97,1FM omgeving Arnhem

Zijn ze in of uit de lucht? Waar komen ze binnen? Wie heeft de hoogste vermogens en waar vind je schema's?
ottoderuig

Re: 97,1FM omgeving Arnhem

Bericht door ottoderuig » 24 dec 2017 19:54

Ik ken alleen Wout, nouja kennen... Voor het laatst gesproken in 2004 ofzo. Daarna niet meer, dat soort dingen verwateren.
Ik ben ook al even zolang niet meer met piraterij bezig, tegenwoordig ben ik een brave zendamateur.
Maar het was best een gezellige tijd, altijd even overleg. Goh ik kan vanavond niet, wil jij.. Dat soort dingen.
Hans kon soms best lastig zijn hoor, ik kende hem ook niet persoonlijk maar hij kon soms flink briesen aan de telefoon als de ideeën of planning niet in zijn voordeel uitpakte,
Al met al een leuke tijd. Das was einmal ;)
Overigens zaten er op die frequentie nog meer stations te weten: Lady Black Molly vanuit Putten met levenslied genre (zondagochtend) en de Kleine piraat (Genre idem) op zondagavond, ook uit Putten. Het was een strakke planning maar het ging best goed, er was altijd wel wat te beleven op die frequentie.

BLX15 afstoffen doet
Daar is de koffie!

ottoderuig

Bericht door ottoderuig » 01 jan 2018 13:04

Dan nog even een kleine toevoeging,
Cool fm 98.6 ging eerder (1999-2000) door het leven als Hitradio Antenne, volgens mij met een "geleend" Duits jinglepakket. Afgelopen week vond ik er nog wat opnames van ;)
Daar is de koffie!

robertino

Bericht door robertino » 12 jun 2018 23:30

zijn daar nog opname,s van heb een you tube kanaal voor opname,s
zou leuk zijn om te plaatsen

ottoderuig

Bericht door ottoderuig » 13 jun 2018 00:03

Ik heb al wat fragmenten online staan.
Hele uitzendingen heb ik ook maar dat levert problemen op ivm auteursrechten.

https://youtu.be/ZDOfuQpw0DM
Daar is de koffie!

Plaats reactie