Novum nieuws stopt er aan het einde van 2017 mee. Wat zijn de alternatieven?

Nieuws over lokale omroepen maar ook wat kan een lokale omroep aan zichzelf verbeteren? Of wat doet men juist goed?
Plaats reactie
De Nachtwacht

Re: Novum nieuws stopt er aan het einde van 2017 mee. Wat zijn de alternatieven?

Bericht door De Nachtwacht » 12 mar 2018 10:22

Het is een mooi streven. Vraag me alleen dan wel af hoeveel klanten ze wel niet nodig hebben om het een beetje winstgevend te maken.

Trekhaak

Re: Novum nieuws stopt er aan het einde van 2017 mee. Wat zijn de alternatieven?

Bericht door Trekhaak » 12 mar 2018 23:21

Mediaplanet schreef:
09 feb 2018 00:17
WNC klinkt prima inderdaad. Ik begrijp alleen niet wat er mis is met het Radionieuws. Klinkt ook lekker afwisselend.
Er hoeft niet perse iets mis mee te zijn, maar niet alle stemmen zijn even goed. Die Ewald bijvoorbeeld. Vind ik echt overdreven klinken. Dat hoeft allemaal niet zo aangezet in 2018. Daarnaast is 27 euro veel te goedkoop om er een verdienmodel aan te hangen voor langere tijd. Die nieuwslezers komen allemaal niet voor niets. En als dat wel zo zou zijn, dan moet je nog steeds veel stations aanhaken om er überhaupt iets aan te verdienen.

Als je 50 stations hebt, dan mag je blij zijn dat je 1350 euro omzet hebt per maand. Een nieuwlezer kost een paar honderd euro. Misschien leuk om wat bij te verdienen, maar hier ga je geen geld mee verdienen. Een leuk hobbyproject dus. De taart lijkt me toch wel redelijk verdeeld tegenwoordig. En WNC heeft zich al bewezen stabiel te zijn. Het Radionieuws moet het nog maar vol zien te houden.

Plaats reactie