transporteren van het signaal naar de zender (s).

Wellicht kun je bij de buma/stemra een goedkopere licentie krijgen voor (commerciële) internetradio's. Maar dan kun je op televisie ook geen muziek meer gebruiken. De licentie via NLPO is vanaf dit jaar een vast bedrag, of je nu wel of niet uitzendt met tv èn radio.

Je loopt inderdaad nog altijd heel veel luisteraars mis. En daarmee ook adverteerders.

En een NLPO keurmerk zal ook niet meer lukken zonder fm.
Waarom moet met alle media de fm zender in de lucht nog belangrijk wezen nu iedereen bijna digitaal luistert, de meeste auto's worden tegenwoordig ook al aan wifi gekoppeld en via daar de zenders mee verkregen dus hebben geen antennes meer op het dak, mensen gebruilen hun telefoon als wekker dus klok radio's zijn er bijna niet meer, digitaal fm via de kabel zijn we nog steeds te beluisteren", ik vraag u... wie heeft er nog een transistor radio die fm kan ontvangen in huis, ik heb daar het antwoord op heel weinig mensen gebruiken in mijn kennissen kring het niet meer.

v.ijl

Bericht door v.ijl » 06 sep 2019 12:31

Jammer dat er door de admins in het verleden ingegrepen is. Het verhaal is weg, alleen nog antwoorden en/of een reactie op een antwoord.....
en dan is er koffie......

Plaats reactie