AmsterdamFM verlaat SALTO en gaat volledig digitaal

Nieuws over lokale omroepen maar ook wat kan een lokale omroep aan zichzelf verbeteren? Of wat doet men juist goed?

Moderator: admin6

DX'r

Re: AmsterdamFM verlaat SALTO en gaat volledig digitaal

Bericht door DX'r » 08 aug 2019 16:42

XXL Radio schreef:
08 aug 2019 08:46
Wie kan ons radiostation XXL Radio helpen aan een FM radio frequentie. Of wie weet waar we deze mogen en kunnen huren? Wij zijn een internetstation en haastig op zoek naar een FM frequentie. Onze dankt is alvast groot!
Er zijn volop FM frequenties beschikbaar maar wanneer AT deze gaat uitgeven is nog niet bekend.
AT geeft nu prio aan extra LPAM frequenties i.p.v. aan FM.

boxfm

Bericht door boxfm » 08 aug 2019 18:20

superdeluxe schreef:
08 aug 2019 14:40
boxfm schreef:
03 feb 2018 21:08
rvbracht schreef:
03 feb 2018 17:39
Die zullen wel gaan voor dat oude Fresh FM kavel, als het opgeknipt wordt.

Als ze echt op FM willen zitten, dan hadden ze ook kunnen proberen om een frequentie van Ujala Radio te huren. Hebben eerder een frequentie in Amsterdam (hebben er daar 2) 'verhuurd' aan Radio Royaal/8FM. Daarbij konden hun vervolgens ook weer een frequentie in Den Haag 'huren' van Decibel. Maar wellicht voor een redelijke vergoeding dat ze wel opnieuw de frequentie door een derden in willen laten vullen.
Maar wat moet Amsterdam Fm met een frequentie in Den Haag? Lijkt me niet de doelgroep...
Je reageert nu wel op een meer dan een jaar oud topic he. Maar lees even goed wat ik heb geschreven, ik schreef namelijk namelijk dat Ujala een frequentie in Den Haag huurde.

Ujala verhuurde eerder 1 van de 2 Amsterdamse frequenties aan het toenmalige Royaal/8FM. Wellicht dat ze ook een frequentie willen verhuren aan Amsterdam FM.

Dat stukje van Den Haag noemde ik er bewust wel bij, gezien dit onderdeel was van de deal tussen Ujala en Decibel/Royaal (1 bedrijf).

superdeluxe

Bericht door superdeluxe » 10 aug 2019 06:02

boxfm schreef:
08 aug 2019 18:20
superdeluxe schreef:
08 aug 2019 14:40
boxfm schreef:
03 feb 2018 21:08

Als ze echt op FM willen zitten, dan hadden ze ook kunnen proberen om een frequentie van Ujala Radio te huren. Hebben eerder een frequentie in Amsterdam (hebben er daar 2) 'verhuurd' aan Radio Royaal/8FM. Daarbij konden hun vervolgens ook weer een frequentie in Den Haag 'huren' van Decibel. Maar wellicht voor een redelijke vergoeding dat ze wel opnieuw de frequentie door een derden in willen laten vullen.
Maar wat moet Amsterdam Fm met een frequentie in Den Haag? Lijkt me niet de doelgroep...
Je reageert nu wel op een meer dan een jaar oud topic he. Maar lees even goed wat ik heb geschreven, ik schreef namelijk namelijk dat Ujala een frequentie in Den Haag huurde.

Ujala verhuurde eerder 1 van de 2 Amsterdamse frequenties aan het toenmalige Royaal/8FM. Wellicht dat ze ook een frequentie willen verhuren aan Amsterdam FM.

Dat stukje van Den Haag noemde ik er bewust wel bij, gezien dit onderdeel was van de deal tussen Ujala en Decibel/Royaal (1 bedrijf).
Ik zie het idd! Ik snap nu je reactie :-) Hoe gaat het nu dan met Amsterdam Fm een jaar later?
Gebruiksgemak is wanneer u één telefoon heeft, luxe is wanneer u er twee heeft, weelde is wanneer u drie heeft - en het paradijs is wanneer je er geen een hebt.

Plaats reactie