Help wanted, vintage isis radio

Technische vragen / problemen? Leg ze hier neer..

Moderator: admin6

Plaats reactie
Evi

Help wanted, vintage isis radio

Bericht door Evi »

Hoi allen, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Thuis heb ik een rondo 55 en die doet het perfect. Maar nu heb ik een isis 397 gekocht. Maar er zit geen aansluiting bij. Weet iemand van jullie wat voor aansluiting stekker ik kan gebruiken? Ik hoor graag van jullie. Ik wil graag weten of hij het nog doet. Ik kan helaas geen foto bijvoegen aan deze post. Maar de outlet heeft 6 metalen staafjes die uitsteken, ik heb de omroepontvanger gekocht in België.
Groeten, Evi
Het type kun je zien op onderstaande url
http://www.nvhr.nl/data/showcase/Isis_397U.htm

tspronsen

Re: Help wanted, vintage isis radio

Bericht door tspronsen »

Hallo Evi,

Je tekst is wat cryptisch. Wat voor aansluiting bedoel je? Netspanning, antenne (AM of FM), grammofoon?

Je kunt op dit forum inderdaad geen foto uploaden, maar wel een foto van een andere site invoegen. Zie hiervoor de veelgestelde vragen (V&A) van het forum.

Evi

Bericht door Evi »

Dan je wel voor je antwoord, het is voor de netspanning. Ik heb de radio gekocht maar er zit geen stekker bij. Als ik een foto online tegenkom dan plaats ik de url. Heb gezocht maar kan geen afbeelding van de achterkant vinden. En ik ben zo benieuwd of de radio het nog doet .

tspronsen

Bericht door tspronsen »

Je kunt ook zelf foto's maken, die ergens uploaden en vervolgens die invoegen in en post. Bij de forumregels staat een kort artikeltje met plaatsen waar je foto's kunt uploaden. Geen idee of het nog actueel is maar proberen kan altijd.

Evi

Bericht door Evi »

Dank je wel voor de tip, de foto is te vinden op Afbeelding

Aart Rietveld

Bericht door Aart Rietveld »

Het lijkt er op dat de spanningskeuze-steker mist. Die kun je op verschillende standen op die pennen prikken. De pijl wijst dan de werkspanning aan die op de rand van de steker afgedrukt is.

Evi

Bericht door Evi »

Super! Dank je wel Aart! Dan weet ik waar ik naar moet vragen! Je bent een reddende engel!

Plaats reactie