stream start op met ohra reclame GGRR !!

Technische vragen / problemen? Leg ze hier neer..
Echtwel

stream start op met ohra reclame GGRR !!

Bericht door Echtwel » 02 dec 2018 12:23

Wie herkent dit probleem , heb je een onschuldige stream draaien via shoutcast en via een gehuurde server en normaal start je luister links gewoon op met jouw muziek , maar nu "in eens " met reclame van de slechte zorgverzekeraar van Nederland Ohra GRR -kots -kots
Ik heb niks aangepast waarom gebeurd dit in eens ? en nu met kerst en waar gaat dit reclame geld dan naar toe ? -kots
Ik kan straks nog een "probleem "krijgen omdat men kan denken dat ik geld krijg voor deze s@#$^%t reclame :???: -kots -kots

Of wil ik wil dit wie heeft de zelfde problemen :eek: en hoe heb je die Ohra reclames en alle ongewenst misbruik van de jouw stream gekilld ...graag je tips en trics -smok

Aart Rietveld

Re: stream start op met ohra reclame GGRR !!

Bericht door Aart Rietveld » 02 dec 2018 12:40

Welke stream-provider heb je?

remco_k

Bericht door remco_k » 02 dec 2018 12:42

Kies een goede stream provider. Probleem opgelost.
www.digiplay.nl: SHOUTcast V2 streaming compleet met gratis web app, statistieken en SSL support!

Feivel

Bericht door Feivel » 02 dec 2018 14:24

VPS'je huren en je eigen server opzetten. Kost bijna niks!

v.ijl

Bericht door v.ijl » 02 dec 2018 14:38

Echtwel schreef:
02 dec 2018 12:23
Wie herkent dit probleem , heb je een onschuldige stream draaien via shoutcast en via een gehuurde server en normaal start je luister links gewoon op met jouw muziek , maar nu "in eens " met reclame van de slechte zorgverzekeraar van Nederland Ohra GRR -kots -kots
Ik heb niks aangepast waarom gebeurd dit in eens ? en nu met kerst en waar gaat dit reclame geld dan naar toe ? -kots
Ik kan straks nog een "probleem "krijgen omdat men kan denken dat ik geld krijg voor deze s@#$^%t reclame :???: -kots -kots

Of wil ik wil dit wie heeft de zelfde problemen :eek: en hoe heb je die Ohra reclames en alle ongewenst misbruik van de jouw stream gekilld ...graag je tips en trics -smok
Wees blij dat het geen reclame voor een sexshop is... :))
en dan is er koffie......

Sebas

Bericht door Sebas » 03 dec 2018 15:48

Slecht nieuws. Ik ben een eigen provider in het leveren van streams en ik krijg het zelfde. Alleen heb ik hier een adere reclame. Lijkt wel een inbraak!
Haal het beste uit je radio, En sloop hem helemaal ;)

http://www.radiom.nl
http://www.rosadigitaal.nl
http://www.nostalgie.eu

Echtwel

Bericht door Echtwel » 03 dec 2018 22:51

Betaald stream maakt niet uit blijkt ook via shoutcast instellingen te zijn erger nog na de reclame duurt het laden van de echte stream 100 jaar ... Ik hoor ook Telfort reclame ect heeft dus niks met de stream te maken gewoon een graager die geen genoeg heeft aan alleen het geld wat je al betaald aan de provider :roll: alleen de aac test stream vanuit usa niet opvallend dus

remco_k

Bericht door remco_k » 03 dec 2018 22:56

Geen last van.
www.digiplay.nl: SHOUTcast V2 streaming compleet met gratis web app, statistieken en SSL support!

progmog

Bericht door progmog » 04 dec 2018 09:45

Het lijkt erop dat Shoutcast server doet aan advertising injecteren in de streams. Ik zie dit op hun prijzenmodel

RiderXXX

Bericht door RiderXXX » 04 dec 2018 10:59

Anders neem je even contact op met Shoutcast...

Ik heb hier vorige maand al contact over gehad met ze:
Our tech team is investigating the case of pre-roll ads triggered at the connection to the stream although the monetization is disabled, it seems that a monetization flag is not properly synchronized on a database.

If you don't want these ads, please disable the monetization on your Radio Manager and let us know so that we'll check if it happens again.
Voor nu dus afwachten tot ze het hebben opgelost en anders monetization aanzetten als je er toch wat mee wil verdienen (kansloos natuurlijk voor die stations met 3 luisteraars, mama, oma en opa)

RiderXXX

Bericht door RiderXXX » 04 dec 2018 14:33

The bug should have been fixed yesterday for all the non-monetized stations.
If you disable the monetization and still hear ads at the connection, please let me know and I'll re-open the ticket.

density1

Bericht door density1 » 04 dec 2018 18:17

Op de stream van Veronica heb ik het ook en die streamen niet via shoutcast maar hebben hun eigen provider. Maar het komt en het gaat. Nu is het weer even weg. Voor de stream start krijg je een commercial regelmatig.

rodie

Bericht door rodie » 04 dec 2018 20:22

Lekker overstappen naar IceCast als dit blijft zou ik zeggen ...

remco_k

Bericht door remco_k » 04 dec 2018 20:33

density1 schreef:
04 dec 2018 18:17
Op de stream van Veronica heb ik het ook en die streamen niet via shoutcast maar hebben hun eigen provider. Maar het komt en het gaat. Nu is het weer even weg. Voor de stream start krijg je een commercial regelmatig.
Dat is volkomen normaal.

Echtwel

Bericht door Echtwel » 06 dec 2018 01:20

Ach die shoutcast blijft een rare organisatie is overgenomen door een andere groep die moeten natuurlijk geld verdiend alleen heel vervelend dat mij stream en dus blijkbaar meer stream getroffen worden ik vraag me dus af je kan deze instelling dus niet aanpassen ...of wel zelf denk ik dat je het alleen kan aanpassen als je je stream niet op publiek zet ( niet openbaar ) maar dan mis ik veel Luisterraar ...

Plaats reactie