jessica schreef: ↑07 sep 2022 22:47
Het originele Unique FM 98.1 Fm Amsterdam zend ook nog steeds uit via internet van een eiland de seychellen geloof ik. Zal wel met auteursrechten te maken hebben. Het blijven piraten he.
Het heeft alleen geen enkel nut. De server staat bij Beheerstream, een Nederlandse host met servers in Nederland. Het wordt gemaakt door Nederlanders. Conclusie: auteursrechten verschuldigd aan de Nederlandse Buma Stemra en SENA.
Er is een uniek in Rotterdam en een uniek van de decibel daarnaast is er een uniek op AM een een lokale omroep die zich uniek noemt hoeveel wil je er hebben en over welke gaat deze discussie nu over
The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
Er is een uniek in Rotterdam en een uniek van de decibel daarnaast is er een uniek op AM een een lokale omroep die zich uniek noemt hoeveel wil je er hebben en over welke gaat deze discussie nu over
Wat dat betreft is er niet veel veranderd sinds eind jaren '70, begin jaren '80 waarbij deze naam overal opdook, ja 'Echtwel' zelfs in ons Den Haag zat een Unique ;) Het was blijkbaar te gemakkelijk om zonder enige toestemming het jinglepakket uit Amsterdam te hergebruiken. Jessica, dank voor de tip van Hilversum Drie, ik ga ze eens beluisteren.
"de grootste hits voor 't kleinste stadje van Nederland"
Wat dat betreft is er niet veel veranderd sinds eind jaren '70, begin jaren '80 waarbij deze naam overal opdook, ja 'Echtwel' zelfs in ons Den Haag zat een Unique ;) Het was blijkbaar te gemakkelijk om zonder enige toestemming het jinglepakket uit Amsterdam te hergebruiken. Jessica, dank voor de tip van Hilversum Drie, ik ga ze eens beluisteren.
Je kan ze hier beluisteren de reïncarnatie van Radio Unique 98.1 FM Amsterdam. Met het format vanuit eind jaren 50 tot nu.
Je kan ze hier beluisteren de reïncarnatie van Radio Unique 98.1 FM Amsterdam. Met het format vanuit eind jaren 50 tot nu.
Ja en Uniek in Den Haag was een hobby project van Rob Hofland van Hofstad toe het te warm onder de voeten werd om de naam Hofstad te blijven gebruiken...was rond de jaren 80 of 90 geloof ik
The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)