Radiopiraat via DAB+ ?

Zijn ze in of uit de lucht? Waar komen ze binnen? Wie heeft de hoogste vermogens en waar vind je schema's?
RiderXXX

Re: Radiopiraat via DAB+ ?

Bericht door RiderXXX » 14 nov 2017 21:20

Ik hoor een stuk van Herbert bij die radio podcast... manmanman. Wat een zelfingenomen lul blijkbaar. "Ik ben goed bezig, wij zijn professioneel, onze kwaliteit is uitmuntend want wij gebruiken seriously overrated glasvezel naar broadcastpartners in lutjekutjeveen. 100%NL en Slam op DAB+ klinken het best, en de rest is kut." Sorry, maar ik kan hier slecht tegen.

Kan mij zo voorstellen dat er kritiek is op de kwaliteit van sommige zenders, waaronder de gemiddelde online schlager/piratenzender met z'n gecrackte SAM broadcaster, maar kóm op. Vreemd stukje, niet van Herbert gewend.

Afbeelding

Echtwel

Bericht door Echtwel » 14 nov 2017 21:38

RiderXXX

Bericht door RiderXXX » 14 nov 2017 21:53

Oei, dat vindt Herbert niet leuheuk.

DX'r

Bericht door DX'r » 14 nov 2017 22:08

RiderXXX schreef:
14 nov 2017 21:20
Ik hoor een stuk van Herbert bij die radio podcast... manmanman. Wat een zelfingenomen lul blijkbaar. "Ik ben goed bezig, wij zijn professioneel, onze kwaliteit is uitmuntend want wij gebruiken seriously overrated glasvezel naar broadcastpartners in lutjekutjeveen. 100%NL en Slam op DAB+ klinken het best, en de rest is kut." Sorry, maar ik kan hier slecht tegen.

Kan mij zo voorstellen dat er kritiek is op de kwaliteit van sommige zenders, waaronder de gemiddelde online schlager/piratenzender met z'n gecrackte SAM broadcaster, maar kóm op. Vreemd stukje, niet van Herbert gewend.

Afbeelding
Ach hij heeft waarschijnlijk nog nooit FUNX Dance op DAB+ vergeleken met die prut audio van zijn SLAM!, SLAM klinkt helemaal ruk vergeleken daarbij -zzz

RiderXXX

Bericht door RiderXXX » 04 dec 2017 17:01

Dat zal de mainstream luisteraar een rotzorg zijn. Maar buiten dat telt Herbert FunX waarschijnlijk niet eens mee. Veel te min voor zo'n zender als 100% Niet Leuk natuurlijk

Plaats reactie