D&R Airlite

Technische vragen / problemen? Leg ze hier neer..
Plaats reactie
John210360

D&R Airlite

Bericht door John210360 » 18 mar 2019 13:15

Ik ben in het bezit van een D&R Airmate en wil deze vervangen door een Airlite omdat die meer mogelijkheden heeft in combinatie met ProppFrexx.
Op mijn Airmate gebruik ik de functie 2track om het “on air” geluid op mijn hoofdtelefoon te beluisteren en “follow phones” om het “on air” geluid op de monitor boxen te beluisteren. Op de Airlite vind ik deze functies niet terug. De Airence heeft deze mogelijkheden wel, maar die vind ik te duur.

Vraag: Is het bovenstaande ook mogelijk met de AirLite? Ik zie op het paneel wel een “on air” ingang, maar is het ook mogelijk om het signaal van deze ingang naar de hoofdtelefoon en boxen te schakelen, waarbij bij het activeren van de PFL, dat signaal naar de hoofdtelefoon en monitor boxen gaat? Automatisch uitschakelen van de monitorboxen bij het open van een microfoonkanaal is ook een voorwaarde.

Alvast bedankt voor de antwoorden!

Aart Rietveld

Re: D&R Airlite

Bericht door Aart Rietveld » 18 mar 2019 14:34

Met de knop "Cue Air" kun je op de hoofdtelefoon en de monitorboxen het "on air"-signaal afluisteren.

Ook het automatisch muten van de monitorboxen is per fader programmeerbaar middels de bijgeleverde configuratie/software.

Plaats reactie